15

57 6 0
                                    

Bu kalp, birbirimiz için atıyor.
____________________________________

Eve geleli 4 saat olmuştu. Lisa ve ben 2 günün özlemini konuşarak çıkartıyorduk.

Lisaya daha olup biteni söylememiştim. Henüz erken diye düşünüyordum.

Lisa ile akşam yemeğini yediğimizde,mısır patlatıp film keyfi yapacaktık.

Mısırı patlattığımızda televizyonun önüne geçip hem mısırdan yeyip hem de filmimizi izliyorduk.

Film, 2 gencin aşık olmasıyla başlıyordu. Yani anlayacağınız romantik bir filmdi.

Filmi izlemeye devam ederken telefonuma bir bildirim gelmişti.

Parkjimin:bana neden görüldü atıyorsun? Seninle konuşmak istiyorum diyorum rose!

Ve evet bide başıma bu çıkmıştı. Lisaya bundan bahsetmemiştim. Çünkü bende unutmuştum. Şuan zamanı değil diye düşündüğümde telefonu kapatıp sehpanın üzerine bırakıp filmi mi izlemeye ve mısırın tadını çıkarmaya devam ettim.

Filme odaklandığımda telefonum yaklaşık 100'e yakın kez titremişti. Lisa "of rosie bak şu telefona artık" diye söylenmişti. Telefonu elime alıp baktığımda jimin'den sanmıştım ki değildi. Jungkook'tandı. Mesajları açıp okumaya başladım.

Jungkook:Rose, naber?

Jungkook:Heyy mesajlarıma bakk

Jungkook:seni özledimm.

Jungkook: Şuan tek isteğim sensin rose. Seni istiyorum. Yanıma gelme şansın var mı?

Jungkook:Yoksa ben mi gelim?

Mesajları yüzümü gülümsetmişti. Daha fazla bekletmemek adına mesaj yazdım.

Rose:Telefonuma daha yeni bakıyorum. Göremediğim için üzgünüm.

Rose:Şuan yanına gelemem. Çünkü şuan lisa ile televizyonda film izliyoruz.

Rose:Yarın görüşüceğiz zaten.

Deyip yollamıştım. O esnada lisa "Ya rose bırak şu telefonu. Film ile ilgilen hadi." demişti. Tam kapatacağım sırada mesaj gelmişti.

Jungkook:Ben yarına kadar dayanamam. Ben geliyorum o zaman.

Rose:Saçmalama.Daha lisaya hiçbir açıklama yapmadım. Sakın böyle bir hata yapma.

Jungkook:O zaman yanıma gel.

Rose:Ya gelemem diyorum. Söz Yarın görüşeceğiz.

Jungkook: Rose anlamıyor musun? Dayanamıyorum diyorum. Gözümü kapattığımda bile önüme sen geliyorsun. Hadi kırma beni.

Jungkook:Yoksa ben geleceğim.

Rose:of Jungkook!

Benim bir bahane bulup Jungkook'un yanına gitmem lazımdı.

Lisaya dönerek "lisa bizde çikolata var mı? " demiştim.
"Hayırdır rose. Sen çikolata sevmezdin? "
"Ya reglim yaklaşıyor galiba. Onun için canım çikolata çekti. Var mı? "
"Üzgünüm rosie, hepsini yemiştim" demişti.
"Tamam sorun değil, ben alırım şimdi"
Dediğimde oturduğum yerden kalktığımda "ya nereye gidiyorsun. Seni tek başına bırakmam akşam akşam. Beraber gidelim" demişti.
"Ya hayır lisa. Hem hava almaya ihtiyacım var. "

Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin