8

11.3K 406 130
                                    

Gözlerim çok az bir mesafe ötedeki Shadow'dan ayrılmazken, hem düzenlediği sırada ağır adımlarla ilerliyor hem de kafamdaki kuşkulara ufak bir cevap bulmayı umuyordum. Jussy, ırklar, savaş.. hepsi ikinci plandaki yerlerini süslüyordu şu an için, çünkü fark etmiştim ki unuttuğum büyük ve somut bir gerçek vardı, kendi canım.

Hemen bir adım yanında duran krem düşkünü elindeki kağıdı inceleyip, elindeki siyah kalemle bir şeyler not alıyordu. Shadow ise sırası gelen her bir genci gözünde fiziksel bir elekten geçiriyor gibiydi, sessizce inceliyor hemen ardındansa saldırı veya savunma diyerek kısa bir cevaptan sonra diğerine geçiyordu. Önümdeki sıranın ilerlediğini fark ederek, küçük bir adım daha attım. Hemen yan tarafımdaki sırayla sadece ikisi ilgileniyordu, benim bulunduğum sıraya kimin ne yaptığıyla ilgilenmiyordum çünkü gözlerinin bana dönmesini ve bakışından bir şey anlamayı umuyordum. Düzenek fikrini ortaya atan kişi olması, bana yalan söylediğimi bildiğini söylemesi..

Bir şeylerden şüphelenmiş miydi gerçekten? Bu ihtimal doğruysa beni gerçekten öldürecek miydi?

"Yürüsene artık, uyuşuk."arkamdan gelen ufak kızın sesini duyunca daldığımı fark ederek hızla 2 adımlık mesafeyi kapattım, önümdeki küçük sarışın çocuğa yaklaştım. Bakışlarım hemen ardındansa sesin sahibine döndü. Bu o kızdı, eğitimdeki beni mahveden küçük cadı. Gözlerimi hafifçe kısarak yüzüne baktım. Kahve, boyuna göre oldukça uzun saçlarını iki topuz yapmış, kollarıni bağlamış bir şekilde iri kahve gözlerini bezgince yüzümde gezdiriyordu. Boynunu hafifçe eğmiş olduğundan oldukça sevimli görünüyordu, ama buna kanmadım çünkü içinde yatan şeytani bizzat görmüştüm.

"Bunca zamandır arkamdaydın demek tarla faresi." Ilerleyen sırayla birlikte bir adım geriye atarak gözümü ondan ayırmadan ilerleyen sıraya ayak uydurdum.

"Evet tabiki buradaydım, 7 yaşındaki çocuklarla aynı eğitimi alıp aynı sırada duran kız."

Gözlerim daha da kısılmıştı ve aklıma ne savaş ne ölüm ne de başka bir şey gelmiyordu o an için. Yılan dilini koparmak istiyordum sadece.

GİRDAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin