4

85 6 39
                                    

Her aşk bir gün bitebilir...
____________________________________
Sabah gözümü alarm sayesinde açmıştım. Ancak uykulu bir şekilde kalkıp alarmı geri kapattım.

Aradan 5 dk geçtiğinde Lisa odasından bağırarak
"Rosie uyan artık. Bak okula geç kalacağız" demişti. Tanrım ben okulu unutmuştum.

Yerimden kalkıp tuvalete girip işlerimi halletikten sonra dolabıma yönelip okul kıyafetlerimi giymiştim. Ardından çantamı hazırlayıp koluma taktıktan sonrada masada duran telefonumu alıp aşağıya inmiştim.

Aşağıya indiğimde Lisa yoktu. Büyük ihtimalle odasında hazırlanıyordur.

"Lali ben hazırım, aşağıda seni bekliyorum" deyip aşağıdan kendisine bağırmıştım.

"Tamam rosie.Sen ayyakabını giyin geliyorum şimdi. " demişti.

Kapıya yönelip ayyakabımı giyindiğimde Lisa odasından çıkıp aşağıya doğru inmeye başlamıştı.

"Wow rose bakıyorum bu sefer benden hızlı davrandın" diyerek sırıtmıştı. Ben ise ona

"Merak etme hızlıyımdır. Ancak işime gelmediği şeylerde yavaş davranırım" deyip göz kırpmıştım. Lisa ise gülmeye başlamıştı.

En sonunda evden çıkıp arkamızdan kapıyı kapattığımda hızlıca jungkook'un evine bakmayı ihmal etmemiştim.

Lisa yürümeye çoktan başlamış olmalı ki yanında beni fark etmediğinde arkasını dönüp "Ya rosie niye yürümüyorsun? Hadi gelsene.Bak geç kalacağız"
Demişti.

Ben ise hızlıca Lisa ya bakıp "tamam tamam geliyorum" diye cevap vermiştim.

Birlikte yürümeye başladığımızda ortam sessizdi. Ancak bu sessizliği bozan Lisa olmuştu.

"Rosie bak dün seni çok bekledim ancak gelmedin. Çıkıp o kadar kapıyı vurdum sesde vermedin. Beni çok korktun. Sandım ki kendine birşey yaptın. Ama neyseki sonra uyuduğunu anladım. "

"Lisa o zaman ben çok kötüydüm.Yani kimse ile konuşmak istemiyordum. "

"O zaman şimdi anlat rose Jimin ile aranızda ne geçti? Yoksa o şerefsiz sana birşey mi yaptı? Okulda ağzına sıçacağımı biliyorsun değil mi? Hadi anlat"

Demişti. Bende daha fazla üstelememek adına olan biten herşeyi anlatmıştım. Hem yürürken hem de olayı anlatıyorum.

En sonunda herşeyi anlatmıştım. Aynı zamanda da okulumuz gözükmeye başlamıştı.

"Rose o çocuk biraz mal zaten. Herşeye dinlemeden etmeden direk kavga ediyormuş. Eski sevgilisinden de bu yüzden ayrılmış." demişti.

"Ne eski sevgilisi mi? Ne eski sevgilisi lali? Ona daha çıkmadan önce demiştim ancak hayır demişti. Sen nereden öğrendin? " demiştim. Gerçekten şuan sinirim o kadar bozuktu ki.

"Ben tae'dan duydum. Siz çıkmadan önce Jimin hakkında bilgi edinmeye çalışmıştım ancak tek öğrendiğim bu" diye cevap vermişti.

Nihayet okula geldiğimizde içeriye girip sınıfımıza doğru ilerlemeye başladık.

"Ya Lisa neden bana daha önceden söylemedin? "

"Ya senin haberin var sandım ben. Özür dilerim"

Sınıfımıza geldiğimizde yerimize oturup ders kitaplarını açmıştık. Ne yazık ki ilk ders fizikti.Tanrım gerçekten kusmanın tam zamanıydı bence. Ne hocayı severdim ne fiziği.

O sırada jennie yanımıza gelip sıranın üstüne oturduğunda konuşmaya başladı "kızlar haberi duydunuz mu? Fizikçi değişmiş. Seo-Jun hoca hamileydi ya. Çocuğu doğurmuş. Yani artık o yok" diyerek gülümseye başlamıştı.
Daha sonrasında Lisa söze atlayarak

Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin