X Anlatımıyla
O geceden beri o kız aklımdan çıkmıyordu. Hem korkak hem cesur davranmıştı o gece bana."Yusuf kız eve geldimi"
"Evet efendim geldi.Ha bu arada otelde kızın konuştuğu çocuk babanızın bir adamı değil"
"Peki o kim? "
"Sıradan birisi babası bir şirket çalışanı iş için İstanbul'a geldiler ve o otelde kaldılar. "
Kafamı salladım. Kızın Babasının bura gelmesinin sebebi babamdı. Adamları ile konuşup iş sebebi ile bura gelmelerini sağlamıştı.
"Odadan çıkabilirsin"
İşime yarıyan bilgilerimi almıştım.Bu gece o kızı bir kez daha görecektim. Yusuf odadan çıktı. Bende duş almaya karar verdim.Duşumu aldım. Üzerime siyah bir t-shirt ve siyah bir eşofman giydim. Saat geçtikçe geçiyordu. Güneş batarken evden çıktım. Hava iyice kararmıştı. Kızın evinin önünde bekliyordum. Kız çıkmamıştı. Ben girmeye karar verdim. Tabi zor olacaktı. Arka bahçeden gizlice girdim. Bir kaç korumayı zor atlattım. Kızın odasının penceresi açıktı. Derin bir nefes aldım ve içeri girdim.Kız benim girdiğimi farketmemiş bir şekilde telefonu ile oynuyordu. Arkasında gittim. Şaçlarına baktım.Ezgi geldiğimi nasıl anladıysa birden arkasını döndü. Şaşkın gözlerle bakıyordu. Yüzümü inceledi. Sonra kendine geldi. Tam bağıracaktı ağızını tuttum. Duvara yasladım.Kız bana öldürücü gözlerle bakıyordu. Elimi ağzından çektim ve yavaş yavaş uzaklaştım ondan.Bana bakarak odasındaki beyaz çekmece ye yaklaşıyordu. Birden açtı ve içinden silahını çıkardı. Yine sinirlerim tavan yapmıştı. Bu kız silahtan başka bir şey bilmez mi?
"Sen neden yine karşıma çıktın"
Tükürür gibi söylüyordu. Derin bir nefes aldım ve belimdeki silahı çıkarıp ona uzattım.
"Yine derken"
Daha önce karşısına çıkan kişinin ben olduğumu nereden anladı.
"Kokun ve gözlerin"
Ben afallamış bir şekilde kıza bakarken kız bana ölümcül bakışlar atıyordu.
"Sen beni mi kokladın"
Gülerek söylediklerime gözlerini devirdi ve silahı resmen gözüme soktu.
"Kimsin sen! "
Kimse duymasın diye sessiz konuşuyordu. Kafamı salladım.
"Bilmem"
Kaşlarını çattı ve bana daha dik bakmaya başladı. Elimdeki silaha baktım ve sonra silahı indirdim. Ben silahı indirince o da indirdi.
"Sensin değilmi sevdiklerime zarar veren"
Çok duygusal bir şekilde söylemişti. Ağlayarak söyler gibiydi ama ağlamıyordu. Bana daha çok nefretle bakıyordu.
"Hayır"
"Ya Buraktan ne istedin ailesi perişan oldu"
Ne Burak'ı be ne diyor bu kız.
"Ben kimseyi öldürmedim."
Sonra kız bana yaklaştı silahı tutan elimi kaldırdı ve silahı anlına dayadı .
"Sevdiklerimi rahat bırak beni öldür"
Elimi hemen aşşağı indirdim. Bu kız beni duymuyorum mu?
"Ben kim-se-yi öl-dür-me-dim. "
Heceleyerek söylemem işe yaramış olmalı ki kız anlındaki silahı geri indirdi.
"Sen kimsin o zaman? "
Ben mafya babasıyım kızım.
Kulağına eğildim.
"Yaşadıkların hakkında daha fazla bilgi almak isteyen birisi" Ben ona bir adım attım o geri bir adım attı."Şimdi bu odadan girdiğin gibi çıkıyorsun ve bir daha karşıma çıkmıyorsun." Bana emir veriyor olması sinirimi bozmuştu. Bende hızlıca ona yaklaştım. Kız duvara yapıştı.
"Bana bağırmamam için bir sebep söyle"Duvara yapışan kıza daha çok yaklaştım. Boyu kısa olduğu için biraz eğildim. Nefesini yüzümde hissediyordum.
" Sevdiklerinin canı için"
O an ağzımdan çıkmıştı. Bana daha çok nefretle bakmaya başladı.
"Neden ben sana ne yaptım"
İlk defa bir kıza bu kadar fazla bakmıştım. Hemen yanından çekildim.
Cama doğru yöneldim ve kız bir kaç hareket yaptı sonra bacağımda bir sızı hissettim. Bacağıma baktım sonra kıza baktım. Kız gülüyor bacağımdan kan akıyordu.Beni vurmuştu.Silaha susturucu takıp vurmuştu. Acısada acıyı sindirmeyi iyi bilirdim. Yanına gittim ve silahımı anlına dayadım.
"Seni vurmuyorsam tek sebebi ..."
Cümlemi tamamlamadan camdan çıktım. Az önceki gibi gizlice gittim. Gizlilik benim için en kolay şeydi. Sonra telefonla adamlarımı çağırdım. Bahçedeki korumaların hepsini öldürdük. Hiç bir açıklama yapmadan arabaya bindim. Beni eve götürdüler. Kızın beni vurma düşüncesi bile beni deli ediyordu. Eve doktor çağırdık ve bacağımdaki kurşunu çıkardı. Babamın haberi olmasın diye elimden geleni yaptım. Ve haberi olmadı.Artık bir kaç gün evde kalıcağım ama o kızdan bunun acısını çıkaracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA GÜZELİ
Short Story"Madem bu kadar seviyorsun-" Sözümü yarıda kesti. "Seviyorum" "Peki bir aydır kiminlesin ve neredesin" Sustu. Ama kelimelerinin yerini gözleri tutmuştu...