İnstagram: Bedeliasn0
-
Yatakta bir o yana bir bu yana dönüyordum. Haberlerde çıkan, abimin laf ettiği kişi bizim bamya olamaz değil mi? Bu düşünceyle oflayıp en sonunda sırt üstü durarak kollarımı iki yana uzattım. Bahsedilen hacker'ı çok kez haberde görmüştüm. Bunun yanında abim de sürekli sövmüştü. Çoğu ülke o kişiyi bulacağım diye uğraşıyordu. Hatta bazı yazılımcılar bu kişi için yıllarını harcamıştı!
"Kendine gel Hira, o değildir."
Dün abim evden hızla çıkıp emniyete gitmişti, geceyi orda geçirmişti. Telefon ettiğimde açmamıştı bile, normalde asla böyle yapmazdı. Durum ciddi gibiydi. Saatlerdir düşünmekten yorulan zihnim mesaj sesiyle kendine gelmişti. Yastığımın altındaki telefonumu aldığımda gördüğüm mesajla yattığım yerden bir hışımla doğruldum.
Bamya: Nerde kalmıştık? ( 23.30)
Gözlerim fal taşı gibi açılırken kulağıma dolan zille hızlıca telefonumun ekranını kapattım. Telefonumu yatağımın üstünde bıraktığımda hızlıca kalkıp koşar adımlarla çalan kapıya doğru yürüdüm. Neden acele ettiğimi bilmiyordum ama stresten feriha gibi kendimi yerden yere atacaktım şimdi. Kapının deliğinden kim geldi bakmadan açtığımda abimi görmemle gerginliğim kat kat artıyordu.
Abim bana anlamaz gözlerle baktığında zoraki gülümsemeye çalıştım.
"Öcü mü gördün kızım, o surat ne?"
İçeri adım attığında her hareketini izliyordum. Üstündeki deri ceketi çıkarırken tekrardan bana baktı. Kaşlarını çattığında "N'oldu?" der gibi göz kırptı. Hala tepki vermezken tırnağımı avucumun içine geçiriyordum. Ya abimin aradığı Hacker bizim bamyaysa?
Abim beni eliyle hafif yana ittirdiğinde hala açık olan kapıyı kendisi örttü. Tekrardan bana döndüğünde yanıma yaklaşıp elinin tersini alnıma bastırdı.
"Bugün yine aptallığın üstünde mi yoksa ateşin mi var?"
Yavaş yavaş kendime geldiğinde alnımın üstündeki eline vurdum.
"Ne bu ilgili abi tavırları? Beni mi özledin yoksa?"
Abim elini çekmeden anlıma vurduğunda hafif sendelemiştim. İnsana benzeyen ayılarla aynı evde yaşıyordum.
"İnanmadın mı la? Bence bu sefer rolümü güzel oynamıştım."
Alnımı ovalarken "Git başımdan seninle uğraşamam." dedim.
Abim dediğimi takmadan odasına doğru yürümeye başlamıştı. Aklıma gelen şeyle onu sözlerimle durdurdum.
"Şu Hacker meselesi ne durumda?"
Abim duraksamıştı. Aldığı derin nefesin ardından ağır ağır bana döndü. Gözlerinde dünkü kaygıdan parça yoktu ama yorgunluk yerli yerindeydi. Derin nefes alıp "Sinyali başka yerde çıktı." dedi. Bu beni şaşırtsa da şüphelerim devam ediyordu, abimin bakışlarından anladığıma göre de böyle hisseden tek ben değildim. Abimi cevaplamadan başımı aşağı yukarı salladım. O da odasına girdiğinde ben de odama geçtim.
Yatağımda otururken bir yandan telefonumla bakışıyordum.
"Of Hira, ne abarttın o olsa ne olacak?" diyerek telefonu elime alıp mesajlara girdim. Bamyadan gelen 4 mesajı görmemle ne olduğunu anlamadım. Beni mi özledi bu çocuk hayırdır?
Bamya: Uyandın, mesajıma baktın ve sadece bu kadar mı?
Bamya: Hira neden ekrana çarpılmış birini görmüş gibi bakıyorsun?
Bamya: Nereye gittin bu kadar hızlı?
Bamya: Evin ayarlarını bozmamı istemiyorsan buraya gel.
Ben mesajları okurken yukarıdan Deha'dan gelen mesajla ağzım açık kalmıştı.
Deha: HİRA YARDIM ET BU BAMYA BENİ SALMIYOR
Deha: İN HİRAYA BAK HASTA SANIRIM NASIL ARKADAŞSIN DİYE BENİ KINIYOR
Deha: ALLAH'IM HACKER TARAFINDAN KINANACAĞIM GÜNLERDE Mİ GELECEKTİ
Deha hala mesaj atmaya devam ettiğinde ona hiç bakmadan Bamya'ya yazdım.
Siz: Başına taş mı düştü?
Bamya: Anlamadım?
Siz: Tek bir şeyi merak ediyorum.
Bamya: Dinliyorum.
Siz: Haberlerde bahsedilen, abimin nefret ettiği o ünlü Hacker sen misin?
Bamya: Yeni mi anladın?
Siz: ABİM KÖŞE BUCAK SENİ ARIYOR NAPACAĞIZ
Bamya: Dolabına mı saklanayım Hira?
Siz: Ya yakalanırsan, nasıl bir şeyin içindesin sen?
Bamya: Sorun edeceğin ben değil, arkadaşın olsun.
Bamya: Birazdan bazı şeylerin bedelini ödeyecek.
Siz: Ne?
Bamya: Güldünüz, eğlendiniz yeterli.
Bamya: Şimdi ben de eğlencenize ortak olacağım.
*
Bu bölüm kısa oldu ama bir sonraki bölümler hem uzun hem de heyecanlı olacak, söz veriyorum.
Sizce Bamya Hira ve Deha'yla ne yapmayı planlıyor?
Bamya'nın gerçek kimliğini ilerleyen bölümlerde fark edecek miyiz?
Liyan ve Deha sahneleri artsın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER'MIŞ | Yarı Texting
HumorDeha: Neciyim ben dedin sen? Bilinmeyen numara: Nam'ı değer hacker derler. Siz : Hadi ordan, kıçımın hacker'ı. Deha: Ben şimdi çıksam nolur? Bilinmeyen numara: Dene. (14.50) Deha: ÇIKMA TUŞU YOK LAN. (14.51) - !!! Kitap çerezlik ve eğlence amaçlı ya...