Çok uzak kaldık, çok uzun süredir sizi bekletiyorum. Farkındayım. Üzgünüm.
Hayat koşulları istediğimiz gibi gitmiyor çoğu zaman, belki de Allah'ın sevmediği kullarındanız bilemiyorum.
Hastanedeyim, yine. Ne olduğunu sormayın, sadece hakkında hiçbir fikrinizin olmadığı, bilmediğiniz birileri için dualarınızın bir köşesini ayırın, lütfen. İyilik, mutluluk ve sağlık için. Belki kimileri için de para? Belki içimizden birinin duaları kabul oluyordur, değil mi? :)
Sizi çok fazla beklettim. Zorlu süreçler geçiriyorum, hayatımın hiçbir süreci kolay olmadığı için sanırım alışmış olmalıydım. Ama insanlık hâli işte, kabullenemiyor hemen. Yoğunluğum ve tüm bu zorlukları arasında yazmaya çalıştım ama ilham perilerim de bu süreçten korkup kaçmış gibi görünüyor, istediğim gibi şeyler yazmayınca zorlamamak gerek diye düşündüm. Fırsat bulduğum bir anda, bölümü adam akıllı düşünüp yazmak niyetindeyim. Sizleri bu kadar uzun bir süre beklettiğim için tekrar özür dilerim.
Sizler nasılsınız bu arada? Umarım hepiniz mutlu ve iyisinizdir. :)
Kimse kimseyi tanımıyor, fakat yabancılarla dertlerini paylaşmak her zaman daha iyidir ve kolaydır diye düşünüyorum. Burası his köşemiz olsun. Birbirimizin dertlerini, sıkıntılarını, sorunlarını ve hatta mutluluklarını paylaşalım. Geri dönüp yazabilirsiniz, kaç bölüm geride kaldığı önemli değil. Burası artık bizim his köşemiz.
Belki de birbirimize iyi geliriz? :)Yazacağınız şeyleri bekliyor olacağım. Ve size ortak olmaya çalışacağım. Konuşalım, sohbet edelim. İstediğiniz her şeyi yazabilirsiniz. Bu kitapla alakalı bir fikir, düşünce veya öneri de olabilir, tamamen alakasız şeyler de.
Sadece anlatalım ve dinleyelim.
Kitapla ilgili her önerinize veya eleştirinize açığım. Belki de ilham perilerim olarak mesai yaparsınız bir süre, kim bilir? :)
Hiçbirinizi tanımıyorum, ama hepiniz seviliyorsunuz, bunu bilin istiyorum. Hayatta sizi seven en az bir kişi olduğunu unutmayın. :)
Kendinize benim için çok iyi bakın. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRDAP
FantasyHer şey tanrının planıyla başladı. Melek tanrıya ihanet etti, tanrı onu cehenneme hapsederek cezalandırdı. Sonra insan tanrıya ihanet etti, tanrı onları cennetinden kovup, dünyaya gönderdi. Sonra insan oğlunun ilk çocuklarından biri, yer yüzündeki...