Ne ölmesi ?

113 20 107
                                    

Chan endişeyle yumruklarını sıktı. Hepimiz ona bakıyorduk korku içinde

Minho:
-Chan Hyung... O iyi değil mi?

-...

Felix:
-Chan Hyung bi şey söylesene!

Seungmin:
-Felix sakin ol. Chan Hyung ona bir şey olmasına izin vermeyecek. Değil mi Chan Hyung?

Chan:
-Ateşi var..

Minho:
-Ateş normal bir şey değil mi? Benim de çok çıkardı çocukken. Ateş normal bir şey normal bir şey. Jisunga hiçbir şey olmaz. Beni bırakıp gitmez o. O beni bırakmaz

Minho sanki transa geçmiş gibi kurmuştu bu cümleleri. Korku içinde yanına gittim

-Minho bana bak! Hiçbir şey olmayacak ona.

Hala transa geçmiş gibiydi. Yüzünü ellerimin arasına aldım.

-Gözlerime bak Minho! Gözlerime bak sevgilim..

Gözlerime sabitlediği gözlerindeki bakış bir anda yumuşadı. Yavaşça gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı.

-Hyunjin.. Jisunga bir şey olursa ben yaşayamam

-Jisunga bir şey olmayacak Minho. Jisung güçlü birisi. Bunun da üstesinden gelecek.

Ben Minho ile ilgilenirken Felix bir anda yerinden sıçrayarak hızla dışarı koştu.

-FELİX NEREYE?

Cevap vermedi. Ardından koşmaya başladım ben de. Mağaranın çıkışına gelince avucuna kar doldurdu. Daha sonra içeri doğru koşmaya başladı. Onun peşinde oradan oraya ben de koşuyordum.

Duş aldıktan sonra kullandığımız havlulardan birisini alarak karı içine koydu. Eliyle bastırarak karın biraz erimesini sağladı. Önce kendi vücuduna değdirdi. Bedeninden bir ürperti geçince ateşe yaklaştırdı havluyu.

Daha sonra ağır ağır Jisungun bedeninde gezdirmeye başladı. Havlu değdikçe Jisung ürperiyordu. Ama şuan bundan iyisini yapamazdık.

Yavaşça alnında gezdirdi havluyu. Daha sonra kenardan su şişesi alarak ağzına tuttu. Ama içemiyordu. Daha sonra hepimizin şaşıracağı. Bir şey yaptı Felix

Şişeyi kendi dudaklarına dayayarak küçük bir yudum aldı ve dudaklarını Jisungun dudaklarına yasladı.

Kimse Felixe müdahale etmiyordu şuan. Chan Hyung bile. Kendi elleriyle sevdiğini iyi etmeye çalışıyordu.

Hafifçe yutkundu Jisung. Biraz da olsa su verebilmiştik. Chan Hyung ateşini kontrol etti.

-DÜŞÜYOR!

Changbin:
-Ne?

-Ateşi diyorum düşüyor! Bu şekilde düşmeye devam ederse sabaha kendine gelir. Ama gözlerimizi üzerinden ayırmamamız gerekiyor.

Felix:
-Siz uyuyun. Ben ona bakarım

Minho:
-Felix sayende ateşi düşüyor. Sana ne kadar teşekkür etsem az..

-Hyung sevdiğim insanı sevdiğimi onu kaybedecekken anladım. Bir kez bulmuşken bir daha kaybedemem..

Gözlerim yaşarmıştı. Sonunda Felix sevmeyi öğreniyordu.. Biz ne kadar ısrar etsek de Felix sadece kendisi beklemek istedi başında. Bu yüzden hepimiz yataklarımıza çekildik.

Minho:
-Eğer bunu teklif eden kişi Felix olmasaydı asla Jisungu şuan yalnız bırakmazdım

-Felix bugün bambaşka birisi oldu. Felixi uzun zamandır tanıyorum. Aslında sevgi dolu olsa da, Bencil bir tarafı hep vardı. Yaşadıklarından dolayı olsa gerek. Bir de Twitterda fenomen olmasının da etkisi var. Ama bugün kendinden çok Jisungu düşünüyordu.

Stray MountainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin