Gerçekten insan elde edince istediği bi hayat yaşar mı sizce?
___________________________________Elimdeki poşetle eve doğru yürüyordum.Şuan nereden mi geliyordum? Hemen söyleyim. Lisa hanım'ın kan şekeri düştüğü için canı çikolata çekmiş ve evde de kalmadığı için beni markete yollamıştı ve şuan saat gece 10:20 geçiyordu.
Nihayet eve geldiğimde lisaya çikolataları verdiğimde bana teşşekür edip yanağıma sulu bi öpücük bıraktığında doğruca odama geçtim.
Yatağımın içine girip kitabıma kaldığım yerden devam ettim.
Kitabımı okurken telefonuma düşen bildirim dikkatimi dağıtmıştı.Telefonumu elime alıp gelen bildirime baktım.
Jimin'den mesaj gelmişti.
Hemen telefonumu açıp yazdığı cevaba karşılık verdim.
Chimchim🐣:Bebeğim napıyorsun? Uyudun mu?
Rose:Hayır daha uyumadım kitabımı okuyordum. Sen napıyorsun?
Cevabını yazmıştım. Ardından hemen mesaj gelmişti.
Chimchim🐣:Bende seni düşünüyordum.
Yazdığı mesaj sırıtmamı sağlamıştı.
Kendisini daha fazla bekletmemek adına hemen kendisi yanıt verdim.
Rose:Ee tabi başka kimi düşünüceksin ki zaten? 😏
Demiştim. Ardından verdiği cevabı beklemeye başladım.
Chimchim🐣:Ah rosie senin şu egon beni baştan çıkartıyor.
Verdiği yanıt gülmemi sağlamıştı.
Rose:Sapıksın sen sapık. Neyse beni oyalama. Kitabımı okucağım hadi iyi geceler.
Deyip telefonumu yanıma koyduğumda gelen bildirime de bakıp geri yerine koydum.
Chimchim🐣:İyi geceler minik sincabım.
┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅
Kitaptan başımı kaldırıp telefonuma baktığımda saatin 12 'yi geçtiğini gördüm. Neyseki yarın işim yoktu.
Ayaklanıp merdivenden aşağıya indiğimde lisa televizyon izlerken ve çikolatasını yerken uyuyakalmıştı. Tanrım gerçekten sanki minik bi bebek gibi.
Lisaya yaklaşıp onu kolundan dürtüğümde uyanmasını sağlamıştım.
"Lisa hadi kalk. Televizyon önünde uyumuşsun."
Lisa hareket edince uyandığını anlamıştım.
Lisa yerinden doğrulup
"Rosie saat kaç? "
Diye sormuştu.
"Saat 12'yi geçiyo lali. Hadi kalkta elini ağzını yıka. Her tarafın çikolata olmuş. Dua et de koltuğu batırmış olma"
Lisa yerinden kalktığında bana uykulu bi şekilde
" Ya rose sanki bebeğim ya. Büyüdüm ben artık büyüdüm. 19 yaşında genç bi kızım ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]
FanfictionArdından söylendi "Sen benim herşeyimsin, sadece sen ve ben" dedi ve öpmeye başladı... #bts #blackpink #kurgu #ship #rose #jungkook #rosekook