Arabayı çok hızlı kullanıyordu. Bomboş yola bakıyordum. Bir yandan bana ne yapacağını düşünürken , diyer yandan da onu incelemeye başladım. İri vücutu heybetliydi. Karanlıkta göz rengini seçemedim ama sanki koyu kahveydi. Saçları ve hafif sakalları kumral gibiydi. Burnu yan profilden bakınca dümdüzdü. Çehresi çok sertti yandan bile kaşlarını çattığı belliydi. Direksoyunu sıkan elleri çok büyüktü. Ben iri bi kadındım ama onun yanında ufak kalmıştım. Bunu beni az önce sürüklerken anlamışdım. Kötü birine benzemiyordu. Ama aklımda son söyledikleri durup dönüyordu. "Celladınla tanışmaya hazırmısın?" aklımdan çıkmıyordu. Neden öyle bi şey söyledi, neden beni kaçırdı, neden kendine benim celladım dedi? Neden, neden, neden!? Bu nedenler canımı çok sıkıyordu ama korkudan bi şeyde söyleyemiyordum.
Ben sana anlatayım canım. Şimdi sana kötü şeyler yapacak ve doğrayacak seni o yüzden "cellat" dedi aşko. Anladın?
İç sesime -ne alaka be? Neden doğrasın beni sonuçta manyak birisine benzemiyor.
Ahh doğru yaklaşık 20 dakika öncesine kadar 5 savunmasız kıza silah doğrultan bendim. Ha birde gözünün içine bakarak "bön collatom" diyende bendim. Tabi canım ne manyağı. Manyak bi sensin bide ben.
- Off! Yeter!
- Anlamadım? Tek kaşı kalkmış bana sinirle bakıyordu.
- Ben onu dışımdan mı söyledim? diye mırıldandım. Mırıldandım çünkü ıssız bir yerde beni doğramasını istemezdim.
Dimi sıcak bi evde doğrasa daha iyi. Hey Allahım!
Ya benim iç sesim niye susmuyor??-Evet sesli söyledin de, kime söyledin onu yoksa...
Bi anda arabayı durdurdu. Tabi ani frenle ben öne doğru atıldım. Beni kollarımdan yakaladı gözlerimin içine bakarak dişlerinin arasından tısladı.
Sinirlenmişe benziyor bebem kıçını kolağğğ.-Ver!
- Ne..Neyi? Yok bende hiç bir şey valla. Ne arıyorsun bilmiyorum ama oda yok. Yani ne ola bilir ki, sonuç...
- Kes lan! Ver şu sikdiğimin telefonunu. Ne sandın lan anlamayacağımı mı? Bağırmışdı.
- Bende telefon falan yok bunu nerden çıkardın senin gözünün önünde çıkdım ya evden hangi ara ala bilirdim ki telefonu??? Masum bakmaya çalışdım. Ama masumumda, gerçekten yoktu. Salak iç sesime cevap vericem diye böyle oldu.
Ben sana yardım edeyim konuşayım kafayı yimemen için ama senin yaptığına bak. Yazıklar olsun.
Gözlerimin içine dikkatle baktı ve elini hırkamın cebine attı.
Üstünü arıyor dikkatli olda ellemesin her yerini. Ellerse başka şeylerde yapa bilir. Sonuçta her şey ellemeyle başlar değil mi aşko?
İç sesimin bu konuda haklı ola bilirdi hemen onu itmeye çalışdım.- Ne yapıyorsun ya? Yok dedim ya.
Beni kendine çekti ve yüzüme yakınlaşmağa başladı. Gözleriii... Gözleri simsiyahdı. Hep kapkara gözlerim olsun istemişdim. Ya da kara gözlü koca. Ben onun gözlerine odaklanmışdım ama o benim dudaklarıma.
Lan öpücek karşılık verme hatta it bak ırzına geçicek.Ama bir anda kafamı çevirdi ve elini kulağıma soktu. Sonra başımı diğer yana çevirdi sol kulağıma da soktu.
Kız dua et başka yerlerine başka şey sokmadı ha)))- Ne yapıyorsun be? diye çemkirdim.
Geri çekildi.- Yok.
- Ne yok pardon?
- Kulaklık. Telefon.
- Ben zaten yok dedim değil mi? Ne elliyorsun beni? Ay bunu söyledim mi. Söyledin salak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük arsız kızım 18+
ActionYaman Akçalı... Ruhu çoçukluğundan beri incinmiş adam. Şafak Karalı... Ruhu incinmiş adam tarafından kalbi parçalara ayrılan kadın. İntikam için her şeyi göze alan adamla, aşkı için her kesle savaşan kadının hikayesi❤️🩹 Dilini dudaklarının üstün...