ŞÜPHELİLER

41 7 5
                                    

Ayaz Anlatımıyla

Sabah kalktığımda kendimi çok yorgun hissediyordum. Ayağa kalktım ve yüzümü yıkadım. Ne yapacağıma karar vermeden dışarı çıktım. Telefonum çaldı.
"Alo Baba"
"Nereye gidiyorsun"
İçimden sinirli bir of çektim.
"İşim var"
Telefonu kapattım ve arabama bindim. Babam beni takip ettirmesin diye farklı bir yoldan kızın evine gittim. Neden gittiğimi bilmiyordum ama gittim. Eve gittiğimde arabayı durdurdum ve kızın evine girdim. Koruma olmadığı için kolay olmuştu. Son gelen on beş korumayı ben göndermiştim. Ve geri aldım. Çok kolay bir şekilde girmiştim. Saat daha sabahın yedisiydi. Uyuduğunu düşünerek içeriye girdim.
...

Kız yatağında uyuyordu. Elbisesini yere atmıştı. Derin uykusundan onu uyandırıp neden yaptığını sormak istiyordum ama buna hakkım yoktu. Bir süre yatakta uyuyan kızı izledim. Sonra bir kıpırdandı. Ben kapıya doğru yöneldim. Bu kadarı yeterdi. Ben kapının kulpunu tuttuğumda çoktan uyanmıştı. Arkamı döndüm.
...
"Ne işin var burada"
Elinde silah gözü gözümde. Silah bana doğrultusunda. Göz temasını kestim ve silaha baktım bir süre. Sonra cebimdeki silahı çıkardım. Sinirim haddini aşmıştı. Kıza silahı doğrulttum gözünün altı hafif morarmış uykulu kıza baktım. Kız tebessüm edince gözüm dudağına kaydı. Fahişelik yaparken öpüştüğü kirli dudaklara.
"Sana bir daha önüme çıkma dedim dimi? "
Sinirle kasılan vücudum biraz daha kasıldı. Elimdeki silaha baktım ve belkide intikamımı almalıydım. Silahı bacağına tuttum. Sonra gözlerine baktım. Bakışları boştu. Silahı daha sıkı kavradım ve tetiğe bastım.
...
Kız inleyerek yatağa oturdu. Tam beni vurduğu yerden vurmuştum onu. Üzerindeki ince siyah tayt ile vurmak kolay olmuştu.
"Allah belanı versin lanet olası"
Bir süre onu izledim. Telefonunu eline aldı.
"Bana yardım edecek misin? "
Sorduğu soru karşısında gözümü devirdim.
Sonra telefonda birisini aradı.Canı acıyor olmalı titrek bir nefesle konuşmaya başladı.
"Alo Murat gel beni al buradan"
...
"Bacağım kanıyor şu an daha fazla konuşamam"
...
"Sende kalırım"
Büyüyen gözlerime engel olamadım ve elindeki telefonu aldım ve kapattım. Murat kim acaba diğeri mi?
Sonra bana sinirle baktığını gördüm.
"Yine ne oldu"
Elime telefonu aldım ve yusuf'u aradım.
"attığım konuma gel"
Bana boş boş bakarken aklıma dün yaptıkları geldi. Bu konu hakkında çok kolay bilgi sahibi olabilirdim ama kız gerçekten fahişe çıkarsa öldürdüm onu.
"Kimi çağırdın"
Yusuf'a konumu attım ve bacağını inleyerek tutan kıza baktım. Kan yere damlıyordu. Kurşun sadece sıyırmıştı. Ama ona göre fazla tepki veriyordu.
Bir süre onu izledim. Arada bir sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Sonra bacağına bakıyordu. Kapı çalınca Yusuf geldi sanmıştım. İçeriye benden biraz daha yapılı kumral ve dik saçları hafif kırmızımsı sakallı bir adam girdi. Bir bana baktı sonra kızın yanına gitti. Bir süre bacağına baktı ve sonra bana baktı. Bir kaşı çatık bir şekilde bana bakıyordu. Sonra kıza döndü. Bacağının dengine eğildi ve yarayın olduğu yeri eli ile inceledi.
Sonra kapı tekrar çaldı. Kapıyı açtım ve içeriye Yusuf girdi.

Odaya geri girdiğimde Murat denilen adam kızın bacağındaki taytı biraz yukarı toplamıştı.
"Ne bekliyorsun al götür beni buradan"
Murat kıza baktı ve içeri giren Yusuf'a baktı. Hiç konuşmaması tuhaf gelmişti.Ayağa kalktı ve kızı kucağına aldı.

"Çekil kızı götüreyim "
Kız adamın kucağında bana daha çok sinirle bakmaya başladı. Bunu neden yaptığını bile bilmiyordum. Yusuf'u aldım ve öfke ile oradan çıktım. Bir süre sonra onlarda çıktı.

Ezgi Anlatımıyla

Kanayan ve acıyan bacağım yüzünden konuşmak istemiyordum.Ayaz odadan çıkınca şaşkınlığım tavan yapmıştı. Yaptıklarından hiç bir şey anlamıyordum ama ilk fırsatta onu anlından vuracağımı biliyordum.
Murat Bey beni oradan çıkardı ve arabasına bindirdi.
"O kim"
"Sadece adını biliyorum"
Konuşurken sesimin titrediğini farkettim.
"Bacağın mikrop kapmadan gitmeliyiz."
Bir süre sonra Murat'ın evine geldik. Daha önce geldiğim için etrafa bakma gereksinimi duymadım. Beni bir odaya götürdü odada doktor bir kaç hastane eşyası.
Odaya girince beni hastaneye götürdü sanmıştım. Bu odayı kendi için yaptırmıştı galiba. Odadaki yere yatmamı söylediler yattım. Biraz konuştular ama onları dinlemiyordum. Bana bir şey verdiler içtim. Ne olduğunu bilmeden içtim. Sonra uykum geldi ve uyudum.

MAFYA GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin