7

13.8K 455 77
                                    

"Evet genç Rungena'lar, hepiniz için iyi bir akşam olmasını dilerim," Çocukların gülüşmesi üzerine hafifçe gülümseyerek boynunu eğen kadına, sadece gözlerimi baymakla yetindim. "Ah, ve tabiki Bayan Sugner."

Adımlarım hızla onlardan uzaklaşmaktayken uzaktan beni izlemekte olan Simon'ı görünce yönümü ona çevirdim, onun gülen yüzü kadar neşeli olabilmeyi umardım. "Bakıyorum oldukça keyiflisin."

"Elbette. Aksini gerektiren bir durum yok ne de olsa, öyle değil mi?" Uzun bir zaman banyo yapmadığımın belirtisi olan yağlı saçlarımı kaşıdıktan sonra yanımdan bana küçümseyici bakışlar atan kıza kötü bir bakış attım.

"Bu cidden gerekli miydi, Simon?" Bedenimi yavaşça yere bırakıp alttan bakmaya başladım, eğilip bana bakan yüzüne. "Gerçekten 7 yaşındaki çocuklarla eğitim dediğiniz işlevsiz şeyi yapmak mecburiyetinde miydim?"

Eğilip yanıma oturdu. "Sen daha önce hiç eğitim almadın bu yüzden yaşıtlarınla eğitim alamazdın, üzgünüm Arlien. Sıfırdan başlıyorsun ve ilk sınıflar için eğitim yaşı bu." Bana daha büyük sırıtınca ne diyeceğini anlayarak ellerimi yüzüme hızlı bir hareketle örttüm. "Üstelik sınıf arkadaşların oldukça çalışkan öğrenciler gibi görünüyor, gayet iyi anlaştığınızı da görebiliyorum."

"Hemen şunu kesmelisin, Simon," elimin altından boğuk çıkan sesim onu kıkırdatmıştı, oturur pozisyona geçerek yüzünü inceledim. Çekik gözleri gülünce daha fazla kısılıyordu ve yan profilinden onu incelerken ne kadar güzel bir yüze sahip olduğunu fark ettim. "Böyle şeylere çok uzağım ve o kız bir cadı, Simon! Kim inanır o kızın sadece 7 yaşında olduğuna!"

"Hey, hakkını vermelisin Arlie, o kız oldukça yetenekli."

"Kız sadece 10 cm, Simon." Elimi biraz kaldırarak boyunu tarif ettim. "Beni yerde toz içinde bırakan kız, şu boylarda inanabiliyor musun 10 cm bir kız çocuğu yaptı bunu. Sadece 10 cm."

Gülerek saçını elleriyle dağıttı. "Senden oldukça kısa olabilir ama nasıl derler bilirsin buz dağının görünmeyen bir kısmı da vardır, hafife almamalısın."

"Ah evet kesinlikle,"diye hamurdandım. "O bir çocuk Simon, ona vuramazdım. Bu nedenle oldu tüm bunlar."

"Katılıyorum,"deyişinin kesinle bir düzmece olduğu yandan kısık gözlerle bana bakmasından anlaşılıyordu ama ben zaten oldukça fazla zaman kaybetmiş, oyalanmıştım.

GİRDAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin