Oy vermeyi unutmayın 🎀
İyi okumalar 🫶🏻
-
HyunjinGece saat 4.00 kışlık evim de felix ile beraberdik o uyuyordu, ben ise kahvemi içip dışarıyı izliyordum çünkü beni bi türlü uyku tutmamıştı.
Kahvemi bittirdiğim de tezgahın üzerine koydum ve üst katta çıktım, yatak odama girince felix'in hala uyku da olduğunu gördüm sessizce yanına yaklaşıp yakından çillerine baktım çok masum uyuyordu.
Onu uyandırmamaya dikkat ederek yavaş ve sessiz adımlarla odadan çıkıp, tekrardan alt katta indim ve koltuğa uzanıp telefonuma baktım.
Chan 51 cevapsiz arama.
Annem 60 cevapsiz arama.Umursamadım. Telefonu kenara koyup gözlerimi kapattım. Bi kaç saat önce
yaşadığımız anılarla birlikte yüzümde tesebessüm oluşmuştu.3 saat önce:
Hyunjin felix'ten ayrılıp ona baktı.
"F: Şey, yani insanların ağlamasına kıyamıyorum."
Felix masum masum bakışlarla hyunjin'e bakıyordu.
Hyunjin onun bu hallerini tatlı bulup kıkırdadı.
"F: Ne ya?"
Hyunjin gülümseyip dudaklarımı birbirine bastırdı.
"H: Neden bu saatte sokaktasın?"
Felix bi anlığına susmaya karar verdi,
hyunjin ne oldu der gibi baktı."F: Ailemle kavga ettim, o yüzden kendimi dışarı attım ve arkadaşlarımı gecenin bi saatti arayıp rahatsız etmek istemedim, işte öyle sokaklarda dolanıyordum."
Hyunjin felix'in gözlerine baktı.
"H: Gidelim."
Hyunjin arkasına dönüp yürümeye başladı, felix anlamsız ifadesiyle hyunjin'in peşinden gitti.
"F: Gidiyor musun?"
Hyunjin felix'e döndü.
"H: gidiyoruz."
Felix nereye der gibi hyunjine kaş göz hareketi yaptı.
"H: Yarım saat uzaklıkta kışlık evime gidiyoruz, bu gece bende kal."
Felix kaşlarını çattı.
"F: Olmaz."
"H: Sebep?"
"F: Çünkü doğru değil."
Hyunjin anlamsız ifadelerle ona bakıyordu.
"F: Yanı ben sana yük olmak istemem."
Hyunjin göz devirip, felix'in elini tutup kendiyle beraber felix'i arabaya kadar götürdü.
Hyunjin felix'in ellini tutunca felix'in gözleri fal taşı gibi açılmıştı ve çok utanmıştı.
Arabaya bindikleri zaman yola çıkmışlardı, felix'in hyunjin'e sorusu vardı ama bunu söylemekten çekiniyordu. Hyunjin felix'e bakınca göz göze geldiler sonra tekrardan gözlerini yola çevirdi.
"H: Bir şey söyleyecek misin gibi duruyorsun lee?"
Felix hyunjin'e baktı.
"F: Yalnış anlamasan tabi söylicem."
Hyunjin ifadesini bozmayıp.
"H: Söyle."
Felix iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HeartBreak | Hyunlix
FanfictionBir iftira yüzünden araları bozulan iki aşık. [DÜZENLENECEK]