Oy vermeyi unutmayın 🎀
İyi okumalar 🫶🏻
-
FelixSabah saat 8.00 de uyanmış. Yatağımdan kalkıp Lavaboya gittim, aynadan kendime baktım bugün acaba yeni okulum da ilk günüm nasıl geçicekti? Ayna da kendime baktıktan sonra yüzümü yıkayıp aşağıya kahvaltıya indim.
Annemin yanağından öpüp sandalyeme oturdum.
"F: Günaydın anne.""A: Günaydın oğlum, ee nası hissediyorsun bugün yeni okulun da ilk günün."
"F: Sadece azıcık heyecanlıyım, en azından tanıdığım bir kaç arkadaşım o okulda içim rahat yani."
"A: İyi bari oğlum."
Kahvaltımı yaptıktan sonra annemi tekrardan öpüp evden çıktım, hem okula yürüyordum hem de minho'ya yazıyordum.
Felix:
Minho nerdesin okula
yaklaşmak üzereyim.
8:19Okulun kapısına geldiğim de, minho'yu beklesem mi diye düşünüyordum, telefonuma baktığım da hala mesajımı görmemişti. Beklemeden okulun içine girdim etrafa bakınıyordum herkes arkadaşlarıyla birlikte gülüşüyorlardı, okulu gezmek icin kantine indim, elim de 2 tane kitaplarım ve ben kantin de geziniyorduk. Arkamı döndüğüm de biriyle çarpmamla kitaplarımın yere düşmesi bir oldu.
"F: Ah, Çok özür dilerim."
"H: Hayır asıl ben özür dilerim."
Sesin sahibine bakmak için kafamı kaldırdım. Buruk gülümsemesiyle bana bakıyordu, yüzünü gördüğüm de yüzüm de gülümseme oluştu. tanrım bu adamın suratı neydi böyle cennette miyim ben?
"F: Sorun yok, hata bende aniden arkamı dönmemeliydim."
Karşımda ki kişi buruk bir gülümseme daha yaptı, gözlerinin içine bakarken göz altları kızarmış kötü haldeydi.
"F: Siz iyi misiniz ağlamış gibisiniz?"
Bana ifadesiz bir şekilde baktı.
"H: Hayır, gözlerimin toza alerjisi var ondan kızardı."
"F: Anladım. Bu arada ben felix, lee felix.
Elimi uzattım.
O da elini uzattı.
"H: Hwang hyunjin."
Gülümsedim. O da bana karşılık gülümseyince arkamdan bir ses geldi.
"M: felix!!!"
Arkama baktığım da minho'yu gördüm ve gülümsedim, ve tekrardan hyunjin'e geri döndüm.
"F: Tanıştığıma tekrardan memnun oldum, şuan gitmeliyim tekrar görüşmek üzere hyunjin."
Gülümsedi. Arkamı döndüğüm de minho'nun yanına gittim, minho bana şüpheli bir şekilde bakınca anlayamadım.
"M: Felix hyunjin'i nereden tanıyorsun?"
"F: Yeni tanıştık, ben kantin katını gezerken çarpıştık kitaplarım yere düştü yardım etti ve özür diledi çok iyi birisi."
Minho bana anlamadığım şekilde kızgın baktı.
"M: Bak felix seni ilk ve son kez uyarıyorum hwang hyunjin'den uzak dur bu çocuk sandığın kadar iyi birisi değil ilk iyi davranır sonra kötü dikkat et."
Minho'ya anlamsız bir ifadeyle baktım, neden bir iyi bir de kötü olsun?
"F: Sanmıyorum ama uzak dur diyorsan uzak durmaya çalışırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HeartBreak | Hyunlix
FanfictionBir iftira yüzünden araları bozulan iki aşık. [DÜZENLENECEK]