Gerçekler 1

1.7K 29 2
                                    

Onlara bana her şeyi anlatmalarını söylediğimde şaşırmışdılar. Hiç biri birşey söyleyemediler. Peki şimdi ne yapıyoruz? Yaklaşık 15 dakikadan fazla bir süredir ki ben koltukta oturuyorum. Melih karşımdakı tekli koltuğa yerleşmiş. Yaman beyimizse karşıdakı masaya kalçasını yaslamış ,
"çok sıkı kalçası, taş , taşğğ" kollarını bir birine bağlamış öylece duruyordu.

- Ş: Çok sıkıldım. Artık anlatın ne anlatacaksanız. Neyi bekliyoruz?
- Y:Bir arkadaşı.

- Ş: Arkadaş?

- M: Ömeri.

- Ş: Ömer. Az önce benimle yatmak istediyini öğrendiyim Ömer mi bu?

Yamana baktığımda elini yumruk yapmış, bana sinirle bakıyordu. Gözünün içine baktım gözümü kırpmadan. Artık ne anladıysa gözlerini kaçırdı hemen. O sırada ağzımı açıp konuşacakdım ki kapının çalınma sesiyle susdum. Yaman kapıyı açmaya gitti.

- Ö: Oooo! Gençler napıyoruz? Başlıyormuyuz artık?

Yanımıza geldi Melihle tokalaşdı. Sonra bana baktı. Islık çaldı ilk, sonra...

- Ö: Şafak hanım nasılsın? Sonunda daha yakından tanışdık. Elini uzatdı devam etti. -Ben Ömer.

Tek kaşımı kaldırarak Önce eline sonra ona bi baktım. Hiç sevmezdem böyle erkekleri. Laubal haraketlerden hazz etmezdim. Hem daha yakında ne demek.

- Ş:Pardon? Daha yakın derken ben seni hiç uzakdan bile görmedim. Ha görsem hatırlardım da kesin, böyle yılışık bi insanı asla unutmazdım.
Aferin kız lafı iyi oturtdun.

Ani bir haraketle koluma yapışdı beni kaldırdı.
-Ö: Düzgün konuş lan. Farkındaysan seni kaçırdık. Geberip gidersen hiç kimsenin haberi olmaz.
O sırada bi elde Ömerin koluna yapışdı. Bu Yamandı ve şu an onu sikicek gibi bakıyordu.
Ama sen dura dura oldu mu hiç kuşum?

-Y: Birincisi onu ben kaçırdım. Biz değil.

- Y: İkincisi kimin geberip kimin kalıcağına ben karar veririm.

Sonra Ömerin kulağına eğildi bir şey söyledi ama duymadık biz. Sonra onu sertçe itti eski yerine geri döndü.

- M: Tamam yeter asıl konuya geçelim.

- Ş: Bencede.
Ömere öldürücü bakışlarımdan birini attım yeniden oturdum. Melihi dinlemeye başladım.

- M: Bak Şafak öncelikle sana kötü bi şey yapmayacağız.
Bunu söylediğinde Yamana baktım oda bana baktı ama 1 saniyelik falan hemen gözünü kaçırdı.
Ama aşkım aslında oda sana kötü bi şey yapmadı ki)

-M: Seni bize yardım etmen için kaçırdık. Eğer zarar vermek isteseydik zaten dün evde yapardık onu.

Dün evde? Tabi ya bu çoçuk dünkü diğer maskeli olandı. Yaman ona Melih diye hitap etmişdi. Aklıma gelen şeyle hemen yerimden doğrularak bağırdım.

- Ş: Kızlar!? Kızlara ne yaptın? Kötü bir şey mi yaptın onlara? Onlardan birinin kılına zarar gelsin hepinizi öldürürüm. Bunun hesabını hepinizden sorarım. Ne yaptın ya konuşsana be!

- Ö: Aslında bi sussan anlatıcak da...

Yine o öldürücü bakışımı Ömere yolladım. Ama bu sefer alaycı bi tavırla güldü.

- M: Sakin ol. Hiç bir şey yapmadım onlara. Hepsi sapa sağlam. Zaten siz eve gelince bende ayrıldım ordan.
Cümlesini tamamlamasıyla kahkaha atarak gülmeye başladım.

- Ş: Sizz... siz salak mısınız? Polise haber verecekler. Ay...(hala gülüyo) gerçekten bende sizden ciddi ciddi korkmaya başlıyordum. Yok düşmanmış da yok intikammış da...Daha insan nasıl kaçırılır onu bile bilmiyosunuz.

Küçük arsız kızım 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin