12

72 7 53
                                    

Giden gitmiş, karalar bağlamak boşuna.
____________________________________

Sabah gözümü bir şeye sarılırken açmıştım. Gözümü açtığımda jungkook ile aramızda çok ufak bir boşluk vardı. Üstüne yatmam'da beni baya bir utandırmıştı.

Hemen jungkook'un kucağından kalkıp, çadırın dışına çıkmıştım.Hava alsam iyi olacaktı.

Dışarı çıktığımda herkes çadırındaydı. Hava biraz sağuktu. Biraz hava aldıktan sonra üşüyüp çadıra geri girdim.

Jungkook hala yatıyordu ve ben çok acıkmıştım. Ayrıca üstümüde değiştirmem lazımdı. Rahat birşeyler giymek istiyordum. Ama nasıl yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu.

Jungkook'u uyandırmayı denedim.

Onu dürtüp "Jungkook" dedim. Bidaha dürttüm "Jungkook uyan" dediğimde hareket etmeye başlamıştı. "Jungkook çok acıktım ve üstümü değiştirmem lazım" dediğimde yerinden doğrulmuştu ve bana bakarak "Sanada günaydın rose" demişti.
"Günaydın da. Acıktım ve üstümü değiştirmem lazım. Nerede yapacağım? " demiştim.
"Saat kaç? " diye sordu bende sinirlenerek "Ya Jungkook ben ne diyorum, sen ne diyorsun? " diye söyleni vermiştim.

"Tamam ben dışarı çıkarım şimdi. Sende üstünü giyinirsin. Yemek'de herkes uyansın öyle yaparız" demişti. Bende kafamı sallamak ile yetindim. Jungkook'un bakışlarını üzerimde hissettiğim de bende ona bakıp konuşmaya başladım. "Ya ne bakıyorsun? Hadi çık üstümü değiştirim. " demiştim. Oda kafasını salladığında çadırı açıp çıkmıştı.

Bende bavulda ki eşyalarımın yarısını köşeye koymuştum. Zor'da olsa üstümü değiştirebilmiştim. Rahat günlük kıyafet giymiştim.

"Jungkook gel" diye bağırdığımda Jungkook içeriye girmişti. Üstümdekileri süzüp geri yattığı yere uzanmıştı. Bende o esnada çıkarttığım kıyafetleri katlayıp bavuluma koyuyordum.

Sonunda katlama işim bittiğinde Jungkook'a dönüp "Çok sıkıldım. Birşeyler yapalım" demişti. Oda gözleri kapalı bir şekilde konuşmaya başladı "Rose daha saat çok erken yatalım bence" demişti. "Ya uykum yok. Başka şeyler yapalım. " dediğimde jungkook gözlerini açıp bana bakmaya başladı. "Ne yapalım istiyorsun? Saat daha 7 rose. Yatıp uyumaktan başka çaremiz yok. Çünkü şuan herkes yatıyor" dediğinde bende oflayıp uzanmıştım. O esnada jungkook konuşmaya başladı "Dün gece garip birşey oldu. " dediğinde kafamı ona çevirdim. "Bana sarıldın, hem de sımsıkı. " dediğinde terlemeye başlamıştım. "Bende dayanamayıp sana sarıldığım da sende üstüme çıkıp boynumu öpmüştün rose" dediğinde gözlerimi pörtleterek "Ne!? " demiştim. Jungkook kafasını bana doğru döndürdüğünde "Yalan söylemiyorum ve utanman için de yapmıyorum. Sadece bilmende fayda var rose" dediğinde vücudumu yatarak ona doğru döndürdüğümde "ben çok özür dilerim. Evde uyurken yastığıma sarılmayı severim. Böyle birşey yaşandığı için üzgünüm. Özür dilerim" demiştim. Jungkook'da gülümsemişti. Utanarak "Sonra ne oldu peki? " demiştim. Oda bana "Boynumu öptüğünde huylandığımı anlamış olmalısın ki öpmeyi kesip başını boynuma sokmuştun. Daha sonra üstümden inip sağa doğru dönüp yattın. Tam uykuya dalacakken tekrardan üstüme çıktın. " dediğinde yüzümü saklamaya çalışıyordum.

"Sen neden uyumadın ya? " dediğimde "uyuyamadım.rahattım hemde fazlasıyla ancak gözüme uyku girmedi" dediğinde "Sonra başka birşey olmadı dimi? " demiştim. Jungkook'da sırıtıp "sonra dudaklarını dudaklarımın üstüne değdirdin" dediğinde beynimde şimşekler kopmuştu.

Hızlıca başımı yattığım yerden doğrıltup "Ne? " diye bağırmıştım. Jungkook gülüp "şaka şaka. Şaka yaptım sakin ol" dediğinde aynı zamanda gülüyordu.

Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin