Harry, masaya otururken Louis'de yanına yerleşmişti, Niall ve Liam'da karşılarına sinerken herkes birbirine bakmıştı.
Geldikleri bar güzel bir yer gibiydi, biraz farklılık olması açısından burayı tercih etmeleri herkesin ortak fikriydi.
Ortaya bir tekila söyledikten sonra Louis, kolunu artık resmi olarak sevgilisi olan eski kocasının boynuna attı.
''Tekrar resmi olarak sevgiliyiz, bu bizim ilk randevumuz Hazz!''
Harry, sevgilisinin suratına doğru dönerken utangaç bir tavırla gülmüştü ''Sanırım öyle, bana teklif etme şeklin çok komikti.''
Harry, hafif bir kıkırtı bıraktı. O sırada Liam her ikisinde göz gezdirdi ''Ne kıkırdaşıyorsunuz, hemen çıtlayın bakalım.''
Harry, öne eğilirken gülümsemişti ''Louis'le tekrar sevgili olmaya karar verdik.''
Niall ve Liam'ın ağzı kocaman açılırken Louis onların suratını işaret edip gülmüştü. Niall, kendine gelirken hızlıca konuşmuştu ''Ben zaten sevgili olacağınızı tahmin etmiştim, yanlışlıkla şaşırdım arkadaşlar, kusura bakmayın.'' küçük bir kıkırtı bırakmıştı.
Liam, hızlıca işaret parmağını kaldırmıştı. Sanki konuşmak için söz ister gibi gözüktüğünden Harry buna kıkırdamış, Louis'de onun yanağına minik bir öpücük vermişti.
Liam, boğazını temizlemişti ''Yani, çocuklar ben şaşırdım çünkü ayrılıp 1 sene sonra tekrar barıştınız ve hemen sevgili oldunuz. Biraz bekleyip emin olsaydınız keşke, sizin için diyorum sonra başımızın etini yemeyin yine aynı şeyler olmasın... Vah biz sarhoştuk kavga edip ayrıldık üstüne seviştik ne yapacağız?''
Niall, onu onaylayıp deri ceketini düzelmişti ''Evet kesinlikle. Tekrar ayrıldığınızı duyarsam kafanızı kırarım he.''
Liam'da kahkaha atmıştı ''Kavga etmeniz o kadar normalleşti ki, sadece ayrılırsanız kızarız.''
Harry, kaşlarını çatmıştı ''Kavga bizim ilişkimizin dinamiği Liam. O yüzden ona asla laf edemezsiniz. Bizim sevgi dilimiz bu, böyle anlaşıyoruz biz!''
Louis'ye dönüp minik bir öpücük bırakmıştı. Liam, onları izlerken sırıtmıştı ''Eee anlatın bakalım kim teklif etti? Kesin Louis etmiştir, bakalım nasıl etmiş. Anlatın çabuk, heyecanlandım!''
Harry, hemen onlara dönerken sırtını sevgilisine yaslamıştı ''Buraya gelmeden önce beni evimden arabayla alacağını söylemişti, ben tam kapıyı açmış çıkıyordum ki. Yerde eğilmiş bir Louis gördüm, elinde yüzük tutuyordu. Ama ilk başta aşağıda durduğunu göremedim hatta ona takılıp düştüm, ilk başta anlam veremedim. Bir tür şaka yaptığını sandım.''
Masaya tekila gelince susmuş ve çalışana teşekkür edip konuşmaya devam etmişti. ''Sonra çok akıllı sevgilim beni düşmeyeyim diye bacağımdan tuttu ve ikimizde yere düştük. Sonra kalktık dedi 'Ben böyle planlamamıştım.' Bende güldüm doğal olarak, bir süre kahkaha atarken bir anda elime bu 'Peace' yüzüğünü taktı!'' Sağ elinde ki yüzük parmağını havaya kaldırıp, yüzüğünü göstermişti.
Niall, kahkaha atmıştı ''Tam da Tommo'luk iş!''
Louis, Niall'a dil çıkarırken Harry devam etmişti. ''Sonra işte, 'Eski kocam, benimle tekrar sevgili olup sıfırdan başlamak ister mi?' diye sordu. Reddeder miyim?!''
Louis, gülmüştü ''Ama ilk başta duraksadın ve orada altıma sıçtım tam 'Daha hazır değilim Louis...' konuşması yapacak gibiydin! Ve ben buna hazır değildim.''
Harry, inkar etmişti ''Hayır, kesinlikle böyle bir şey yapmayacaktım! Sadece düşmenin etkisindeydim.'' derken kahkaha atmıştı.
Louis, onun gamzesine öpücük kondurup masaya dönerken, Harry sırtını ondan çekmişti. Ama Louis tam bir temas bağımlısı olduğu için sol elini onun sağ bacağında ki alışılmış yere yerleştirmiş ve masaya dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intruder | Larry Stylinson [✔]
FanficSMUT ALERT!! Louis, yaz tatilini Los Angeles'ta en yakın arkadaşı Zayn'nin evinde geçirmekteydi, nihayetinde sonbahar geldiğinde ve evine döndüğünde, kötü bir ayrılık yaşamış olduğu eski kocasının evinde onu beklediğini bilemezdi. Toplinson!