نامجون
اون مردی که فهمیدم اسمش لوریدسنه لبخندی زد: میتونم بپرسم چی شما رو به اینجا کشونده اقای کیم؟
کیم هم پوزخندی زد : شما همه مهموناتونو اینجوری سر پا نگه میداری آقای لوریدسن ؟
لوریدسن هم یک لبخندی که معلوم بود فیکه زد : نه، فقط مهمونای سر زده
کیم : اوه که اینطور...
میتونستم رگ برامده گوشه چشم تهیونگ رو ببینم . مثل اینکه یکی حریفش شده بود.
اخخ....
چقد دلم خنک شد، کاش بیشتر ضایش کنهه...لوریدسن دستاش رو بهم هم قفل کرد :خب بیا بریم سر اصل مطلب اقای کیم.
چی باعث شده شما این همه راه رو تا اینجا بیاین؟تهیونگ با همون پوزخند روی لبش گفت: لازمه که توضیح بدم ؟ فک میکردم باهوشتر از این حرفا باشی لوریدسن
لوریدسن : اوه البته که میدونم، فقط من آدم محتاطیم، همینجوری با کسی معامله نمیکنم .
نظرت چیه بهم بگی چرا به اون نیاز داری؟تهیونگ که مشخص بود خیلی از کش پیدا کردن این مکالمه خوشحال نیس با صدایی که ازش عصبانیت میبارید : و تو هم نظرت چیه کمتر فضولی کنی و فقط اون گیاه لعنتی رو بدی به من!!
لوریدسن همچنان با اون لبخند فیکش ادامه داد : اوه... هنوز خیلی جوونین اقای کیم...
و همینطور بی تجربه...
میدونین که معامله باید یک سودی برای من داشته باشه، درسته؟تهیونگ : هه....
این همه حرف زدی و آخرش تو هم مثل بقیه ای ...
چقد؟
یک دفعه لوریدسن نگاهش رو سمت من برگردوند : تو!نامجون : من؟
شکه شدم. چرا یک دفعه بحث رو کشید سمت منلوریدسن :بله تو، اسمت چیه؟
جئون داشت با چشمام برام خط و نشون میکشید ک جوابش رو بدم
نامجون: نامجون....کیم نامجون
لوریدسن هومی کشید و با همون لبخندش ادامه داد : اسم خوبی داری آقای نامجون ....
و همینطور انرژی فوقالعاده اینامجو : انرژی؟
لوریدسن : بله، انرژی...
میتونم انرژی کشتار خارق العاده ای رو ازت احساس کنم اقای نامجون ....
همیچین چیزی واقعا نادرهاین داره چی میگه؟انرژی کشتار؟
نامجون: متوجه منظورتون نمیشم جناب لوریدسن
لوریدسن با یک حالتی ک انگار خیلی متاسف شده گفت: لطفا نگو که متوجهش نشدی؟!! البته با وجود همچین رییس نابالغی این کاملا ممکنه .
جناب کیم شما واقعا یک گنج بی نظیر رو کنارخودتون دارین و متاسفانه نمیتونین ازش استفاده مناسب رو ببریندستاش رو بهم زد : خب داشتیم در مورد قیمت اون گیاه بحث میکردیم . نظرتون چیه شما اون گنج رو به من بدین و من گیاه رو ب شما بدم؟!
YOU ARE READING
The Devil's Soul
Fanfictionکاپل اصلی : نامجین کاپل فرعی : سپ ( یونگی و جیهوپ)، ویکوک ژانر : جنایی، اکشن، ماورالطبیعی، اسمات خلاصه: کیم نامجون یه افسر ارشد در سازمان اف بی آی هست که به دلیل اینکه در یکی از عملیات هاش در برابر کیم تهیونگ شکست خورده از مقامش کناره گیری میکنه کی...