6

1.8K 112 71
                                    

Medya: Parla yazıcı (bölümde öğreneceksiniz)

Ylgn_tugay:

Ylgn_tugay: güzelliğim❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ylgn_tugay: güzelliğim❤️

Lavacunaşıkpera: abicimm🖤

Lavacunaşıkpars: kıskanıyorum ama
Lavacunaşıkpera: çatlaa
Ylgn_tugay: senle de çekeriz koçum
Lavacunaşıkpars: eyvallah abi

092: bunlar kardeş mi?
382: değiller

890: çok tatlısınız

321: Allahım şöyle abi nasiip et

430: beğenmedim sil
492: ™

105: avukat mı bu

219: avukat beyciğim benimde bi davam vardı bakar mısın. Şöyle kalbimin taraflarında.
Lavacunaşıkpera: bakamaz canım. Çok meşgul bu aralar.
219: neden?
Lavacunaşıkpera: benimle ilgileniyor bu sıralar kendileri. @Ylgn_tugay abii engelle.
Ylgn_tugay: halledildi güzelim👍🏻

167: Allahım duayı biliyorsun.

Tolga_yılgın, par.laa ve 1.234.111 kişi beğendi.
Daha fazla yorum görmek için tıklayın.

Eşyalarımızı toplamış, şimdi hesabı ödemek için kasaya geçiyorduk. Çantalarımızı da burda bırakacaktık. Elimizde gezdirmemek için.

Parayı yarı yarıya çıkardık. Umut abiye verdiğimizde para üstünü verdi bize.

"Çocuklar nereye gidiyorsunuz."

"Sokağa gidiyoruz abi. Şarkı söyleyeceğiz."

"Hah iyi oldu sizi yakaladığım. Benim bir arkadaşım var. Büyük bir restoran işletiyor. Tabi saygın kişilerde geliyor arada. Canlı müzik yapıyorlar bu restoranda ama bu akşam sözleştikleri kişiler gidemiyormuş çevresine haber verdi o da. Bende bunu duyunca size söylemek istedim. Belki sizin çocuklarla bir düşünürsünüz."

Parsla birbirimize baktık bir süre. Olabilirdi aslında.

"Hem bunun karşılığını da alacaksınız çocuklar. Tabi siz bilirsiniz. Ben söylemenizi isterim şahsen."

Parsla bakıştıktan sonra kararımızı söyledik.

"Tamam abi ne zaman bu program. Saat kaç gibi" dedi pars.

"Bir saat sonra başlayacakmış oğlum."

"Tamam sen haber ver o arkadaşına bizde bizimkileri toplayalım o sırada. Sonra restorana geçeriz"

Lavacun | Karışan BebeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin