Uyandığımda bir depodaydım. Depo pis bir yerdi. Tahta bir sandalyeye beni bağlamışlardı. Kurtulmaya çalıştım ama olmadı. Sonra bir kapı sesi geldi.
"Boşuna çırpınma güzellik"
Bu ses Atakan'a aitti. Arkamdan geliyordu ses. Gözlerimi kapattım. Bana ne olmuştu böyle. Korkuyordum. Adım seslerinden bana yaklaştığını anlamıştım. Sonra elini omzumda hissettim. Eli aşşağı doğru kaymaya başladı. Ben bu dokunuşlarından rahatsız oluyordum. Ben ağızım bantlı olduğu için konuşamıyordum. Bağırmaya çalıştım ama sesim çıkmıyordu Ben daha çok çırpınmaya başladım. Bu benim tanıdığım Atakan değildi.Ben çırpınmayı arttırınca Atakan önüme geçti. Elini yanağıma koydu. Piç gülümsemesi ile bana baktı.
"Yazık olacak sana"
Öfke ile ona bakarak kafamı elimden çektim. Ne demek yazık olacak. Bana ne yapacak. Keşke adını bilmediğim şahısı dinleseydim. İçimden keşkeler çekiyordum ama nafile. Bir süre yüzüme baktı ve arkama geçti. Konuşmaya çalışıyordum ve konuşamıyordum. . Şu an elimden çırpınmaktan başka bir şey gelmiyordu. Arkaya doğru giden adım sesleri ile rahat bir nefes aldım."Nasıl kıyacağız bu kıza şimdi"
Atakan arkamdaki adamlar ile konuşuyordu.Acilen bir plan bulmam lazımdı ama şu an yoktu.
Çırpınıyordum. Sanki kaçmanın bir yolu varmış gibi.
"Çözün ve odaya getirin.
Bir kaç adam geldi ve benim için zaman durdu. Yolun sonunu hiç bu şekilde tahmin etmemiştim. Atakan odayın birine girdi ve adamlar beni çözmeye başladı. Babam neredeydi. Adını bilmediğim şahıs neredeydi. Biri beni yalvarırım kurtarsın. Adamlar beni çözdü. Bir tanesi beni tuttu ve odaya doğru ilerledi.
"Patron neden yapıyor bunu"
"Bilmiyorum ama intikam diyip duruyor"
Ben onların sözlerini duyunca daha da korktum. Sonra yana döndüm. Dağınık dökük bir yere getirmişlerdi beni. Ne yani Ezgi saraylarda ölmeyecek misin?
Beni götüren adama sinirle baktım. Sonra bana baktı ve durdu. O an ne oldu anlamamıştım. Sonra yoluna devam etti. Ne yaşıyorum ben ya böyle.
Birden sinirle kendimi kastım ve kurtulmaya çalıştım. Benii daha sert tutmaya başladılar ve hızlıca odaya götürmeye başladılar. Beni zorla çekiştire çekiştire götürüyorlardı
Sonra kapıyı açıp beni odaya attılar. Kapıya döndüm ve vurmaya başladım. Adam kapıyı kitleyince kapıya dayanarak yere oturdum. Sonra odadaki Atakan'ı gördüm.
Atakan bana doğru yaklaştıkça duvara yapıştım. Sonra beni kolumdan tuttuğu gibi kaldırdı. Duvara yapıştırdı.Eli ile ağzımdaki bandı çıkarttı.
"O da bana aynısını yaptı"
Ne dediğini anlamaz bir şekilde yerden kalktım ve bir duvar köşesine sığındım.
"Kim"
Titreyerek sordum.
"O"
İsim vermiyordu. Ben isim istiyordum oysaki. Boğazımı temizledim.
"Bana ne yapacaksın"
Elinde bıöak ile bana gelmeye başladı.
Yanıma geldi ve bıçağı bana doğrulttu.
Elim ile engellemeye çalıştığımda bana tokat attı. Ben yediğim tokatın acısını sindirmeye çalışıyordum.
İğrenç nefesini yüzümde hissediyordum.
"Beni bulursa yaşatmaz"
Ben kafamı çekmeye çalışıyordum.Ellleri elimi tuttu.Geri gitmeye çalıştım ama elleri canımı yakacak şekilde elimi sıkıyordu. Kafamı sallayınca elleri bacağıma gitti. Ne yapacağımı şaşırmıştım.Son çareye baş vurdum. Yüzüne öfke ile baktım ve tükütdüm.
Eli ile yüzünü silmeye başladı.
Sonra etrafa bakarken masanın üzerindeki bıçağı gördüm. Çaresizce Atakan'a döndüm. Yüzünü sildi Sonra bana doğru gelmeye başladı. Kaçtım ve duvara yaslandım. Beni tekrar tutmak için koşarak yanıma geldi. Ben oradan kaçtım ve bıçağı elime aldım.
