ŞOK ÜZERİNE ŞOK

47 8 4
                                    

AYAZ ANLATIMIYLA

Arabaya geri bindiğimde telefonumu aradım bir süre. Telefonumu bulduğumda aklıma yine yaptıklarım geldi. Acaba Ezgi ne yapıyordu?
Esat'ı aradım.
"Gel beni al"
Telefonu kapattım ve Esat'a konumu attım. Esat kısa sürede yanıma geldi.
Arabadan inip onun arabasına bindim. Ne yapacaktım şimdi. Kendimden utanıyorum.

"Abi ne oldu? "
Esat'a baktım. Ona anlatsam o da haksız olduğumu söyleyecekti.
"Ezgi, hani şu Meral varya,barda peşime takılan onu öğrendi"
Esat bana kaşını çatarak baktı.
"Bundan bir şey olmaz ki.
Senin şunun yok burada"
Esat'a bakmadan kafamı yere indirdim.

"Kadına bir yemek söz vermiştim ya hani. Ben unutmuştum o da gel yoksa peşini bırakmam dedi. Ezgi'yi odaya kitledim ve gittim"

Esat bana baktı ve sonra yola döndü.
"Arabama kamera koymuş. Ben Meral'i bırakırken Meral beni kışkırttı ben de dayanamadım"

Esat birden arabayı durdurdu.
"Bunu da Ezgi izledi? "
Yüzüne baktım. Tiksinir gibi baktı bana. İçim acıdı. Ezgi de bana öyle bakacaktı.
"Evet"
Ezgi anneme çok benziyordu. Onun gibi umursamazdı.
"Şimdi Ezgi'nin yanına gidecek misin?"
Kafamı evet anlamında salladım. Gidecektim ve konuşacaktım. Esat yola devam etmeye başladı. Bir süre sonra evime geldik. Esat dışarıda kaldı ve adamlar ile ilgilendi. Bende içeri girdim. Ezgi'nin kapısı kapalıydı. Belki gitmişti belki de hala buradaydı. Gidip kapısını açtım. Kapıyı açınca ilk kimseyi göremedim. Sonra yatakta yatan ve telefonuna bakan Ezgi'yi gördüm. Titremeye başlamıştım.Bir saniyeliğine bana baktı ve telefonuna geri döndü. Kapıyı yavaşça kapatıp küçük adımlarla Ezgi'ye yaklaştım. Her an beni vurabilirdi. Korkuyordum açıkçası. Karşısında küçük koltuk vardı. Oraya oturdum. Ezgi'ye baktım sonra. Bana o bakıştan sonra bir daha bakmadı. Hatta kulağında kulaklık vardı.
"Ne yapıyorsun"
Kulaklığın birini çıkardı.
"Sevişme sahneleri kesmedi. Pornoya geçiş yaptım ben de"
Söyleyecek bir şey bulamadım. Zaten bulamazdım.
"Gel sende izle. Hem hayal gücün gelişir"
Yüzümü yere döndüm. Bir süre kaldırmadım.
Bir saniyeliğine kaldırdım. Bana bakıyordu ve gözünün birinden yaş akıyordu. Ona baktığımda gözlerini kaçırmadı. Bende kaçırmadım. Ağlıyordu ve bu benim canımı yakıyordu.
"İyi misin? "
Ben öyle deyince kulaklığını taktı ve telefonuna döndü.Gözündeki yaşı eli ile sildi. Nasıl özür dileyeceğim bilmiyordum.

EZGİ ANLATIMIYLA

Gözümden akan yaşı durduramadım. Ben ağlamaya alışık değildim. Ama bu durum beni üzüyordu. Ayaz'a aşık değildim ama olabilirdim. Olsaydım ne olacaktı?
Ayaz ayağa kalktı ve yanıma geldi. Yatağın bir köşesine oturdu. Sonra telefonumda gördüğü şey ile şaşırdı.
"Ciddi miydin? "
Kulaklığın birini çıkardım.
"Yalan mı söyleyeceğim? "
Kafasını yana çevirdi. Pişmandı ama son pişmanlık işe yaramazdı.
"Ezgi ben, ben çok özür dilerim"
Kulaklığımın ikisini de çıkardım. Telefonu kapattım. Ayaz'ın karşısına geçip oturum.
"Ne için? "
Ağzını açtı konuşmasına izin vermeden ben konuştum.
"Hayatıma müdahale ettiğin için mi? Duygularımla oynadığın için mi? "

Evet. Ona karşı bir şey hissettim kesinlikle. Ben son cümlemi bastırarak söylediğim için hala ne demek istediğimi anlamaya çalışıyordu.

"Benden tiksindiğini söyledin ya hani-"
Sözünü kestim hemen.
"Evet öyle dedim. Aslı yoktu ama artık gerçekten midemi bulandırıyorsun"
Kafasını salladı yavaşça. Sonra elleri yumruk oldu.
"Benden tiksindiğini söyleyip de gidip o piç ile öpüştün ve ben gelmeseydim kim bilir neler olucaktı. "
Göz devirdim.
"Peki ben seni aramasam sizin aranızda ne olacaktı? "
Sustu. Cevap vermedi. Suçlamada bir numaraydı ama.
İlk ağzını açtı. Sonra kapadı. Sonra bana döndü. Gözleri kızarmıştı.
"Çok özür dilerim. Affet beni, yalvarırım affet. "
Geldi sarıldı.
Hatta bırakmak istemez gibi sarıldı.
"Bırak.Allah aşkına bırak"
Ben öyle diyince daha sıkıldı sarıldı.
"Affet"
Kulağıma fısıldadı. Bir anda başım dönünce elimi başıma götürdüm. O da ne olduğunu merak edince beni hemen bıraktı.
"Ne oldu? "
Kafamın ağrısı azalmak yerine arttı. Bir daha çok içmeyeceğim ya. Kafamın ağrısı durunca Ayaz'a cevap verdim.
"Kafamı şişirdin"
Ayağa kalktım. Karşısında durdum.
"Çekil yatacağım ben"
Hemen ayağa kalktı. Bende yatağa yattım. Üzerimi örtmeye üşendiğim için üzerim açık bir şekilde yatakta kıvrandım. Ayaz geldi ve üzerimi örttü. Sonra karşımdaki koltuğa geçti ve oturdu. Bir saniye göz göze geldik.Yüzünü görmek istemediğim için diğer tarafıma döndüm. En son Ayaz'ın oflayışını duydum.

MAFYA GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin