13

80 7 24
                                    

Sevgi, ruhun en güzel renklendirmesidir.
____________________________________

Şuan akşam yemeği yiyorduk. Akşam yemeğimiz ise mangalda balıktı. Yemeği erkekler yapmıştı ama daha çok Jungkook'un emeği geçti diyebilirim. Yarın burada son günümüz. Gitmek istiyor muydum? Asla.

Hepimiz masamızda otururken Jungkook  ateşi kontrol ediyordu. Hemen yanında yemek masamız vardı.

Sonunda Jungkook'da gelip  oturmuştu. Yine karşıma geçmişti ve her zaman ki gibi yanında seulgi vardı.

Yemekleri yemeye başladığımızda seulgi konuşmaya başladı.

"Bay jeon, eğer sakıncası yoksa size okul haricinde Jungkook diyebilir miyim? " demişti.

Jungkook tam konuşucakken ben araya girdim.

"Neden ki? Sonuçta öğretmenin yani. Biz bay jeona hiç Jungkook diyor muyuz ki sen diceksin?" demiştim. Seulgi'de söze atlayarak "Canım, yanlız ben sana sormadım. Sen neden atlıyorsan? Her neyse bay jeon siz ne diyorsunuz? "

Jungkook gözlerini benden çekip seulgiye bakarak konuşmaya başladı "Iıı yani aslında rose haklı. Bay jeon desen daha doğru olur. " demişti ve bende istemsizce oluşan bir gülümseme vardı.

Seulgi ise birşey demeden suyundan içtiğinde "Hayır yani sen neden karışıyorsun? " dediğinde gözlerimi ona çevirerek "Neden karışmayım ki? Sonuçta topluluğun için de konuşuyorsun. Eğer birşey diceksen git özel konuş. " demiştim.

Yanımdaki june "Tamam kızlar sakin olun. Yapmayın böyle. Keyfinize bakın lütfen. Gereksiz şeyler için tartışmayın. "

Dediğinde ortam'da bir sessizlik olmuştu.

Seulgi yerinden kalktığında "ben doydum. Size afiyet olsun" dediğinde çıkıp gitmişti.

"Aaa ama darılıyorum size. Yapmayın böyle alt tarafı 2 gün tatildeyiz yani." demişti. Jungkook ise suskun bir şekilde yemeğini yiyordu.

  ❀•°•═════ஓ๑♡๑ஓ═════•°•❀

Yemek bittiğinde hava kararmaya başlamıştı. Ateşi daha güçlü yaptık'tan sonra herkes kamp ateşinin etrafına oturdu ve herkes klasik korkunç hikayler anlatmaya başladılar.

İlk başlayan june oldu.

Hikayeyi bitirdiğinde Felix "Bu mu korkunç? Size daha ürkütücü bir olay anlatim. Ben evde tektim. Sonra aşkam oldu, yatağımın içine girdiğimde, yatağımın altından bir ses duydum" 

Etrafa baktığım'da herkes dikkatli bir şekilde  felix'i dinliyordu. Jungkook bile.

"Sesi duyduğumda ilk önemsedim tabi. Sonra salonun orada tırnak sürtme sesi geldi.O sesi duymam ile direk yataktan fırladım. Ses kesilmişti. Yatağımın içine bidaha girdiğimde tam karşı sandalye'nin orada bana bakan 2 kırmızı göz gördüm" dediğinde herkes korkudan çığlık atmaya başladı. İrene konuşup "Ay tamam yeter dur anlatma" dediğinde june ise "Ee sonrasında ne oldu? " demişti. Felix'de devam edip "Sonra uyumaya çalıştım işte. Annemgil geldiğinde o olayı annemgile anlattım ama onlar kabus görmüşsündür dediler ve konuyu uzatmadılar" diye sonlandırmıştı.

June konuşup "Peki bidaha ona benzer olaylar yaşadın mı? "
"Hayır.Yaşamadım" dediğinde nedensizce bir rahatlama gelmişti.

Seulgi konuştuğunda sinirlerim tepeme çıkmıştı "Bay jeon çok korktuğum'da bu gece yanımda yatar mısınız?" diye sorduğunda başımı havaya kaldırıp derin bir nefes almıştım.

"Üzgünüm yapamam" demişti Jungkook. Seulgi ısrar edince "ya istemiyor işte. Ne zorluyorsun adamı? " dediğimde seulgi bana baktığında kaşlarını çatarak "Bak bu 2 oldu. 3'de affetmem gereken cevabı veririm haberin olsun" dediğinde ona kahkaha attığımda "Hadi ya? Söylesene nasıl bir cevabın var? " demiştim.

Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin