Mesajda yazan şeyi okudum.
Ezgi bir ara buluşalım mı?özledim.
Uykulu bir şekilde mesaj olarak cevap verdim.
Tamam
Sonra da yarıda kalan uykuma devam ettim."Kızım tüm korumalar yine öldürülmüş."
Yaklaşık on dakikadır babamın korkusunu izliyordum. Dün Ayaz evden daha kolay çıkmam için onları öldürmüştü.
"Baba kim yapıyor bunu"
"Etraftaki kamera sayısını arttırmıştım ama hepsinde ki kayıtlar silinmiş."
İyi rol yapmam gerekiyordu. Hiç bir şey bilmiyormuş gibi.
"Daha önce de olmuştu baba artık polise git bence"
"Zaten gittim kızım ama daha çok içlerine karışırsam benim şirket işlerimi ortaya sokarlar diye sürekli de gitmek istemiyorum"
Anlıyorum dercesine başımı salladım. Babamın telefonu çalınca konuşmak için benden uzaklaştı. Bende telefonumu elime aldım. En son seda bana bir şeyler yazmıştı ama okumadım."Bu öğlen birlikte yemek yiyelim mi? "
"Olur.Saat 12.00 da yeni açılan Lezzet restoranına gel"
Bu gün dışarı çıkmam babam için sorun olmazdı ve benden daha önemli işi olduğu için beni takip ettirmez diye düşünmüştüm.Saat on ikiye yaklaşınca bir duş aldım ve üzerimi hızla giyindim. Siyah dar kot pantolon ve üzerine mavi bol sweatshirt giydim. Özenmeye gerek yoktu. Hızla dışarı çıktım. Babam evde yoktu bende kendi arabama bindim ve yola çıktım.
Restoranta geldiğimde Seda'yı gördüm. Gözleri parladı beni görünce.
"Hoş geldin"
Kafamı salladım ve karşısına oturdum. Yanımıza gelen garsona istediklerimizi söyledik. Siparişler bir süre sonra geldi.
Bir süre kız ile bir şey konuşmadan sipariş ettiklerimizi yedik.
Sonra sessizliği bozan ben oldum.
"Babam ile konuştun mu? "
"Bu gün konuşacağım"
Onu dinlerken kapıdan içeri giren Ayaz'ı görmemle ağzıma attığım şey boğazımda kaldı.
"İyi misin"
Masadaki suyu bana uzattı. İçtim. Sonra beni izleyen Ayaz'a baktım.
Ne oluyor ya!
Bir süre kendime gelmeye çalıştım. Oturduğu masa onu gayet iyi görebileceğim bir masaydı. Ve o da beni gayet iyi görebilir.
"Demek bu gün konuşacaksın"
"Evet annem de gelicek"
Yüzüm gülmüştü. Düşünsenize bundan sonra annemin yerini doldurabilecek bir ablam olacak.
! Annemin yerini kimse dolduramaz!
Ama bir ablamın olması fena olmazdı.
Onun babam ile tanışmak konuşmak istemesi ile beynim onun gerçekten ablam olduğunu söylüyordu.
"Annen nerede şu an"
Annesinin nerede olduğunu sorunca çatık kaşla etrafı izledi.
"Buraya geleceğini söylemişti"
Etrafta gözümü gezdirdim. Sanki kadını daha önce görmüş gibi aradım.
Sonra gözüm Ayaz'a kaydı. Yanında bir kaç adam vardı. Gözüm Esat'ı aradı. Ama yoktu. Sonra telefonuma bir bildirim geldi.Telefon masada titrediği için biraz ses çıkmıştı.
Ayaz bana baktı.
Galiba o attı mesajı. Telefonu elime aldım ve gelen mesaja tıkladım.
"Kızım yanındaki kız ile eve gel"
Ayağa kalktım. Aya her hareketimi izliyordu. Gittim ve hesabı ödedim.
"Abla hadi eve gidelim"
Ona abla demem biraz değişik gelmişti. Ben ona abla deyince kızın yüzündeki gülümseme çok güzeldi.
Onunla birlikte kapıya yöneldik. Telefonum çaldı. Arkamı döndüm Ayaz'a baktım. O aramıyordu. Bana soran gözler ile bakıyordu hatta.
Açtığımda Murat beyin aradığını gördüm. Dışarı çıktık ve cevap verdim."Kaç gündür neredesin sen. O gün nereye kaçtın?
"İşim vardı"
Böyle soğuk olması gerekmiyordu.
"Ne işi? "
"Ezgi sen hala Ajanlığa devam ediyor musun? "
"Hayır"
Bir süre konuşmadı.
"Seni ne ile tehdit etti? "
Ayaz'ın beni tehdit ettiğini anlamıştı.
"İşten kendi isteğim ile ayrılıyorum"
"Yalan söyleme"
"Doğru duydun."
Telefonu kapattı. Ben o an şaşkınlıkla Ayaz'a döndüm. Bana bakmıyordu. Telefonla biri ile yazışıyordu.
Kesin sevgilisi var!
Sonra önüme döndüğümde ablam bana bakıyordu.
"Bir sorun mu var? "
"Yok. Babam bizi eve çağırdı galiba annen evde "
Mutluluktan gözleri doldu. Sonra geldi bana sarıldı.
"Keşke daha önce bulsaydım seni"
Benim numaramı nereden buldu merak ediyordum. Ama sonra sorarım. Arabamın yanıma geldiğimizde arabama beğeni dolu bakışlar attı.
"Öne binebilir miyim? "
Eğer gerçekten ablam ise bana göre çok masum bir kişiliğe sahipti. Ben olsam sormam otururum mesela. Gülümsedim.
"Tabiki de sormana bile gerek yok"
Gülerek yanıma bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA GÜZELİ
Short Story"Madem bu kadar seviyorsun-" Sözümü yarıda kesti. "Seviyorum" "Peki bir aydır kiminlesin ve neredesin" Sustu. Ama kelimelerinin yerini gözleri tutmuştu...