Yaman Akçalıdan.
- Hey yakışıklı bana gidelim mi? Burdan daha eğlenceli hem.
Şu an karşımda cilveli konuşarak beni baştan çıkarmaya çalışan bir kadın vardı. Çok kadınla birlikte oldum ama önüne geçen herkesle yatan kadınlarla işim olmazdı benim.- Hiç sanmam. Bizim eğlence alanlarımız farklı.
Dudağını büzerek konuşmaya başladı yine. Biri alsın ya şunu başımdan.
- Senin alanın neyse ona ayak uydururuz.
Bana yaklaştı elini yüzüme getirdiyi an onu sertçe yakaladım.- Sikdir git. Sana istemiyorum dedim. Git kendini başkasına yama. Eminim burda senin gibisini sikmek isteyen çoktur.
Elini bıraktım. Hemen yanımdan gitti. İyi oldu kafamı dinlemek için geldiyim mekanda uraştığım şeylere bak.
Bugün bu kulübe sarhoş olmak için gelmişdim. Ben kolay kolay sarhoş olmazdım. Ama bugün gerekirse sabaha kadar içer sarhoş olurdum.
Benimle konuşmuyordu. 3 gün olmuşdu artık. Yüzüme bile bakmıyordu. Odasından dahi çıkmıyordu. O gece Akselle evlenmek istediyini söyleyince delirdim. Ona birinin dokunma ihtimali beni mahv etti. İşte tam bu yüzden ona o hiç hakk etmediyi lafları etmişdim.
Benden hoşlandığını anlamışdım. O yüzden onu kendimden itmem lazımdı. Ama başka birisinin de onun hayatında olması fikri beni deli ediyodu.
- Doldur!
Aslında Akseli sevmezdim sadece planımız için gerekliydi. Artık o kadar gerek bile kalmadı zaten. Şafağa onları söyledikten sonra çok düşündüm. Haklıydı bu iş bitince onu nasıl koruyacaktım ki. En azından babası hapiste bile olsa ki bu çok sürmeyecek herkesten sakladığım düşüncemi o hapse girer girmez uygulayacaktım, kardeşi hayatda olucaktı ve ona bir şey yapa bilirdi. Tabi bide annesi. Annesi o kadar kötü bir kadındıkı babası bile melek kalırdı onun yanında. Öz kardeşinin ölümüne sebeb olmuş bi kadın. Kendi hayatı için.
Şafak nasıl böyle ter temizdi aklım almıyodu. O kadar masumdu ki, çoçuk gibiydi. Aynı zamanda güçlüydü. Karakterliydi. Bunu bize yardım etmeyi kabul ettiğinde bi daha anlamışdım.
Neyse işte onu korumam lazımdı bu çakallar sofrasında. Ömür boyu ona göz kulak olurdum ama o kabul edermiydi bilmiyorum. Aslında evlenme fikri çok iyiyidi ama o it Akselle değil. Benimle...
Bana sormasını isterdim ama kıza o kadar şey yaptım ki eminim çekinmişdir.O akşam Büyük Abiyle iletişime geçtim. Ona anlattım. Büyük Abi bana neden evlenmek istediyimi sorunca ona sadece
"Kızın hayatını mahv ettik. En azından can güvenliğini sağlayalım" demişdim.
Oda bana sadece sebebin bu olmadığını söylemişdi ama kabul etmişdi.İşte o sabah anlattım bizimkilere her şeyi. Şafakla evlenmek istediyimi söylediğimde o dahil her kes çok şaşırmışdı.
Melih itiraz etmişdi ama ben artık Böyük Abiyle konuştuğumu söyleyince kabul etmek zorunda kaldı. Planla ilgili değişikliği sormuşdu. Bende Şafağı benim kurtaracağımı sonra da onunla babasının yanına gitmemiş evleneceğimizi ve şirkete benimde dahil olmamı sağlayacağını açıkladım. Ama tek sorun Şafak bizim evlenmemizi şirkete girdikten sonra babasına söyleyeckti.Evlenmemiz gerektiğini söylediğimde şaşırmışdı. Ama odasına gitmişdi. O gece ne kadar bekletim belki gelir bana hesap sorur diye ama hiç karşıma çıkmadı.
Ağzımı sikeyim benim! Ona o lafları nasıl etmişdim. Sadece çok sinirlenmişdim. Ve bu sinirim ona değil kendimeydi. Her zaman öyle yapardım kendime sinirlendiğimde onun canını yakardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük arsız kızım 18+
AksiYaman Akçalı... Ruhu çoçukluğundan beri incinmiş adam. Şafak Karalı... Ruhu incinmiş adam tarafından kalbi parçalara ayrılan kadın. İntikam için her şeyi göze alan adamla, aşkı için her kesle savaşan kadının hikayesi❤️🩹 Dilini dudaklarının üstün...