Her insan aşık olabilir mi?
___________________________________
(cumartesi günü)Sabah gözümü lisa'nın bana seslenişi ile açmıştım.
"Rose kalk misafirimiz var"
Dediğinde yatağımdan doğrulup elimi yüzümü yıkamıştım. Ardından dolabıma yönelip günlük sade birşeyler giyinmiştim.Merdivenlerden inerken koltukta oturan sarı saçlı birisi oturuyordu ve erkek olduğu anlaşılıyordu. Umarım tahmin ettiğim kişi değildi.
Aşağıya indiğimde salona ilerledim.Lisa büyük ihtimalle mutfaktaydı çünkü mutfaktan sesler geliyordu.
Koltuğun tam yanında durduğumda bu kişi tahmin ettiğim kişiydi,Jimindi.
Beni görüp ayağa kalktıp, bana gülümsediğinde "rose" demişti. Ben ise ona ters ters bakarak "Ne işin var senin burada? " demiştim. Jimin ise "Seni özledim rose. Sensiz yapamıyorum. O kadar kızla çık-"
Sözünü keserek
"hop hop dur orada. Sen bana ne yaptığını unuttun galiba. Lütfen evimden defol git"
"Rose böyle yapma. Herşeyi anlatıcağım söz veriyorum"
Dediğinde daha çok sinirlenmiştim.
"Sen kimsin de bana anlatacak şeylerin var? Biz artık birbirimiz tanımayan iki yabancıyız. Sen ve ben yok jimin unut." dediğimde jimin bana yalvarır gözlerle bakıp konuşmaya başladı.
"Sen ve ben yok mu? Nasıl yok rose? Olamaz olmaz sen ve ben hep vardık. Bak okuldaki kızlarla sen kıskan diye çıktım yemin ederim. Lütfen bir daha bir araya geleli-"
"Sus jimin. Bide yüzsüz yüzsüz kapıma gelip bana yalvarıyorsun. Lütfen evimden defol.Ciddiyim. "
Şu an sinirlerim tavan yapmıştı. Nasıl hareket edeceğimi bilmiyordum.
Lisa mutfaktan çıkıp yanıma gelerek konuşmaya başlamıştı "Jimin bencede git artık. Sana acıdım,seni içeriye aldım ama pişman etme" demişti. Jimin ise
Yalvarır bakışı gidip onun sert bakışı gelmişti "Kesin sevgilin var değil mi rose? Kim o söyle onu öldüreceğim" demişti.Daha fazla dayanamayarak jimine tokat atmıştım. "Sen kim oluyorsunda özelime giriyorsun be!? Evimden defol git artık! "
Dediğimde jimin bana bakıp konuşmaya başladı "Tamam şimdi gidiyorum ama bu tokatın acısını o heriften çıkaracağım" deyip kapıyı vurup gitmişti. Ben ise adeta şok olmuştum. Ya jungkook'un başına birşey gelirse? Gerçi bilmiyordu ama öğrenebilirdi.
Lisa omzuma dokunarak "Rosie iyi misin? Gel otur" deyip oturmuştuk. Lisa'nın yüzüne bakıp "Onu neden içeriye
aldın?" dediğimde "Acıdım rosie ismini sayıklıyordu sürekli bende dayanamarak açtım. Ama keşke açmasaydım. Üzgünüm rosie" diyerek sarılmıştı ben ise onun sarılışına karşılık verip konuşmaya başladım "Bidaha böyle durumlarda kapıyı açma gerekirse kilitle. Özellikle o kişi jiminse" demiştim. Lisa ise kafasını sallamakla yetinmişti."Pislik bide buraya kendini açıklamaya mı gelmiş? Yüzsüz bildiğin" demişti lisa.
"Bunca zaman yanlış kişi ile çıkmışım. O zamanki kafama ben"
"Sakın rose. Hepsi o boklu jimin suçu. Pislik" demişti.
Lisa oturduğu yerden kalkıp "Hadi bakalım kahvaltımız hazırladım. Hemen yemeğe" deyip mutfağa gitmişti.Bende arkasından onu takip ederek mutafağa girdiğimizde masada birsürü güzel yemekler vardı.
"Bunların hepsini tek başına sen mi yaptın cidden? Yoksa hazır mı gettittirdin?" dediğimde lisa "Ya aşk olsun rosie. O kadar mı beceriksizim?" dediğinde gülüp "tamam tamam şaka yaptım alınma" dediğimde ikimizde masaya oturup yemeğimizi yemeğe başlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]
FanfictionArdından söylendi "Sen benim herşeyimsin, sadece sen ve ben" dedi ve öpmeye başladı... #bts #blackpink #kurgu #ship #rose #jungkook #rosekook