Sabah kalktığımda yanım boşdu. Gitmişdi. Yine. Bende duşa girmek için kalkdım. Banyonun kapısı açılınca refleks olarak çığlık attım.
- Ne bağırıyorsun kızım ya? Benim korkma.
Burdaydı. Demek ki yanımdan gitmemiş. Aklıma gelen gerçekle bedenimi ellerimle saklamaya çalışdım.
Bana alay eder gibi güldü.
-Kendini neden saklıyosun? Hiç görmediğimiz şey mi?- Birinin karşısında çıplak durmayı sevmem ben.
- Birisi mi? Ben birisimiyim?
- Ya nesin? Seni doğru düzgün tanımıyorum bile. Bi tek adını ve ne işle uraşdığını biliyom. Ha birde benden nefret ettiğini.
Yanından geçmek için omzumla ona çarptım. O beni kolumdan yakaladı.
- Hani kızlar kendilerinin ilki olan erkeği hep özel görürlerdi. E sen beni sıradan birisi gibi görüyosun.
- Hayır o öyle olmuyor. Kızlar severek ve sevilerek kendilerini teslim ettiyi erkekleri özel görür. Senin gibi kendisine fahişe muamelesi yapanları değil sıradan görmek, hatta nefret bile eder.
İçimdekileri kusmuşdum. Bana şaşkın şaşkın baktı. Ağzını bi kaç defa yumdu açtı ama hiç bi şey söyleyemedi. Kolumu elinden kurtardım ve hemen banyoya girdim.
Duşdan çıkmış üzerimi de giymişdim. Oda da yoktu. En azından utanma hissi varmış.
Kapıyı açtı.
- Hazır mısın?- Evet de bu odanın kapısını neden tıklatmıyosun?
- Gerek duymuyorum da ondan.
Gözleriyle üzerimi süzdü. Kaşları çatıldı yine.
- Bu kiyafetleri nerden buluyosun?
- E senin aldırdıkların işte.
- Bi bulursam sikicem bunları alanı da.
- Noldu ne varmış ki kiyafetlerimde? Tam benim tarzım aslında. Hatta çok şaşırdım kim almışsa zevki baya güzelmiş.
- Başlatma şimdi alana da zevkinede. Bunlar kiyafet mi ya? Götün başın her yerin dışarıda.
- Çok terbiyessizsin biliyor musun?
- Sende çok çıplaksın.
Yüzünü eliyle sıvazladı.
- Doğru düzgün bi şey giy in aşağıya. Çoçuklar gelicek plan için konuşucaz.
- Ne planı?
- İşte babandan alınıcak intikam planını. Şu an onu boş ver ve şu kıçına bi şey giy Şafak. Eğer böyle inersen o yuvarlak götünü o kadar pis sikerim ki üzerine bile oturamazsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük arsız kızım 18+
ActionYaman Akçalı... Ruhu çoçukluğundan beri incinmiş adam. Şafak Karalı... Ruhu incinmiş adam tarafından kalbi parçalara ayrılan kadın. İntikam için her şeyi göze alan adamla, aşkı için her kesle savaşan kadının hikayesi❤️🩹 Dilini dudaklarının üstün...