İnsan sevmeye başlayınca yaşamaya da başlar.
____________________________________Gözümü lisa'nın üstüme zıplaması ile açtım.
"Ne oluyor be? " dediğimde lisa bana uykulu bir sesle
"Rosie kalk" demişti. Bende onu üstümden kaldırıp yataktan doğrulmuştum.
"Lisa bidaha öyle üstüme atlama. Bağırsaklarım yer değiştirdi sayende" diye kendi odamdan lisaya bağırmıştım. O ise
"Ya kızım zapzayıf bir kızım ya. Abartma" demişti.
Dolabıma yönelip okul kıyafetlerimi giydiğimde yatağımı düzelttim. Daha sonrasında çantamı ve telefonumu elime alıp aşağıya indim. Lisa hala odasında hazırlanıyordu. Aşağıdan ona seslendim.
"Lali ben hazırım. Hadi geç kalma"
"Tamam rosie geliyorum şimdi"
Koltuğa oturduğum esnada telefonu açıp instagramda gezinmeye başladım. Önüme yine jungkook çıkmıştı. Tanrım ben bu adamdan neden kurtulamıyorum? Attığı gönderiye baktığımda 20 dk önce atmıştı.
@Jeonjj:Güne benim kadar enerjik başlayın! 😎
10.897 beğeni
Alicina:Bebeğimmm
Seulggi:Bay jeon kalbimi çaldınız😭
User7282627272:Seninle tanışmak istiyorum.
Daha fazla yorum görmek için tıklayın.
Taktığı gözlükler kahkaha atmamamı sağlamıştı. Neden bu kadar gülmüştüm hiç bir fikrim yok. Gülmeye devam ederken yanlışlıkla elim beğeni tuşuna değmişti. Bunu fark ettiğim zaman hemen beğenimi geri çektim. Gülmem bu sayede kesilmişti.
Merdivenden inen lisa bana "Ne gülüyorsun kız sabah sabah bu kadar? Banada göster de beraber gülek" demişti. Yerimden kalkarak lisaya "Birşey yok.Önüme Komik bir video çıktı o kadar" demişti. Kapıya yönelip ayakkabımızı giyip hazır olduğumuzda kapıyı açıp okula yürümeye başladık.
Lisa ile sohbet ede ede yürüyorduk. Kaldırıma bir araba yaklaşıp bize korna çalmaya başladı. Biz de ters bakıp yerimizde durup arabaya bakmaya başladık. Lisa kulağıma "Rosie şimdi aradaban birsürü mafyalar inip bizi kaçırmasın. Dizilerde hep öyle olur." dediğinde göz devirmeden edemedim. "Saçmalama lis. Çok dizi izliyorsun bu aralar" dediğim esnada arabadan jungkook inmişti. Bize bakıp gülümseyerek "günaydın kızlar" demişti bizde aynı şekilde 'günaydın' demiştik.
"Arabam ile gitmek ister misiniz? Tek gitmekten sıkıldım" dediğinde lisa bana bakıp 'gitsek mi? ' demişti. Ben ise jungkook'a dönüp "Gerek yok bay jeon. Zaten okula az kaldı. Teşekkürler" diyerek lisa ile tekrar yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]
FanfictionArdından söylendi "Sen benim herşeyimsin, sadece sen ve ben" dedi ve öpmeye başladı... #bts #blackpink #kurgu #ship #rose #jungkook #rosekook