10

71 8 31
                                    

İyi görüneceğine, iyi ol.
____________________________________

Sabah gözümü alarm sesi ile açtım. Yatağımdan kalkıp alarmımı kapattıktan sonra herzaman ki işlerimi yapıp dolabıma yönelip okul kıyafetimi giydim.

Odamın penceresinden baktığımda havanın kararmış olduğunu gördüm. Sanki dışarısı fırtına öncesi sessizlik gibiydi.

Jungkook'un evine baktığımda hala evde olduğunu gördüm. Çünkü arabası evinin önündeydi.

Penceremden uzaklaşıp aynanın karşısına geçtiğimde, kendime biraz makyaj yapmaya karar vermiştim. Sade bir makyaj.

Sonunda hazır olduğumda çantamı koluma takıp, telefonumu'da elime aldıktan sonra lisanın odasına gelip kapısını tıklatmıştım.

Kapısını açıp "Hadi çıkalım" dediğinde aşağıya inmeye başlamıştı.

"Erken değil mi lali? " diye sorduğumda kafasını bana çevirip "Rosie yağmur yağmadan okula yetişmemiz lazım. Hiç ıslanamam" demişti.

Kapıya yönelip ayyakabımızı giyip çantamızı ve şemsiyemizi'de elimize aldıktan sonra kapıdan dışarı çıkmıştık.

Yolun daha yarısına gelememişken  yağmur yağmaya başlamıştı. "Of rosie saçlarımı daha yeni düzleştirdim ya. " diye söylenirken o esnada da şemsiyeyi açmaya çalışıyordu. En sonunda açtığında şemsiyeyi ikimize tuttu.

Yolda gitmeye devam ederken aynı zamanda şiddetli bir şekilde rüzgar çıktı. Şemsiye ters döndü. Gerçekten hani demiştim ya fırtına öncesi sessizlik. Şuan aynı o durumdaydık.

Lisa ile bir evin altına girmiş yağmurun dinmesini bekliyorduk.

"Ya varya başlıcağım şimdi ya. Hani bizi boşverde şemsiye nasıl ters döndü? " diye söyleniyordu ve bende soğuktan tir tir titriyordum hasta olmasam iyi.

Yağmurun ve rüzgarın dinmesini hala bekliyorken birisi beni arıyordu. Bu kişinin Jungkook olduğunu gördüm. Telefonumu açıp konuşmaya başladım.

"Alo"

Dediğimde Jungkook hemen konuşmaya başlamıştı.

"Alo rose. Neredesiniz? Evde misin? "

"Hayır bay jeon şuan bir evin altında yağmurun  ve rüzgarın dinmesini bekliyoruz lisa ile. "

"Ne!? Ya bana neden haber vermiyorsunuz? Neredesiniz şu anda? "

"Karşımızda fırıncı var. Bakeland'ın oradayız"

"Bekleyin hemen geliyorum"

"Siz gidin bay jeon biz yaparız birşey-"

Derken telefonu yüzüme kapatmıştı.

Lisa bana dönerek

" Kim o rosie? "

"Bay jeon"

"Ne diyor? "

"Bizi kendisi alacakmış" dediğimde lisa 32 dişini açmış sırıtarak

"Tanrı'ya şükürler olsun. Kurtarıcı meleğimiz ya" demişti. Gülmeden edememiştim.

5 dk daha bekledikten sonra siyah bir araba kaldırıma yanaşmıştı.

İçinden Jungkook çıkmıştı.

Outfit👇

Outfit👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sadece sen ve ben [𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin