Merhaba canlar🌹
Çok uzun bir ara oldu biliyorum.
Artık burdayım elimden geldiğince sık-sık bölümleri atıcam.- Şafakk hadi insene kahvaltı hazır.
Uyku sersemi halimle sabahtan beri beni 6 defa uykumdan uyandıran sese cevap verdim.
-Tamam Hazal. Geliyorum 10 dak.
- Çabuk ol ya kaçıncı 10 dakika bu? Anlamıyorum ki kızım bizde seninle aynı zaman uyuduk. Ama erkenden kakltık.Allahım ben çok uyurum ne yapa bilirim ki?
- Tamam ya tamam. Geliyorum.
Yataktan doğruldum ve telefonumu elime aldım. Hiç bir şey yoktu. Ne olmasını bekliyordum onu bile bilmiyordum ama..
Kocacığının günaydın mesajını)))Dün gün aldıktan sonra Yaman beni kızların yanına getirdi. 2 gün sonra nikahdı. Burda kalıcaktım nikaha kadar. Akşamda kızlarla ne kadar konuşduysak gece 5 buçuk da uyumuşdum. Sabahladık da diye biliriz. Şimdi de saat 12 olmuştu. Hemen ayağa kalktım. Lavobada işlerimi hall ettikten sonra aşağı kahvaltıya indim.
C:- Sonunda uykucu. Hadi gel otur.
Ş:- Günaydın.
N:- Günaydın bebeğim. Hadi kahvaltımızı yapalım ve evi süsleyelim. 30 Aralık artık bizim evin haline bak.
Ben Ceyda Hazal aynı anda:
- Yeşil!
Su ve Naz:
-Beyaz!
Yine başladık yeşil şam ağacı mı beyaz mı? Zaten hep ikisinde kuruyorduk neden bunu sorun haline getiriyorduk ki şimdi? Ama eğlenceliydi.
Yine en iyimserimiz Su konuştu.
- Bu kavganın sonucunu biliyoruz zaten. O yüzden hadi bitirelim ve başlayalım artık süsleme işine.
Hiç birimiz itiraz etmeden yemeğimizi yemeye başladık.Ş:- Sonunda bitirdik.
N:- Bizimkisi daha güzel oldu ama.
H:- Hah ay götüm.
S:- Edepsiz kıskanç.
Hepimiz gülmeye başladık. Salonda 2 tane yılbaşı ağaçı vardı. Aslında beyazda kötü değildi. Ama yeşil başka mevzu.
C:- Ama yorulduk. Yemek sipariş verelim. Acıktım ben.
Ş:- Bende acıktım. Hadi siz siparişleri verin bende duş alıp inicem.
- Tamam.Yukarı çıktığımda yine telefonumu elime aldım. Bu sefer gelen mesajları görünce heycanlandım. Hemen üzerlerine tıkladım. Yaman beni ilk 15 defa aramış. Sonra 25 tane mesaj atmış.
"Nerdesin Şafak?"
"İyimisin Şafak?"
"Küçüğüm?"
Cevapsız görüntülü arama.
"Özledim seni açsana şu telefonu"
"Bebeğim neden bakmıyorsun telefonuna?"
"Bir şeymi oldu? Piç baban mı geldi yoksa?"
"Sikicem şimdi var ya!"
"Ben neden seni orda kalmana izin verdim ki? Benim aklımı siksinler!"
Cevapsız görüntülü arama.
Cevapsız arama.
Cevapsız arama.
"Kızım hiç kimse gelmemiş!"
"NEDEN BAKILMIYOR BU SİKTİĞİMİN TELEFONUNA!!!!"
"Şafak!!!!"
"Aç"
"Şu"
"Telefonu"
"Oraya"
"Geliyorum"
"Şafak"
"Ve"
"Bu"
"Yaptığının"
"Cezası"
"Olucak"
"Küçüğüm"
"👿😈"Son yazılan mesajlardan sonra korktum. Sorun çıkarırmı çıkarırdı. Sonuçta Yamandı bu.
Hemen geri aradım ama açmadı. Sonra mesaj attım.
"Yaman aşağıda evi süslüyoduk kızlarla. Telefonum da odamda kalmıştı. O yüzden aramalarına ve mesajlarına dönemedim. Kusura bakma. Şimdi duş alıcam o yüzden yine eğer arayıp da ulaşamazsan merak etme. Gelmene gerek yok. İyiyim ben. Hem bende seni özledim."
Son kısmıda yazdıktan sonra göndere bastım. Hemende çıktım. O son mesajdan utanmışdım.
Banyoya girmeden önce iç çamaşırı takımımı ve kiyafetlerimi yatağın üzerine koydum. Sıra güzel bir duş almaktaydı. Yıkandıktan sonra saçımın suyunu havluyla aldım. Sonra başka havluyla bedenimi sardım. Ama öncesinde bedenimi nemlendirmeyi unutmadım. Ve banyodan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük arsız kızım 18+
ActionYaman Akçalı... Ruhu çoçukluğundan beri incinmiş adam. Şafak Karalı... Ruhu incinmiş adam tarafından kalbi parçalara ayrılan kadın. İntikam için her şeyi göze alan adamla, aşkı için her kesle savaşan kadının hikayesi❤️🩹 Dilini dudaklarının üstün...