Dağda Yaşam

181 23 117
                                    

Seungminin cevabından sonra gözler üzeirne çevrildi. Bir anda kıpkırmızı oldu

-NEEE bana bakmayın öyle! Peki sen? Sen neden ölmek istiyordun Jisung?

-Minho benim abim..

Konuşmak,bir şeyler söylemek istedim
-Birbirinizden güç alabilirdiniz. Yapayalnız değildiniz. Birbirinize dayanak olabilirdiniz

-Abinin başına bunlar gelirken elin kolun bağlı oturup hiçbir şey yapamadığın zaman destek olacak yüzü de kendinde bulamıyorsun...

Minho:
-Jisung benimle ölmeyi seçmek yerine yaşayalım desen de yaşardım ki. Benim senden başka kimsem olmadı hiçbir zaman.

Jisung:
-Yaşayalım o zaman Minho! Bu dağdan sapasağlam kurtulalım ve kendimize o piçten ayrı güzel bir hayat kuralım. Söz veriyorum sana her şeyi unutturamasam bile bir daha hatırlamaman için elimden geleni yapacağım

Minho:
-Peki Jisung, helikopterde yaşamayı seçtim ama şuan anlatamam demiştin. Ne demek istedin orada?

Jisungun gözleri bir an Felixi buldu ve yine Minhoya döndü.

-Şuan söyleyemem.

-Peki Jisung seni daha fazla sıkıştırmayacağım.

Chan:
-Benim en merak ettiğim kişi Jeongin. Sen nasıl oldu da o helikoptere bindin?

-Ben... Ben sadece yeni bir macera yaşamak istemiştim. Böyle olacağını düşünemedim. Gerçekten ölmek isteyeceğinizi düşünemedim..

Chan:
-İyi ki de o helikoptere bindin Jeongin. Belki de bizleri kurtarmak için gönderilmiş bir melektin..

Chan böyle der demez Jeonginin yine gözleri doldu. Çok sık ağlıyordu. Bu kez konuşan Jisung oldu

-Benim merak ettiğim kişi Felix.. Sen niye ölmek istedin?

Jisungun merak ettiği kişiye nedense hiç şaşırmamıştım. Ama açıkçası ben de merak ediyordum Felixi.

-Benim annem orospuydu çünkü. Her gün eve başka bir adam gelirdi. Odamda dizlerimi kucağıma çeker ve ağlayarak seslerini dinlerdim.

Hızlıca yanımda oturan Felixi kendime çekerek sarıldım.

-Bundan sonra yanında olacağım Felix. Bundan sonra üzülmene izin vermeyeceğim.

Seungmin:
-Peki sen Chan Hyung? Sen neden ölmek istiyordun?

-Kendimden nefret ediyorum çünkü. Bu dünyaya fazlalığım. Nefes alarak varlığımla dünyayı kirletiyorum. Kendim ölmektense benim gibi bir kaç ucube daha götürürüm yanımda diye düşünmüştüm. Ama karşıma sizler çıktınız. Sizleri de kendimle buraya sürüklediğim için hepinizi korumam gerektiğini hissediyorum. Çünkü buna sizi ben sürükledim..

Minho:
-Herkes kendi başının çaresine baksa yeter.

Seungmin esnemeye başlamıştı çoktan.
-Uyusak mı? Benim uykum geldi.

-Benim de geldi. Uyuyalım gerçekten.

Jeongin:
-Uyurken donarsak..

Chan:
-Helikopterde battaniye yorgan falan olması lazımdı. Sık sık seyahat ettiğim için otellerdekileri hijyenik bulmuyordum. 2 kişi benimle helikoptere gelsin

Minho:
-Ben gelirim

-Ben de gelirim

Yavaşça mağaradan dışarı çıktık. Çok soğuk ve karanlıktı. Telefonların flaşlarını yakarak ilerlemeye başladık. Tam o anda Chanın bastığı karın altındaki dal çıtırt diye ses çıkarınca havaya zıplayarak var gücümle Minhoya sarıldım.

Stray MountainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin