➵ revenge is eaten with pain

86 17 1
                                    

Louis, telefonu eline aldığında yanında yatan Harry'de göz gezdirdi. Gergin olduğunu hissediyordu, bunu yapmak istediğine emin değildi fakat Harry onun aksine bundan oldukça emin bir tavırla gözlerine bakıyordu. Gözlerinde ki delici tavır Louis'nin içinde rahatsızlık uyandırmıştı.

En sonunda derin bir nefes aldı ''Harry eğer eminsen yazıyorum, değilsen yazmayacağım.''

Harry, iç çekmişti alt tarafı biraz eğleneceklerdi neyi bu kadar sorun ettiğini anlamıyordu. Kendinden emin olduğunu gösterecek bir edayla sırtını dikleştirdi yattığı yerde oturur konuma geçti ''Sıkıntı yok Lou, sadece eğleneceğiz ve sonra hayatımıza devam edeceğiz bitecek.''

''Sadece eğlenip ilerleyebilecek miyiz peki? Sen böyle şeylere oldukça takılan birisin, seni tanıyorum. Eğlencesine yaptığımız bu şey aramızı tekrar açmasın, çünkü sen böyle şeylerde aşırı üste çıkıyorsun.'' Louis'nin içerisinde ki kararsızlığı yüzünden bir manşet gibi okunuyordu.

Harry, kaşlarını çatmıştı ''Ne demek istiyorsun?''

''Bir şey demek istemiyorum Harry. Bu fikir senden çıktı ama daha sonrasında bu John ve aldatma olayı ardından içini tatmin etmeyen şeyler yaşanırsa yine aramızı açarsın. Bunu söylemeye çalışıyorum, çünkü aramızın açılmasını istemiyorum.'' Temkinli hareketler ve özenli laflar seçmişti. Harry'nin her zaman hızlı sinirlenip, alındığını biliyordu.

''Ben hiç bir zaman aramızı açmadım Louis. Bu fikir benden çıktıysa vereceğim abartılı ve saçma bir tepki olamaz, öyle değil mi? Şimdi tek yapman gereken John'a yazmak, ben mutfakta olacağım.''

Louis, bir kez daha iç çekerken Harry yavaşça ayağa kalkıp onun yanında uzaklaşmıştı. Louis bunu yapmakta emin değildi çünkü eğer kontrol edemediği bir şeyler ters giderse ona patlardı. Kontrol edemediği şey elbette John'la yatmak değildi, bunu kandırmak için yaptıklarını biliyordu. Korktuğu tek şey Harry'nin bundan sonra takınacağı tavırlardı. Nihayetinde kafasında ki düşüncelerini uzaklaştırabildiğinde John'nun konuşma paneline girdi ve parmaklarını klavyede oynatmaya başladı.

John, merhaba

Bunu gönderip biraz bekledi John hemen aktif oldu. Ekrana bakarken ki gerginliği yüzünün her bir zerresinden belli oluyordu, kendini gösteriyordu. Yine de bunu sahte bir maskeyle gizlemeye çalıştı.

Ben biraz düşündüm ve belki bir ara buluşmalıyız... Evimin kapısına kadar geldin, Harry'le her şey iyiydi ama bundan sonra onun bana doğru kişi olduğunu sanmıyorum belki seninle tekrar deneriz? 

John'nun profilinde ki ''yazıyor...'' imgesine baktığında gerginlik kat sayısı da bununla birlikte artıyordu, en sonunda John'dan gelen ''Doğru yola geleceğini biliyordum Louis.'' mesajında göz gezdirdi. Bundan sonrasında yazacak bir şey bulamamıştı söylediği tek bir şeyde kendini açığa verebilirdi, hemen mutfakta oturan Harry'nin yanına gitti.

Hızlıca mutfağa geldiğinde, camın kenarında oturan Harry'e yaklaştı karşısında ki minik koltukta yerini alırken telefonu onun görebileceği şekilde tuttu. Harry, yağmurdan dolayı buğulanmış camda gezdirdiği gözlerini hemen telefona çevirdi. Konuşmayı okuyunca dudağının kenarında kurnaz bir sırıtış gösterdi kendini.

''Güzel yazmışsın, seninle birlikte olmadığıma inanmalı.''

Louis, Harry'de göz gezdirdi ''Şimdi ne yapmalıyım?''

''Yarın evine davet et, bende dün akşam kıza ulaştım. Adı Anastasia, beraber buluşma planı yaptık.''

Louis, onda abartılı bakışlar ile göz gezdirdi ''Kıza yazdığını neden yeni söyledin?''

Intruder | Larry Stylinson [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin