Ayaz anlatımıyla
Ezgi neredeydi?
Neden bu kızı bu kadar önemsiyordum?
Oysaki kendime büyük yeminim vardı?
Büyük konuşmamak lazımmış...Peki bana gelen mesaj neydi?
Biz kim oluyor burada tam olarak?Telefonu cebime koydum yutkundum. Bir şey istemiştim sadece.
Mutlu olmak...Telefonumu cebimden çıkardım Yusuf'u aradım.
"Konum at"
Geri hemen kapattım . Kısa sürede mesaj geldi. Attığı konuma gittim hızla. Arabamı durdurdum.
Burada araba falan yoktu. Etrafı iyice inceledim. Yusuf'un attığı konuma tekrar baktım. Doğru gelmiştim. E o zaman Yusuf ve kaza yapan arabalar nerede?
Etrafa bakarken yanıma siyah bir araba geldi . Daha ne olduğunu ben anlayamadan iki adam indi ve kafama ellerindeki sopa ile vurdular.Ezgi Anlatımıyla
Ayaz bey bana yalan söylemek ne demek öğrenecekti.Esat da bana yalan söylemişti. Esat'ın babası yaşıyordu. Annesi de öyle. Evde ilk başta onlara inanmıştım. Gerçekten Esat'ın annesinin ve babasının öldüğünü sanmıştım. Peki gerçek sebep neydi. Esat kimdi?
Ayaz'ın neyi oluyordu?Arabayı durdurdu bende hızla indim. Benimle beraber diğer arabadaki adamlar da indi. Öndeki arabadan inen Ayaz'a baktım. Bayıltmışlardı.
Esat'a baktım bilinci açıktı ama biraz tekme ve yumruk yemişti galiba.
Hepsi durup bana baktı.
"İçeri"
Tüm adamların içeriye geçmesini bekledim. Nihayet hepsi girince bende içeri girdim. Kapıya gelir gelmez duyduğum araba sesi işe arkama döndüm. Babam gelmişti. İçeri girdim babamı beklemeden. Ayaz ve Esat'ı sandalyelere bağlamışlardı.
Ayaz'a baktığımda kendine gelmiş olduğunu gördüm. Yerimden hiç kıpırdamadan Esat'a da baktım. Esat öfke ile bana bakıyordu. Galiba yeni düşman kazanmıştım. Babam içeri girince gözler onun üzerine gitti. Babam ilk olarak Ayaz'a baktı. Bir süre Ayaz ile bakıştılar.
"Baban mı gönderdi seni"
Ayaz sadece baktı hiç konuşmadı. Bu rahat tavrı rahatsız ediciydi.
Babam o cevap vermeyince Esat'a döndü.
"Sen kimsin Ayaz'ın köpeği mi?"
Esat öyle bir bakış attı ki ben bile korktum.
Adamın biri babamın kulağına bir şey dedi ve babam ile o adam dışarı çıktılar. Döndüm ve Ayaz'a baktım.3 saat önce
Bu Ayaz'ın amacı ne?
Öfke ile direksiyonu sıktım. Esat'a ne demeli. Doğru mu anlatıyotdu Esat bana. Sanki eksik anlatmıştı. Ablamı arada ablam açardı. Yani... yani öyle bir kız değil.
Ahh kimi kandırıyorum ablamı tanımıyorum bile.
Peki Ayaz bana daha önce ablam ve Esat arasında bir ilişki olduğunu söylememişti. Ben düşüncelerimin içinde boğulurken babam aradı."Alo baba"
"Ezgi nerede olduğunu biliyorum bana bir açıklama yapacaksın eve gelince"İçimden bir öf çektim
"Tamam baba ama ben kayboldum "
Cidden kaybolmuştum. Aman tanrım!"Nerede olduğunu biliyorum. Bak Ezgi şimdi bir planımız var bana sakın detay sorma tamam mı kızım? "
"Ne planı? "
"Şimdi attığım konuma geleceksin. Ayaz ve Esat orada olacak"
Şaşırdım birden.
"Neden? ""Soru sormak yok dedim! "
Telefonu yüzüme kapattı. Sinirliydi ama neden?Şimdiki zaman
Babam nere çıktı diye merak etmiştim aslında. Ve benim burada ne işim vardı? Ayaz bana anlamaz gözlerle bakıyordu. Ah bana öyle bakmasın çünkü bende olayı anlamış değildim.
Esat'a döndüm öfkeli bakışı ve saniye gözünü ayırmadan bana bakması ürküttü beni. Ayaz tam ağzını açıp konuşacakdı ki içeri babam girdi.
"Ayaz adamlarıma neden zarar verdiniz? "
Ne anlatıyor babam acaba.
"Konu ne! "
Babam ve herkes bir anda bana baktı.
"Neden buradalar ve en doğrusu sen neden buradasın! "
Sanki bu güne kadar hep yanımdaydı.
"Ne demek sen neden buradasın. Kızımın yanına geldim! "
Babam kükredi birden sanki bişey dedik. Bide benim yanıma mı gelmiş?
Hahahah güleyim bari.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA GÜZELİ
Short Story"Madem bu kadar seviyorsun-" Sözümü yarıda kesti. "Seviyorum" "Peki bir aydır kiminlesin ve neredesin" Sustu. Ama kelimelerinin yerini gözleri tutmuştu...