"Oyun istiyorsun demek"
"Lütfen bırak beni"
Sesim doğru düzgün bile çıkmıyordu. Bana doğru gelmeye başladı.
"Seni burada ölü bulunca ne yapacak acaba? "
"Öyle bir şey olmayacak"Sırıtarak üzerime gelmeye devam ediyordu.
Sonra bir kaç silah sesi geldi.Silah sesi aklımı dağıtmıştı. Atakan bunu fırsat bildi ve beni yakaladı. Arkamda bıçak tutan elimi ve diğer elimi havada tutuyordu.
"Benim adamlarım senin gizli hayranını vuruyor galiba"
Gülerek bunları söyledi ve odamızın kapısının kilidi açıldı. İçeri giren kişi ile nefesimi tuttum. Atakan şaşkın bir şekilde bakıyordu.
"Çek ellerini"
Elleri ellerimin üzerindeydi. Adını bilmediğim şahıs belinden silah çıkardı ve Atakan'a doğrulttu."Bırak kızı"
Ferhat ellerini usulca kaldırdı. Silah sesi ile bir an öldüm sanmıştım. Ama ölen ben değilmişim yine. Adını bilmediğim şahıs onu beni tutan elinden vurmuştu.İçim rahatlamıştı resmen. Sonra gözleri bana kaydı. Sadece gözlerime bakıyordu.
"Sana ondan uzak dur demiştim"
Bana yaklaştı bende duvara yaklaştım. Duvara tam yapıştığımda ellerini iki tarafıma koydu ve üzerime eğildi.
"Neden beni dinlemedin"
Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. Sonra gözlerini kapattı.
"Beni neden kurtardın"
"Benim yüzümden oldu çünkü"
"Ne"
"Benim düşmanım o adam"
Sonra duvardaki elini yumruk yaptı.
"Sana hangi eli ile vurdu"
"Vurmadı"
"Sana hangi eli ile vurdu"
"Sağ"
Sonra yanımdan ayrıldı ve yerde yatan adamın yanına gitti. Yüzünü avuçladı ve ona bakmasını sağladı. Bu sırada dışarıda hala silah sesleri geliyordu.
"Sana karşıma çıkma demiştim"
"Sen istedin bunu Ayaz"Ayaz, Ayaz, Ayaz, Ayaz
"Ezgi"
Bana ilk defa ismim ile hitap ediyordu.
"Çık odadan"
Kafamı salladım ve oradan sessizce çıktım. Tabi Ayaz'ın şaşkın bakışlarını görmezden gelerek. Kim olduğunu bilmiyorum hala ama güvenimi kazanmıştı.Ayaz Anlatımıyla
Kız dediğimi tereddütsüz yapınca şaşırmıştım. Giden kızın arkasından bir süre baktım. Kapıyı kapatınca yerde can çekişen adama baktım.
"Hayvan herif bu cesaret nereden geldi böyle"
Konuşmaya çalışıyordu.
"Pişman değilim piç"
Pişkin pişkin konuşmasıma dayanamadım. Cebimden silahı çıkardım ve tam kalbine ateş ettim. Bir kaç dakika sonra öldü.Kapıya çıktım ve kızın masum bir şekilde beni beklediğini gördüm. Yanına gittiğimde yüzüme bakmadan konuştu.
"Teşekkür ederim"
Ona beni dinlemediği için kızıyordum ama daha çok kendime kızıyordum
"Görevimiz"
Bana baktı ve tebessüm etti. Arabama bindim oda benim yan tarafıma oturdu."Sen kimsin? "
Katilim demek isterdim ona
"Ayaz"
Ondan sonra tekrar konuşmarı. Bende konuşmarım. Evinin önüne geldiğimizde arabadan yğsğme bakmadan indi.
Bende oradan evime gittim. Evime geldiğimde babamın yine yurt dışına gittiğini öğrendim. Bir süre bu gün olanları düşündüm.Tüm düşmanlar intikam almak için böyle ortaya çıkarsa işim yaş. Kendi kendime söylenip duruyordum ve kızın ne yaptığını merak ediyordum.
Kıza mesaj attım.
"Ne yapıyorsun? "
Mesaja beş dakka sonra döndü.
"Sanane"
"Ne demek sanane"
Son attığım mesaj gitmeyince beni engellediğini anladım.Tüm moralimi altüst etmişti.
Haklıydı benim yüzüme az kaldın canından oluyordu.Peki neden benden intikam almak için onu seçmişti?Yatağıma yattım ve uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA GÜZELİ
Short Story"Madem bu kadar seviyorsun-" Sözümü yarıda kesti. "Seviyorum" "Peki bir aydır kiminlesin ve neredesin" Sustu. Ama kelimelerinin yerini gözleri tutmuştu...