9.

387 38 53
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı
Unutmayın 🫶🏻
İyi okumalar

-
Felix

Kendi evim de, romantik bir akşam yemeği için hazırlanıyordum.
Hyunjin akşam özür yemeğine çıkaracaktı beni, aslında onu hala affetmediğimi söylüyordum fakat bu son 2 gün içerisinde benim eğlenmem için bir sürü şey yapmıştı.

Saçımı düzeltip dudaklarımı hafif nemlendirdim.

Ve aşağıya inip kendime bir çok doymayacağım şekilde atıştırmalık hazırladım. Çok yememeliydim çünkü akşam çok fazla doyacağımın farkındaydım o yüzden bir kaç küçük atıştırmalık yiyip koltuğa uzandım ve televizyonu açıp haberlere baktım.

-
Hyunjin

Felix'i evden almak için yola çıktım, bugün küçük bebeğimin gönlünü tamamen alacaktım.

Güzel bir fransa restoranın da güzel bir akşam yemeği ayırtmıştım, tabiki hwang hyunjin olduğum için restoranta ikimiz rahat yemek yiyelim diye kapattırmıştım.

Yemekten sonra felix ile harika bir gece geçireceğime inanıyordum, bebeğimin vücudunu çok özlemiştim eğer o da isterse tabiki de bu gece işi pişirecektim.

Felix'in evine geldiğim de zile bastım.

Kapı açıldığın da, gördüğüm güzellikle resmen büyülendim.

Felix kapıyı kapattıp yanıma geldi ve bende onu belinden tuttup dudaklarına minik bir öpücük kondurdum.

"H: Çok güzel olmuşsun lix."

Gülümsedi.

"F: Teşekkür ederim hyun."

Felix'i baştan aşağıdan süzdüm ve boynuna öpücükler kondurmaya başladım.

"F: Dışardayı hyunjin, ve ayrıca yemeğe gitmiyor muyuz?"

Boynundan yanağına öpücükler kondurup geri çekildim.

"H: Bence yarın gidelim."

Felix kaşlarını havaya kaldırdı.

"F: Nedenmiş?"

İç çektim.

"H: Bu güzelliğinle yemeğe odaklanabileceğimi sanmıyorum lix."

Felix gülüp omzuma vurdu.

"F: Aklından ne geçiyor biliyorum hyun, düşündüğün şeyi yapmayacağız ve ayrıca yürü gidelim artık."

Felix önden arabaya doğru yürüdü, bende of çekip arabaya bindim.

"F: Ee nereye gidiyoruz?"

Gözlerimi yoldan ayırıp felix'e baktım.

"H: Seul'da olan bir Fransa restoranına."

Felix gülümsedi.

"F: Güzelmiş."

Gözlerimi felix'ten ayırıp tekrardan yola baktım.

"H: Günün nasıl geçti."

İç çektim.

"F: Güzeldi, evden okula okuldan eve işte."

HeartBreak | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin