18

122 3 0
                                    

*** ROK PÓŹNIEJ***

POV.: LAYLA

Minął ponad rok od mojego wyjazdu. Wyjechałam z RPA do Ameryki. Postanowiłam skupić się na tym co kochałam czyli na muzyce. Zaczęłam tworzyć własną muzykę i wyruszyłam w moją własną trasę koncertową. Ostatecznie zamieszkałam w Los Angeles. Tęskniłam to oczywiste. Zaczęłam moje życie na nowo, utrzymywałam kontakt z rodziną, poznałam chłopaka i wydawało mi się, że byłam szczęśliwa.

POV.: SHAKER

Rok po jej wyjeździe dalej za nią tęskniłem. Żałowałem, że nie powiedziałem jej kim jestem. Na jej prośbę nie szukałem jej, ale pewnego dnia zobaczyłem plakat o jej koncercie. Pojechałem tam aby na choć przez jeszcze jedną, krótką chwilę móc ją ujrzeć. Chciałem podejść po jej występie, lecz zauważyłem ją w objęciach jakiegoś chłopaka. Wtedy na  żywo widziałem ją ostatni raz.

*** DWA LATA PÓŹNIEJ***

POV.: LAYLA

Lukas - mój chłopak, oświadczył mi się. Był to najpiękniejszy dzień w życiu. Kupiliśmy dom i zaczęliśmy planować ślub i nasze wspólne życie. Czasami zastanawiałam się co by było gdybym została, co by było gdybym otworzyła się na uczucia innego chłopaka. Co by było gdyby...? Tego nie wiem i się nie dowiem.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postanowiłam zakończyć tą historię. Zaczęłam ją pisać w 5 klasie podstawówki na kartkach, potem przepisywałam, potem o niej zapomniałam, potem mi się nie podobała i na siłę chciałam ją dokończyć. Teraz podjęłam tą decyzję. Chciałabym coś napisać co nie będzie wytworem dziecka, a już osoby wkraczającej w dorosłość i znającej trochę życia. Dziękuję wszystkim tym którzy to czytali. Mam nadzieję, że wpadniecie przeczytać coś innego ode mnie. Mam w planach dosyć ciekawą historie. Prolog, pierwszy rozdział i plan na pół historii już mam. Życzcie mi powodzenia i mam nadzieję, że po przez historię znowu się spotkamy.


Dwa Światy - Supa StrikasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz