Küçük anlar, büyük mutluluklara dönüşebilir.
___________________________________Sabah lisa'nın sesi ile uyanmıştım.
"Roseeee kalkk. Alarmı'da duymamışsın. Geç kaldık kalk"
Diye bağırıyordu dibimde.
Gözlerimi aralayıp yataktan doğrulmuştum. Ardından lisaya
"Saat kaç? "
Demiştim. Oda bana cevap vererek
"Saat 8:30 Rose hanım.Zil çalmıştır bile. Çok geç kaldık ben çıkıyorum. Seni bekleyemem"
Deyip koşarak merdivenlerden inmişti.
Hemen bende yattığım yerden kalkarak tuvalete girip işlerimi halletik'den sonra dolabıma yönelip kıyafetlerimi giyinmiştim.
Çantamıda hazır edip koşarak merdivenlerden aşağıya inmiştim.
Kapıya gittiğimde ayakkabılarımı giyinip kapıyı açıp evden hızlıca çıkmıştım.
İlk defa okula bu kadar geç kalıyordum galiba.
Yolda hızlı bir şekilde yürüken kendimi azarlıyordum.
"Tabi rose hanım gece 1'lere kadar oturursan olacağı bu olur"
Diyordum kendi kendime.Yolda hızlı bir şekilde yürüken jungkook'da düşünmeyi ihmal etmiyordum.
Acaba şimdi ne yapıyordu? Dersleri kimeydi? Beni düşünüyor mudur? Diye aklımda binlerce soru vardı.
Otobüs ile gitmek istememiştim. Çünkü bu saatlerde hep trafik sıkışıyordu. Yolda'da boşuna zaman kaybedemzdim.
Sonunda okulumuz gözükmeye başladı. Saatime bakmak istemiştim. Bir taraftan yürürken bir taraftanda çantamı kontrol ediyordum ama telefonumu bulamıyordum.
Tanrım kafayı yemek üzereydim. Büyük ihtimalle telefonumu evde unutmuştum.
Okulun bahçesine girer girmez koşarak sınıfa çıkmıştım. Lisa gelmiş olmalıydı.
Sınıfa çıkıp kapının önünde durduğumda derin nefes alıp kapıyı tıklattım. İçerden "gel" sesini duymamla kapıyı açmam bir oldu.
"Rose, neden bu kadar geç kaldın? Lisa'da geç geldi. Erken uyumayı bilmiyor musunuz? "
"Haklısınız hocam. Özür dileriz, bidaha olmucak"
Deyip baş selamı verdikten sonra yerime ilerlerken jennie'gile gülümseyerek yerime oturdum.
İlk ders ingilizcey'di. Eun hocayı severdim.Normalde tatlı bir hocadır,tabiki damarına basmadığın sürece.
Çantadan kitaplarımı çıkarırken lisa'ya "Ne zaman geldin? " diye fısıldadım. O ise bana "10 dk önce" demişti. Bende kafamı sallayıp dersi dinlemeye başlamıştım.
Dersin bitimine 10 dk kala lisa kulağıma eğilip fısıldamaya başladı
"Koridorda yürürken bay jeon'u gördüm.Bi kadın hocayla konuşuyordu. Açıkçası bay jeon'u ilk defa bu kadar gülümsereken gördüm. Yakıştırmadım değil. "
Deyip kıkırdamıştı.
Ben ise bu duruma sinirlenmiştim.
"Nasıl bir hocay'dı? Saçları ne renk? Giydiği kıyafet nasıl bir şeydi? "
Dediğimde lisa biraz şaşkına benziyordu.
"Rosie sen iyisin değil mi? Yoksa sakın bana bay jeona aşık oldum deme"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]
FanfictionArdından söylendi "Sen benim herşeyimsin, sadece sen ve ben" dedi ve öpmeye başladı... #bts #blackpink #kurgu #ship #rose #jungkook #rosekook