Kodlamanız kadar konuşun

167 19 3
                                    

Deha: Sen niye bizim evin televizyonuna taktın lan psikopat?

Sabah olanlardan sonra Eren'le tanışıp, cadı kardeşi yüzünden dağılmak zorunda kalmıştık. Abisini paylaşamıyor Liyan hanım efendisi. Annemler eve geç geleceklerini, teyzemlere oturmaya gittiklerini söylemişti. Beni götürmeme sebepleri oğullarından gıcık kapmam. Çocuk sürekli benimle gereksiz tartışmaya girip duruyor, iyi dayak yer de ne zaman. Bu yüzden de bileğimi doktora gösteremedik. Kanepede oturmuş Deha ile dizi izliyorduk ama hacker beyefendisi salmamıştı. En son Deha dayanamayıp telefonu eline alarak yazdı. Ben de ona katılarak gruba girdim.

Bamya: Düzgün bir şeyler izleyin.

Deha: Oğlum gelinim mutfaktanın nesi saçma?

Deha: Seni bulurum lan, aç şu diziyi.

Bir an çığlık sesi geldiğinde sıçramıştım. Ne oluyor? Deha da çığlıkla birlikte çığlık attığında televizyona baktım. Korku flimi açmıştı ruh hastası. Bir kadın bütün saçlarını önüne getirmiş, kanlı kıyafeti ile ekranda çığlık atıyordu. Korku flimlerinden etkilenen bir insan değildim, sadece bir anlık çığlıkla refleks olarak sıçramıştım. Deha'ya baktığımda gözünü elleriyle kapatmış, bağıra bağıra Bamyaya sövüyordu.

"O yazdığın kodlar senin bir taraflarına girsin Hacker bozuntusu adam. Ben de kodlama öğrenmezsem benim de adım Deha değil lan."

Kumandayı yanımdan alıp, televizyonu kapattım. Şimdi ne yapacaksın? Telefonumu elime aldım.

Siz: Ruh hastası, iki dizi izletmedin. 

Deha: Şimdi düştün elime.

Bamya: Kodlaman kadar konuş Deha.

Boşluğuma gelmişti, istemsizce kahkaha attığımda Deha da bana ters ters bakmıştı.

Deha: Öğreneceğim oğlum

Deha: Evini bulup seninle uğraşmazsam varya.

Bamya: Beklerim.

Siz: Beni kimler uğruna sattığını gör Deha.

Deha: Hira kodlama zor mudur yavrucum?

Siz: Ben ne bileyim, zordur herhalde.

Deha: Pişt bamya, sen ne kadar sürede öğrendin?

Bamya: Ben 16 yıldır bu işteyim.

Deha: Yuh lan.

Siz: Bir biz işsiziz işte.

Siz: Millet küçük yaşta kodlama öğrenir, ben nasıl topu kafaya isabet ettiririm diye seninle tartışıyordum.

Deha: Biz de boş insanlar mıyız?

Deha: Tabii Bamya sen anlamazsın sanatçı ruhundan.

Deha: Resimlerimi görsen ağlaya  ağlaya kodlarına sarılırsın.

Deha: Neden Deha gibi değilim diye.

Bamya: Odaya kapattım kendimi seni kıskanmamak için.

Bamya: La havle, iki evin ortasına güneş çizen herkes resimci mi?

Deha: Lan ben Türkiye'nin en iyi Görsel Sanatlar Üniversitesine girdim.

Deha: 1. olarak hem de!

Deha: Yolarım valla seni.

Bamya: Biliyorum.

Bamya: Az kudur diye dedim.

Siz : İSLQĞDLPDLAİDLİ

Siz : Koskoca hacker da bize benzemeye başlıyor.

Deha: Sen varya, çok fena bir adamsın.

Deha: Ben bir şey demek istemiyorum artık.

Siz: Bamya biliyor musun bir oğlan bize sataştı.

Bamya: Kim?

Deha: Görmen lazım bir an beni köşeye çekip öldürecek diye çok korktum.

Deha: Bana ne dedi biliyor musun Bamya?

Deha: Bir daha bu çocuklara bulaşırsanız sizi deşer, köpeklerin önüne atar, kemiklerinizi de denize postalarım.

Deha: Çok korktum, hemen sen geldin aklıma.

Siz: Abartma lan, arkadaş edindik yıllar sonra.

Deha: Harbi onuda mı alsak buraya? Biz nereye, o eleman oraya.

Bamya: Pis işlerinize neden çocuğu alet ediyorsunuz? Bu savaşta tek ikiniz yanacaksınız.

Deha: Ama Hacker'ciğim.

Deha: Hayatım.

Deha: Anlaşabiliriz gel.

Bamya: Bir saniye. 

Bamya yazdıktan sonra hemen üstte gözüme haber bildirimi düştü. 

"Yurt dışının bile merakında olan ünlü o gizemli ve asla bulunamayan Hacker, bugün yine devlet için önemli bir siber saldırıyı kurtardı. Ne kadar ülkeye yararı olsa da Devlet hisselerine kolayca girebilmesi suçtur, beklemede kalın."

Kaşlarım istemsizce çatıldığında tekrardan bir bildirim geldi, bu sefer ki Bamyadandı.

Bamya: Kimdi o bahsettiğiniz?

-

İnstagram: Bedeliasn0



HACKER'MIŞ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin