➵ yeah, it's gonna be alright, like the first time

110 19 13
                                    

Satrançta düşman şaha aynı hamlede iki farklı taş ile şah çekmek oldukça güçlü bir oyun hamlesidir. Bu durumda Louis ilk şahı çekmiş ve ikincisini oyun ortağı Harry'e bırakmıştı. Zaferin verdiği gülümsemeye engel olmaya çalışmıştı, ama içerisinde bulunduğu durum onu tümüyle tatmin etmişti. Başta ne kadar bu konu hakkında farklı düşünüyor olsa da şu anda oyunu kazanması ile bu galibiyet iyi hissettirmişti.

Düşüncelerini Anastasia'nın tekrar çığlık atmasıyla bölünmüştü, Anastasia'nin arkasında parlak gözlerle kendisine bakan adama, eski kocasına göz kırpmıştı. Artık rol yapmanın zamanı gelmişti, gerçek kartlarını saklayıp blöf yapacaklardı rakibinin damarlarına korku salacaktı. İşte burada kumar devreye giriyordu.

Anastasia, John'nun üzerine gittiği sırada Louis sadece izlemekle yetindi. ''John, burada ne oluyor çabuk açıkla!''

John, ise üzerinde ki kırmızı dantelli gecelikleri kapatmak istercesine, büyük ellerini vücudunun üzerine koymuştu ''Anas, hemen kızma sadece biraz eğleniyordu-''

''Adamın kucağındasın ve geceliklerlesin böyle mi eğleniyorsunuz. Şaka falan mı?''

John, hüsrana uğramış bir bakış ile Louis'ye bakmıştı. İşte o zaman anlamıştı, onun yaptığı bu acımasız oyunu.

''Siz bana komplo kurdunuz!'' Louis'nin üzerine yürüdüğü sırada Harry, John'u tutmuştu.

John, hızlı bir hareket ile Harry'e doğru dönmüş ve onun üzerine ilerlemişti. Louis bunu fark ettiği anda John'nun yakasına asılmıştı ''Bir daha Harry'nin üstüne yürümeye kalkışma, seni döverek öldürürüm piç kurusu.''

Anastasia gözlerinde ki yaşlarla Harry'e dönerken Harry kollarını bağdaş yapıp ona bakmıştı ''Evet, Anastasia. Bunu kendi gözlerinle görmeni istedik. John seni aldattı.''

John, Harry'e kitlenmiş bakıyordu şu anda yerin dibine girmek istediği yüzünden belliydi. Harry, bunu görünce daha da büyük bir hırs ile yatağın hemen altında duran kağıtları çıkarttı.

''Bak bu kağıtlarda da var. Seninle ilişkisi devam ederken 3 kez kadar seni başkalarıyla aldattı.'' Geçen gün ki kamera kayıtlarını açmıştı, sayfa da ki fotoğrafları gören Anastasia'nın yüzü dehşete düşmüş bir hal almıştı. Harry anlatmaya devam etmişti ''İşte burada Louis'yi tekrar birlikte olmak için zorlamıştı ve sürekli mesaj atıyordu, ben bunu görünce Louis ile aramız açıldı meğerse Louis'yi zorluyormuş. Bunun üzerine çok sinirlendik, James seninle ilişkisi olduğuna dair şeyler söyleyince o zaman seni aldattığını öğrendik...''

Arkasında ki kağıdı çekmişti ''Burada ise bir partide tanımadığımız bir adam ile öpüşürken fotoğrafı var... Bunların hepsini araştırıp buldum, John'nun yakın çevresi bilmiyor ama kulüplere beraber gittiği arkadaşları seni aldattığını bilmesine rağmen herhangi bir şey yapmıyordu. Bizde bu duruma el attık, amacımız seni üzmek değildi. Sadece bağlanmaya başlamadan önce bu adamın ne kadar büyük bir pislik olduğunu görmeni umduk.''

Anastasia, gözlerinde ki yaşların yere düşmesine engel olamadan John'a bakınca, John ona doğru yürümüştü ''Bebeğim gerçekten inanacak mısı-'' 

Anastasia ise içerisinde biriken öfke ile John'u ittirmişti. ''Kes sesini, bana nasıl bunları yapabilirsin! Bir daha karşıma çıkmaya çalışma. Defol git hayatımdan.''

John, yerde ki kıyafetlerine uzanırken hızlıca onları alıp odadan çıkmaya yeltenmişti ki Louis onun yolunu kesti ''Nereye şampiyon. Daha işimiz bitmedi, kızdan özür dile ve bir daha bu kızın çevresinde bulunmayacağına, ortak arkadaşlarınıza bile yazmayacağına dair yemin edeceksin. Sonra siktirip gidebilirsin.'' Kendinden emin tavırları John'u daha da sinirlendirirken. John tekrar Anastasia'ya doğru ilerlemişti.

Intruder | Larry Stylinson [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin