5.

619 50 51
                                    

Oy vermeyi unutmayın 🎀
İyi okumalar 🫶🏻
-
1 hafta sonra:

Felix

Minho ve han ile dedikodu yaparak okula doğru gidiyorduk, onlar kendi aralarında gülüşürken ben sadece önüme bakıyordum arada bir sohbete katılıyordum. Okula vardığımız da bahçe de gözlerim tanıdık kişiyi aramaya başladı hyunjin'i tabiki de. Okulun içine girdiğim de sınıfıma doğru ilerledim, sınıfa girdiğim de sırama baktım gelmemişti, sırama oturduğum da minho yanıma geldi.

"M: Gelmedi mi yine?"
Yüzüm düştü.

"F: Gelmedi."

"M: Aramayı düşündün mü?"
Minho'ya ifadesizce baktım.

"F: Ne münasebet minho o beni arasın, ayrıca telefon numarası yok."

Minho kafasını salladı ve hoca geldiğin de kendi sırasına geçti.

Hoca ders anlatmaya başlayınca ben sadece kafamı sıraya koymuşum hyunjin ile yaşadığımız o garip olayı düşünüyordum.

Aklım da çokca soru vardı neden beni istiyordu?

Salak felix neden acaba tabiki de sevismek için. Ama kalbimi de istiyordu? Anasının amını da istesin.

O gün sarhoş olduğum için pek bir şey hatırlamıyordum ama söylediği sözleri ve beni öptüğünü gayet iyi hatırlıyordum, 2 bardak içerim dediğim içkiyi 6 bardak içmiştim ve tabiki de minho ve han canım arkadaşlarım beni durdurmamıştı durdursalardı o utanç anı yaşamazdım.

Başımı kaldırıp minho ve han'a baktım, han minho'yu öpmeye çalışıyordu minho ise gülüp uzaklaşmaya çalışıyordu. Ne yapıyor bu salaklar?

Ah bi de birbirlerini sevdiklerini söyleseler tam olur eşcinsel arkadaşlarım.

Onları bi kaç saniye izledikten sonra ikisi de bana bakıp gülümsediler bende onlara öpücük attım gülüp.

Ders zili çalınca minho ve han ile sınıftan çıkıp bahçeye doğru yürüdük. Bir tane bank'a oturduk han ve minho arada bir şeyler konuşuyorlar ben ise onları dinliyordum ve arada bir gözümü etrafta gezdiriyordum, bir süre sonra jeongin ile göz göze geldik gülümsedi bende gülümsedim eliyle selam verdi bende ona selam verip minho ve han'a geri döndüm.

"F: Çok sıkıcısınız."

"H: Baban sıkıcı."

Tek kaşımı kaldırdım.

"F: Hoşt."

"H: Köpek mi kovuyorsun çilli."

Han'a göz devirip ayağa kalktım.

"F: Ben kantine gidiyorum zil çalınca sınıfta görüşürüz gay arkadaşlarım."

Minho ve han bana anlamamış şekilde baktılar.

"F: Hiç."

Güldüm hemen ordan ayrıldım, okulun içine girip kantin katın'a indim kimse yoktu öğle teneffüsü olduğu için herkes bahçedeydi.

Kantin'den ne alsam diye düşünüp duruyordum en son soda ve tost almayı düşündüm.

"F: Tost ve bir tane soda alabilir miyim."
"- Tamam."

Tost ve sodayı alıp, hemencicik bitirip sınıfa çıktım.

Sınıfa çıktığım da sırama oturdum sınıfa gözlerimi gezdirdim hyunjin bu ders'te gelmemişti galiba bugün de gelmeyecekti.

Son ders zili çaldıktan sonra çantamı alıp okuldan çıktım minho ve han'la vedalaşarak eve doğru yürümeye başladım.

Telefonumu çıkarıp instagram'a baktım hyunjin'in hesabına baktım bir şey paylaşmış mı diye, ama hayır paylaşmamış bu çocuk 1 haftadır okula neden gelmiyordu? Telefonu kapatıp cebime koydum.

HeartBreak | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin