Daha yeniyim burda. Lütfen arkadaşlar beyenin. Yorum yapın🌸
Sabah kalkdığımda başımda ağrı vardı. Neydi bu şimdi? Etrafa bakdım ve hemen yerimden sıçradım. Neresi burası? Üstümde de hiç bişey yok. Çırılçıplağım! Noldu dün gece? Kasıklarımda fena ağrı vardı.
- Düşün Şafak. Hatırla!
Ellerimi saçlarımın arasına daldırdım ve diplerimi çekişdirmeye başladım.Hadi ama dün geceyi nasıl unutursun? Adama öp beni dedin. Tabi ondan önce kucağına aldı seni. Malum sarhoş olmuşdun.
-Öpdüm! Diye bağırdım.
Allah kahretsin hatırlıyodum ya onu ilk ben öpdüm sonra oda karşı koymadı. Salak kafam hatta o beni durdurmaya bile çalışdı ama ben ne yaptım.
Arsız gibi dudağına yapışdın bebeğim."Çok ıslaksın bebeğim."
-Hayır! Hayır olamaz! Nasıl yapa bildim bunu? Beni zorla alıkoyan adamla nasıl birlikde olurum? Nasıl bekaretimi ona vere bilirim?
"Eğer az önce öpüşemediğini görmesem hakkında başka şeyler düşünürdüm."
Pislik herif... Pislik herif bana nasıl bi imada bulunmuş? Ama ben mal gibi onunla birlikte oldum. Hatta bundan haz bile duydum. Elllerimi saçlarıma daldırdım ve çekişdirdim.Sarhoşdum hepsi ondan diye kendimi teselli etmek istedim.
Onu da dedi ya içme. Sen ama zorla içdin. Zorla onla yatdın.
Ne yazık ki iç sesim bu sefer gerçekten haklıydı.İyi ki odada yoktu. Demek işi bitdikden sonra yanımdan gitmiş. Ne bekliyodum ki zaten intikam demişdi belki de hepsi onun planının bir parçası.
Bi şey yapmam lazımdı. Ona hatırladığımı bildirmemem lazımdı. Onu suçlamam lazım. Yoksa utançdan ölürüm.
Yerden hemen iç çamaşırımı ve pijamamı buldum. Üstümü giyindim. Odaya baktım ve bir kapı vardı banyo ola bilirdi diğe düşündüm. Duş alıcaktım hemen. Kendimi pislik gibi hiss ediyordum.
Kapıyı açacağım sırada o çıkdı. Belinde havluyla üstü çıplaktı. Bir eliyle saçlarını kuruluyordu. Hemen geri adım atdım.
Niye kız dün bir bütün olmuşduz zaten.Yüzüne bakamadım. Hemen duş almak istiyordum.
- Duş alacaksan çabuk ol.
Birde emir mi veriyordu? Pislik!Kapıdan çekildi ve ben girdim. Kapıyı kilitledim hemen.
Aslında banyo fantezisi fena olmazdı ne dersin?
Suyu ayarladım. Ve kendimi yıkamaya başladım. Salak Şafak kendini ne hale getirdin.
Ona karşı nasıl tavır alacağımı düşünmeye başladım.
- Sana bi şey ima ederse hemen inkar et. Hatırlamıyorum söyle de bari küçük düşme. Hem intikamla bağla. Onu suçla. Gerekirse tecavüz etdiyini söyle ama boynuna alma.
Deli gibi kendimle konuşuyordum. Kaç dakikadır suyun altındaysam artık kapıyı tıklatdı.- İyi misin kızım?
- E.. evet. Çıkıyorum şimdi.
Hemen suyu bağladım. Dolaptan bi tane paketi açılmamış havlu aldım kurulandım. Üzerime yine pijamamı giyindim. Keşke kendime bi kaç parça kiyafet alsaydım.
Sen ama polisi aradın. Dizi mi çekiyosun ya. İşte ne güzel fırsat vermiş üzerini değiş. Sütyen tak mesela. Yok illa bi kahramanlık yapıcaktın.
Saçımı da havluya sardıktan sonra banyodan çıktım. O üzerini giyinmiş çarşafları da çıkarmışdı.
- İyimisin?
Tam sırası kızım şimdi.
- Birde soruyormusun?- Anlamadım?
Tek kaşı havalandı yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük arsız kızım 18+
ActionYaman Akçalı... Ruhu çoçukluğundan beri incinmiş adam. Şafak Karalı... Ruhu incinmiş adam tarafından kalbi parçalara ayrılan kadın. İntikam için her şeyi göze alan adamla, aşkı için her kesle savaşan kadının hikayesi❤️🩹 Dilini dudaklarının üstün...