8

67 7 48
                                    

O soğuk davranır, senin morelin bozulur.
____________________________________

Sabah ruhum çekilmiş gibi kalkmıştım. Kalktığımda ise alarmın çalmasına 1 saat vardı.Galiba ilk defa erken kalkmıştım. Yatağımdan kalkıp pencere kenarına gittiğimde jungkook'u evden çıkarken görmüştüm. Dün gece onu düşünmekten neredeyse hiç uyuyamamıştım.

Tuvalete girdiğimde işlerimi halledip, dolabıma yöneldiğim sırada okul kıyafetlerimi,giyip, çantamı hazır ettiğimde ve telefonumı masanın üstünden aldığımda kapımı açıp merdivenlerden aşağıya inmiştim.
Lisa hala uyuyordur büyük ihtimalle.

Çantamı kapının önüne bıraktığım sırada koltuğa oturup telefonumda geçinmeye başladım. İnstagram'a girdiğimde ilk karşıma jungkook çıkmıştı. Cidden onu unutmaya çalışırkan her defasında karşıma çıkıyordu. Telefonda bile!
Attığı gönderiye baktım.

@jeonjj:Seni böyle izlemeyi çok isterdim:) 20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@jeonjj:Seni böyle izlemeyi çok isterdim:)
20.899 beğeni

Bilinmeyen:Beni izleyebilirsin ;)

Alicina:Sadece seni istiyorum.

User263827292:Çok yakışıklısınn

Daha fazla yorum görmek için tıklayın...

Fotoğrafı gördüğüm an adeta etkilenmiştim.Ancak o yazdığı şeyi görene kadar etkilenmem bir anda puf olup gitmişti. Acaba o sözü kime demişti?

Gönderiyi dün atmıştı.

Yukardan alarm sesini duyduğumda yukarı çıkıp alarmı kapattıktan sonra tekrar aşağıya gelip koltuğa oturduğum esnada tekrar düşünmeye başladım.

Gerçekten bu adam ne yaptığının farkında mıydı acaba? Yorumları hiç mi görmüyordu? Tanrım çok sinirlenmiştim.Ayrıca banane ne isterse onu yapar. Karışma hakkım yoktu sonuçta.

Saatime baktığımda daha 7 buçuk olduğunu görmüştüm. Acaba ne yapsam diye düşünürken Lisa yukardan bana uykulu bir sesle bağırmaya başlamıştı.

"Rose kalk" diye bağırmıştı. Gerçekten hep bu saate mi kalkıyordu?

Ardından bende ona aşağıdan bağırmaya başladım "Ben kalktım lali.Hatta üstümü bile giyindim. Aşağıda seni bekliyorum. Hızlı ol" demiştim.

Yukarıdan Lisa "Bu benim bildiğim park chaeyoung mu? Sen nasıl benden önce kalktın ya? " diye bağırdığında gülmüştüm.

"Ya hayat işte, bazen şaşırtır lalisa" diye bağırmıştım bende.

                 ⋅•⋅⊰∙∘☽༓☾∘∙⊱⋅•⋅

Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin