HATA

23 6 0
                                    

Esat'ı engelledik ten sonra yatağa geçtim ve uyumaya çalıştım bu gece ne olmuştu böyle düşüncelerim beni boğuyordu kafamı dağıtmaya ihtiyacım olduğundan hemen vitrine gidip bir tekila aldım ve içmeye başladım. Kafam ağrımaya başlayınca biraz fazla kaçırdığımın farkına vardım. Ayağa kalktım ama başım döndüğü için geri oturdum. Bir ses geliyordu. Önce sesi algılayamadım. Sonra kapının zil sesi olduğunu anladım. Kapıyı açmam gerekiyor şimdi galiba.

"Kim geldi acaba? "
Aklıma gelen kişi ile irkildim. Acaba Ayaz mı gelmişti? Yok be o kadarda yapmaz herhalde. Gerçi o herif her boku yer. Kapıyı açmam ile kapıda ki kişinin içeri girmesi bir oldu. İlk başta bulanık gördüğüm için anlamadım kimin geldiğini ama Ayaz değildi. Kokusundan anladım. Sonra etraf biraz netleşti. Gelen Murat idi.
Sallana sallana yanına gittim. Koltuğa oturdu. Bende karşısına oturdum.

"Neyin var? "
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"Sorun hiçbirşeyimin olmaması"
Kaşlarını havaya kaldırdı ve ciddi bir bakış attı.
"Neyin olsun isterdin? "
Göz devirdim ve kalkıp yarım kalan şişemi aldım. Bir yudum içtim ve aynı yerime tekrar oturdum.

"Mesela bir sevgilim olsa fena olmazdı"

Murat'ın cevabını merak ettiğim için yüzüne baktım. Bana bakıyordu.

"Olsun"
Sesini zor duymuştum. Adeta fısıldayarak demişti.

"Olsun demi? "
Şişede ki son yudumu kafama dikerek içtim. Evet anlamında kafasını salladı. Murat bana yakın bir yaşı vardı. Bana ilgisi olduğunu da düşünüyorum bazen. Hatta hakkımdaki düşüncelerini çok merak ediyordum.

"Ayaz ile sevgili değil misin? "
Sesi titredi söylerken. Kaskatı kesildim yerimde. Nedenini bilmiyorum ama Ayaz ile sevgili olduğumu neden düşünüyordu.

"Hayır"
Kaşları yine havaya kalktı.
"Ayaz bu gün neden buraya geldi ve neden senin olduğun her yerde karşına çıkıyor? "

Gözlerimi kıstım ayağa kalktım ve Murat'a yaklaştım.
"Sorma mı ister misin ona? "
O da bana kafasını biraz yakınlaştırdı.
"Cevap verecek ise neden olmasın? "
Hazır cevap.
"Soramam"
Hemen yerime geri oturdum.
"Neden?
Boş duran şişeyi aldım ve yere sertçe bıraktım.

" Nefret ediyorum ondan. Görmek istemiyorum onu. Sesini duymak da istemiyorum. "

Murat bana şaşkınca baktı.

"Seni rahatsız mı ediyor? "
Sessizce güldüm.
"Hayır. Sebebini bilmiyorum"

Ayağa kalktı ve yanıma oturdu. Mimik oynatmadan bir süre bakıştık.
"Ezgi ben seni-"
Devamını getirmedi ki gerek yoktu.
Daha önce onunla bir gece yaşamıştım. Sarhoştuk ve hepsini bana o gece söylemişti.
"Hayatında birisi var mı? "
Beni o anda bir gülme krizi tuttu. Murat bana aynı şekilde bakıyordu. Mimik kıpırdatmadan. Gülmem durunca konuştum.
"Birisi değil beş on tane var"
Hala aynı bakıyordu. Çok çaresiz görünüyordu. Kalkıp o da bir şişeyi alıp kafaya dikmeye başladı. O biçimli dudaklarına baktım. Benim baktığımı farkedince biraz kasıldı. Sonra gözüne baktım. Hala sadece gözüme bakıyordu.

Boğazını temizleyince tekrar dudağına baktım. Dudakları aralandı.

"Ne demek beş on tane"
Yüzüne baktım ve gülümsedim.
"Şakaydı"
Biraz rahatlamış gibi görünüyordu. Yanıma geldi oturdu. Gözleri dudağıma kaydı. İlk defa onu dudağıma bakarken görmüştüm. Kafama birden ağrı girince gözümü kapattım. O anda dudağımda alkol tadı ve sıcak bir dudak hissettim.
Yavaş yavaş dudakları hareket etmeye başladı. O anda aklıma Ayaz geldi. Ona olan sinirimi Murat'tan çıkaramazdım. Murat'tan uysalca ayrıldım. Yüzüme bakıyordu. Ayağa kalktım ve kucağına oturdum. Ayaklarımı iki kenarına attım. Bulanık gören gözlerim onun şaşırdığını gösteriyordu. Ellerimi boynuna doladım. Kasıklarının üzerine kendimi biraz bastırdım. Murat'ın vücudu taş gibi oldu. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum ama bu gece biraz kafa dağıtmam gerekiyordu. Yüzüne yaklaştım ve onu öpmeye başladım. Geç de olsa bana karşılık verdi. Eli belime gitti ve belimi okşamaya başladı.
Ayaz'a ondan tiksindiğimi söylemiştim ama yalandı. Sırf her moreli bozulduğunda bara gidip bir kadını kucağına aldığı için öyle demiştim.
Murat'ın öpüşleri biraz daha sertleşmişti. Bende bilerek kendimi daha çok bastırdım. O anda birden kapı açıldı. Bulanık gözlerim içeri giren kişinin kim olduğunu anlamadı. Bize doğru yaklaşan biri ve arkasından gelen bir kaç adam vardı. O anda karşımda duran kişinin Ayaz olduğunu gördüm. Aklıma gelebilecek son kişi olması gerekiyordu. Bana çok kötü bakıyordu. Murat'a döndü bir anda. Sonra oturduğum yere ve sonra dudağıma baktı.

MAFYA GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin