21.

266 42 16
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın 🫶🏻
İyi okumalar 🎀
-

Elinde bir viskisi ile koltuğa yayılmış bir şekilde ona bağıran abisine bakıyordu.

"C: Ne dedin sen!"
Chan sinirli bir şekilde kardeşine bakıyordu. Ortam fazlasıyla gergindi. Çünkü hyunjin felix'i bulmak için abisine ve arkadaşlarına avustralya'ya gideceğini söylemişti.

Hyunjin sıkıntılı bir nefes verdi.

"H: Duydun işte yanına gideceğim."

Abisi sinirle alnını avuştururken, seungmin ortamın gerginliğinden chan'ın kolunu tutu sakinleşmesini söylemek istercesine. Hyunjin bu hallerine göz istemsizce göz devirdi.

Sabah ki dağılmış olan çocuk şimdi koltuğa keyifli bir şekilde oturmuş elinde ki viskisinden yudum alıyordu. Felix'in avustralya da olduğunu eski bir arkadaşından öğrenmiş ve bunu öğrendiği gibi hemen avustralya'ya bir uçak bileti almıştı.

Seungmin sinirli bakışlarını hyunjin'e çevirdi. Jeongin ve Changbin öylece gergin ortam da sadece onları izliyorlardı.

"S: Kendine gel hyunjin, avustralya'ya filan gitmiyorsun."

"H: Gideceğim. Bu sizi ilgilendirmez."

Chan alaycı bir şekilde güldü.

"C: Saçmalamayı kes!"

Chan daha fazla dayanmayıp bağırmıştı. Hyunjin bu durumdan sıkılmıştı. Anlayamıyordu, neden gideceğine bu kadar kızıyordu ki.

Jeongin endişeli ve gergin bakışlarını hyunjin'e çevirdi.

"J: hyung üzgünüm fakat, felix'in seni görmek isteyeceğini sanmıyorum."

Hyunjin jeongin'in söylediği şeyle sesli bir şekilde yutkundu. Haklıydı. Felix hyunjin'i görmek istemeyebilirdi.

"H: Biliyorum...Ama yine de gideceğim, kendimi bir şekilde affettireceğim."

Jeongin hiç bir şey demeden başını aşağıya yukarı sallamıştı. Changbin sevgilisinin elini tutu ve ona gülümsedi. Jeongin de aynı şekilde tebessüm etti.

"C: Sen hiç akıllanmayacak mısın amına koyayım, çocuk seni affetseydi terk etmezdi!"

Sert bir nefes verdi. Hyunjin için bu son noktaydı ayağa kalktı.

"H: Kes sesini! Abim felan demem suratına yumruğu geçiririm duydun mu beni! Seviyorum. Neden böyle yapıyorsun chan, anlam veremiyorum!"

Chan dilini yanağın içinde gezdirdi. Bir elini kardeşinin omzuna koydu.

"C: Ben senin için endişeleniyorum. Ya seni kabul etmezse? Ya senden tamamen vazgeçip başka birisini bulduysa? Ya tekrar bu siktiğimin durumuna düşersen?"

Hyunjin bu sözlere karşılık şaşırmıştı açıkçası. Abisi kardeşini mi düşünüyordu?  Ne kadar belli etmek istemese de chan'ın onu böylesine düşünmesi kardeşinin gururunu okşamıştı.

"H: Düşmeyeceğim."

✩✩✩

Büyük bir kahkaha koyuvermişti felix. Kafede ki herkes ona bakarken soobin felix'in omzuna vurdu.

HeartBreak | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin