Gece.

1.2K 25 6
                                    

Yeni bölüm geldi. Oylarınızı beklerim canlar🌹

-Yaman...
Diğe bildim sadece ağlamaklı sesimle.
Kolumu öyle bir sıkıyordu ki yarın morarsa şaşırmam. Neden bu kadar sinirlendi de geldi şimdi? 10 dakikada ne ola bilirdi ki?
Diğer elinde 2 tane fotoğraf olduğunu gördüm. Görmemle onları yüzüme fırlatdı.

-BAK LAN!
Bağırdı. Gözlerim yerdeki fotoğrafları görünce büyüdü. Ama bu...

-Şafak! Ne lan bu? Onunla ne zaman görüştün? Ne diyo be bu adam?! Ne bu fotoğraflar?!

- Yaman...

- Ne Yaman lan ne Yaman! Söyle beni deli etme! Bu sikdiğimin orospo herifi ne diyor?!
Kolumu daha da sıkıca sıkdı. Sinirinden gözlerinden ateş çıkıyordu resmen. Bende anlamamışdım ki bu durumu. Bu fotoğraflar neydi?

- Bak Yaman. Be.. bende tam olarak bilmiyorum. Bu fotoğraflar geçen gün AVM-e gittiğimizde çekilmiş. Baksana üstümdekilere o gün böyle giyinmişdim. Ama diğerinden haberim yok yemin ederim bilmiyorum.

Artık gözyaşlarımı tutamadım.
Onun gözünde bana inanmadığına dair ifade vardı.
- Lütfen inan bana Yaman. Daha kaç defa beni böyle şeyle suçlayacaksın? Emin ol onla aramda bir şey olmadı.

Sonlara doğru ağlamam artdı. Bıkmışdım artık beni birilerinin altına yatmakla suçlamasından. Bunun sorunu neydi? Neden bu kadar güvensizdi bu adam?  Yüzüme baktı uzun süre. Gözlerime. Sinirini yatışdırdı azda olsa. Kolumu bıraktı.

- Geç otur! Anlat her şeyi başından!
Başımı aşağı yukarı salladım. Ondan korkuyordum. Ama anlatmam lazımdı bunları nasıl açıklardım yoksa? Aslında gerçekten fotoğraflara bakınca sanki onunla aramda bir şey varmış gibiydi. İlk fotoğraf Avm- deki fotoğrafdı ki, orda nasıl bi açıdan çekilmişse sanki Ömerle öpüşüyordum. Onun eli benim belimde benimki onun göğsünde. Bu anı hatırlıyorum ben onu itmek için ellerimi göğsüne koymuşdum. Oda abuk subuk konuşup gitti. İkinci ise çok garipdi. Bu benim evimde çekilmiş ve Yaman için aldığım bi geceliği giymiş deniyordum. O halde fotoğrafım çekilmiş. Çok utanc vericiydi bu. Beni kim bu halde gördü?
Düşündükce yine gözyaşlarımı tutamıyordum.

Yaman fotoğrafları yerden aldı. Arkasını çevirdi. Okudu.
- "Bebeğim seni çok özledim. O sıcak tenini. O unutulmaz gecemiz hala aklımda. Onunla evlenmen canımı çok yakıyor. Ama biliyorum ki beni seviyorsun buna sadece mecbursun. Bu gecelikteki halini unutamıyorum. Deli gibi istiyorum seni. Bir telefon kadar uzağındayım istediyin zaman ara beni."
Sonlara doğru Yaman bağırmıştı. Bende ona şaşırmış bi şekilde bakıyordum. Duyduklarımla yerimden kalkıp fotoğrafı elime aldım bi de ben okudum. Aynı Yamanın dedikleriydi. Ne saçmalıyordu bu salak herif? Biz bir şey yaşamamıştık. Onun bende numarası bile yok.

" Şimdi gidiyorum. Ama beni sen kendin arıyacaksın. O zamana kadar sabırsızlıkla seni beklicem."

O an aklıma gelen görüntüler, onun sözleri bunun hepsi bir oyundu. Neden bilmiyorum ama bana böyle bir oyun oynamışdı. Neden ama?
Yamana anlatıcaktım her şeyi.

- Yaman bunlar hepsi oyun. Yalan. Bak hatırla sen beni bırakıp gitdin, takım elbise bakıyordun.
O anda o geldi. Bana abuk subuk laflar etti. Yok sen bana yetmiyorsun da, o daha iyi falan. Bende sinirlendim tokat atmak için gittim yanına. O an bileğimden tutdu. Bende sonra onu itmek için elimi göğüsüne koydum. Olan bu inan bana. Açısı yüzden böylü görünüyor. Aramızda hiç bir şey olmadı. Olamazda.

Yanından ayrıldım hemen telefonumu komidinin üzerinden aldım.

- Bak onun numarası bile bende yok.
Nasıl araya bilirim onu? Bana o gün dedi sen arayacaksın beni. Ama öyle bir şey yok. Diğer fotoğraf ise aldığım bi gecelik takımı denemek amaçlı giyinmişdim. Nasıl çekilmiş bilmiyorum. Lütfen inan Yaman. Gerçekten haberim yok. Hem bugün tebrik esnasında da bana unutulmaz bir gece olacağını falan dedi. Nedenini bilmiyorum ama oyun oynuyor bizimle.

Küçük arsız kızım 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin