20

51 4 0
                                    

Göz gördü, gönül sevdi.
___________________________________
Dikkat! Bölümün başında smut kısım olacaktır. Okumak istemeyenler geçebilir.

İyi okumalar🌻

Jungkook'un kucağına oturup dudaklarımızı birleştirmiştim. Şuan nedense tek isteğim dudak değil, başka şeylerdi.

Öpüşmemiz derinlere inerken, jungkook'un eli göğsümde geziniyor diğer eli ise kalçamı okşuyordu. Bu hareketleri bile beni mahfetmeye yetiyordu.

Dudaklarımız ayrıldığında direk kazağımı çıkarıp jungkook'un da gömleğini çıkartmaya çalışıyordum.

Kendisi bana yardımcı olarak bende önce davranıp gömleğini daha hızlı bir şekilde çıkartmıştı.

Tekrardan dudaklarımız birbirine kapandığında rahat olmadığını fark etmiştim. Jungkook'un dudaklarından ayrılıp "Burası rahat değil, odaya çıkalım" demiştim. Gerçekten şuan içmiş bir kız gibi davranıyordum!

Jungkook beni kucağına alıp merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı. Ben ise ona yolu göstererek odayı bulmasını sağlamış oldum.

Odama geldiğimizde jungkook beni adeta yatağa fırlatmış, üstüne çıkıp altını soymaya başlamıştı.

Altını çıkarttığında direk dudaklarıma kapanıp elleri ile benimde altımı çıkarmaya çalışıyordu. Ben ise ona izin vererek çıkartmasını sağlamış oldum.

Şuan sadece ikimizde iç çamaşırlarımız ileydik. Jungkook adeta kendini bana kaptırmışa benziyordu.

Dudaklarımdan ayrılıp, boynumu emmeye başlamıştı. Ben ise rahat bir şekilde inlediğim için mutluydum.

Boynumu bırakıp aşağılara kadar inmişti. İnlemem şiddetlendiğinde jungkook'un da öpücüklerinin hızlandığını anlamış oldum.

Kızlığımın oraya geldiğinde iç çamaşırımın  üstüne bir öpücük bırakıp bacak aralarımı öpmeye başlamıştı.

Bacak aralarımı öpmeyi bırakıp iç çamaşırımı çıkartmaya çalışıyordu. Buna emin miydim bilmiyorum ama tek istediğim şuan jungkook'tu.

İç çamaşırımıda çıkarttığında kızlığımı öpüp, yalamaya başlamıştı. Ben ise deliler gibi inliyordum.

Öpmesini bırakıp dudaklarıma yöneldiğinde elleri yine rahat durmamış bu sefer sütyenimi çıkarmaya çalışıyordu.

En sonunda çıkardığında göğüsümü öpüyor, göğüs ucumu emiyordu.

Bu beni deliler gibi alevlendiriyordu.

Bu sefer benim ellerim jungkook'un boxerine gidip, boxerini çıkarmasını istiyordum. Jungkook benden önce davranıp çıkarttığında şuan ikimizin de tamamen çıplak olduğumuzu anlamış oldum.

Jungkook göğsümü bırakıp beni üstüne almıştı. Bu sefer ben onun göğsünü emip,öpüyordum. Yavaş yavaş altlara doğru iniyordum. Sıra baklavalarına geldiğinde oraya izimi bırakmak istemiştim. Derin bir şekilde baklavasını emip, sömürüyordum.

Alt kısma indiğimde kendimi buna hazır mıyım diye yoklamıştım. Ve evet buna hazırdım.

Jungkook'u daha fazla bekletmemek adına penisini ağzıma alıp ileri, geri yapmıştım.
Büyük bir inlemesini bırakmıştı.

Elleri ile kafamı tutup ileri geri yapmamı sağlıyordu.

Penisimi ağzıma ilk aldığımda neredeyse kusacakmışım gibi hissetmiştim ama daha sonrasında buna alıştım.

Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin