¹ | "Gurur ve Önyargı" |

25.8K 1.4K 1.5K
                                    

Madrigal | Bizim Olsalar Yeter

𓆩𓆪 Başlangıç saatinizi buraya yazabilirsiniz. 𓆩𓆪

Kitabı nerede görüp başladığınızı da bu alana yazabilirsiniz.

Not: Her bölüm adı, okumanız için bir dünya klasiği önerisidir.

BANA AŞIK ÖL

"Gurur ve Önyargı"

𝟗 𝐘ı𝐥 𝐒𝐨𝐧𝐫𝐚 | 𝐀𝐧𝐭𝐚𝐥𝐲𝐚

Bergüzar'ın Bakış Açısından

"Yılın en güzel..." dedi Melin, "Haliyle en şanslı gelini."

En yakın arkadaşımın ve salonu dolduran bir o kadar kişinin gürültüsüyle oturduğum yerde huzursuzca kıpırdandım. Bahsettiği gelin tam olarak bendim fakat yılın en güzel ve en şanslısı olduğum konusunda pek emin değildim.

"Dışarıdan gülümsüyor gibi görünüyor muyum?" diye sordum merakla. Çünkü dudaklarım zoraki bir gülümseme için programlanmıştı.

"Daha çok..." dedi Melin müziğin sesini bastırmak için bağırarak. "Her an tabanları yağlayarak bekarlığa veda partinden kaçacak gibi görünüyorsun."

"Tahmin etmiştim."

Başımı iki yana sallarken birkaç tutam saçım gözlerimin önüne düştü. Bu bile beni rahatlatmaya tek başına yetmişti çünkü şu an bekarlığa veda partimin detaylarını daha az görüyordum. Derin bir nefes alarak pistte çılgıncasına dans eden arkadaşlarımı izlemeye devam ettim.

"Böyle özel bir gecede sadece damadın eğlenmesi..." diye homurdanan bir başka arkadaşımı da duymazdan gelerek oturduğum yerde etrafı inceliyordum ki gözlerim onun gözlerini buldu.

Müstakbel eşim, Sertan Akyılmaz.

Profesyonel bir dövüşçü gibi iri bir cüssesi, haddinden fazla geniş olan omuzlarıyla sahnedeydi.

Şu an üzerinde olan ve birkaç düğmesi alelade açılmış beyaz gömleğini gerecek kadar belirgin vücut hatlarına salaş pantolonu eşlik etmişti.

Gelin olan benim aksime daha heyecanlı ve eğleniyor gibi görünüyordu. Kahverengi saçları terden ıslanmıştı ve tek yaptığı karanlık bir yaşamın sancıları gibi beni izlemekti.

"Bergüzar." diye seslenildiğinde yarın düğünüm olan ve artık kocam olacak kişiye bakmayı keserek Melin'e döndüm. "Nereye daldın gittin yine?"

"Gözlerimi müstakbel kocamdan alamıyorum." diyerek alaylı bir şekilde göz devirdim. "Baksana nasıl eğleniyor."

Melin şaşırılacak bir durum olmadığını gösterircesine omuz silkti, "Eğlenir tabii, yıllardır bu günleri bekliyor adam." dedi ve ekledi. "Kim kime liseden beri aşık şu devirde?"

"Çok şanslıyım, hatırlatma lütfen."

Sertan'ın yıllardır göz korkutan fiziğine fazlasıyla aşina olduğum için bedeninin geri kalanında yer alan yara izlerini görmezden gelmeyi tercih ediyordum. Çünkü bu onu daha az korkunç yapmaya bir nebze de olsa yetiyordu.

"Sertan'a karşı pek bir şey hissetmiyorsun ama evlendiğinizde sana cenneti yaşatacağına eminim." diyen arkadaşıma hayretler içinde baktım ki bunu anında anlamıştı. "Tamam, dünyaya cehennemi yaşatıyor olabilir ama sana farklı."

"Babam 4. evre kolon kanseri değil ve tek istediği de kızının mürüvvetini görmek olmasaydı..." diyerek gözlerimi yeniden ona çevirdim, Sertan'a. "Onunla evlenmeyi asla kabul etmezdim."

BANA AŞIK ÖL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin