Eve geçtim arkamdan da Ayaz geldi.
"Sen neden geldin? "
Derin ve sinir bozucu bir iç çekti."Bu mesajlar ne zamandan beri sana geliyor? "
Cevap vermedim göz devirdim ve mutfağa gittim. Arkadan kapı örtme sesi geldi. İçimden inşallah gitmiştir diye dua ettim. Bir bardak aldım ve şu doldurdum. İçtim ve bardağı yerine koydum.
"Bana da doldur"
Dalga mı geliyordu."Neden hala gitmedin? "
Detaylı bir bakış attı.
"İnsan bir su doldurmamak için misafiri kovar mı ya? "Geldi koyduğum bardağı aldı ve şu içti. Göz devirdim ve salona geçtim.
"Güzelmiş evin"
Etrafı inceleyerek yanıma geldi. Hatta biraz sallanarak. Sarhoş galiba. İkimizde bir süre ayakta kaldık. Ben oturdum o da oturdu."Sen ne için geldin tam olarak evi merak ettiğin için mi? "
Evi inceleyen yüzü bana döndü yavaşça. Yüzünde pezevenk gülümsemesi vardı. Harbi bu piç neden bana böyle bakıyor. Biraz daha böyle bakarsa sikerim!
"Şu mesaj sana ilk defa mı geldi yoksa daha önce geldi mi?"
"Üff Ayaz sende amma korkaksın he"
Bana bir süre bir değişik baktı. Öyle bir değişik baktı ki kendimi otistik gibi hissettim.
"Cevap bekliyorum"
"Hani bir gece yürüyüşe çıkmıştım ya
O zaman geldi. "Ayaz bana baktı sonra aklına bir şey gelmiş gibi güldü.
"Kim atıyor bu mesajları peki? "
"Ne bileyim ben müneccim miyim? "
"Bende bilmiyorum"
Kafamı salladım. Sonra merdivenlere yöneldim.
" Nereye gidiyorsun? "
Arkamdan döndüm ona baktım her şeye karışıyordu ya kendi evimdeyim. Sanki onun evindeyimişim gibi davranıyor.
" Odama. Yatak odama! "
Yüzünde yine bir gülüş belirdi. Pezevenk gülüşü. Bir tane pis sapık var evimde. Hemen merdivenlerden aşşağı gittim ve karşısında durdum.
"Sende hadi kalk -kaldırdım- evine git geç oldu yatmalısın. Erken yatalım erken kalkalım öyle değil mi? "
Kendimi güçlü sanarak onu kapıya kadar çekiştirdim. Sonra kapının önünde durdu. Çekmeye çalıştım gelmedi. Demek ki az önceden beri kendi isteğiyle geliyor. Geri kalan yolu da kendi gidebilir.
"Gitmiyorum hiç bir yere? "
Ela gözlerine baktım. Ciddi ve kararlıydı. Ya ben ne yapacağım bu sokak köpeğiyle!?
"Ama gitmelisin hadi git git"
Gitmedi.
"Neden gitmeliyim?
Harika. Başladı yine. Onu eve aldığımı babam duyarsa bana ne yapar."Gitmeyip de ne yapacaksın bura da mı kalacaksın. Hem kalsan bile yatacak yatak yok. Koltuklar küçük sığmazsın. Ha bide yerde hiç yatamazsın . Zaten kıtlıktayım yemeklerim bana zor yeter. Başka saymam gerekiyor mu? Bence bunlar yeterli gitmen için. "
Dudağı kıvrıldı. Kaşlarını alayla kaldırdı.
"Öyle miymiş?"Pes ettim ve salona gittim. Bana en yakın koltuğa yattım. Bana bakıyordu sinirle ona baktım ve gözlerimi çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA GÜZELİ
Cerita Pendek"Madem bu kadar seviyorsun-" Sözümü yarıda kesti. "Seviyorum" "Peki bir aydır kiminlesin ve neredesin" Sustu. Ama kelimelerinin yerini gözleri tutmuştu...