Ben geldiimmm, kedim çok iyi durumda iyileşti. Geçmiş olsun yorumlarınız için çok teşekkür ederim 💓
*******
(Bölüm de smut var zaten uyarı koydum rahatsız olanlar o kısmı geçebilir.)Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🫶🏻
İyi okumalar 🎀
-
Yine buradaydı. Nereye giderse gitsin, hiç biri evinden daha huzurlu hissettirmiyordu felix'e.Gitmeden son kez hyunjin ile konuşacaktı.
Dolu gözleriyle evin önünde bomboş kapıya bakıyordu. Ne yapacağını, ne söyleyeceğini biliyordu ama adımları yanına gitmekten korkuyordu.
Bir türlü sevmekten vazgeçemedi sevdiğini son kez görecekti.
O gün felix bayıldığı zaman hastaneye götürülmüştü. Minho ve han bu durumda kendilerini suçladılar, hyunjin'e hakketiği dayağı atmaları gerekiyordu. Felix'in annesi ile olayları öğrenip güzelce felix'i azarlamıştı. Felix ne kadar o gün üzgün bir şekilde annesine hak verse de, annesi oğlunun yaşadıklarına katlanamayıp ağlamıştı. Babası ise hyunjin'le konuşup onu güzel bir benzetecekti fakat felix bunun gerek olmadığını kendisinin güzel bir şekilde konuşacağını söylemişti.
Titrek bir nefes verdi.
Cesaretini toplayıp adımları kapıya doğru gitti.
Nefes alıp verdi. Elini zile doğru uzattı ve zili çaldı.
Kalp atışları çok hızlıydı. Korkuyordu, onu bidaha kabul etmemesinden korkuyordu. Bir umut belki onu kabul ederde, sarılmadan gitmezdi.
En sonunda kapının hala açılmasıyla oflayıp, zile tekrardan elini uzatacaktı ki kapı açıldı.
Karşısında ki beden saçları dağınık, baygın gözlerle ona bakıyordu 'neden burdasın' der gibiydi.
Felix'in eli ayağı birbirine dolandı, karşısında ki adam öyle çekiciydi ki, felix bir an bu çekiciliği karşısında susup kaldı.
"H: Neden geldin?" sesinin soğuk çıkmasına özen gösteriyordu hyunjin.
Felix dudaklarını ısırdı.
"F: Konuşmaya geldim, son kez."
Hyunjin anlamamış gibi ona bakıyordu. Son kez derken?
Hyunjin hiç bir şey demeden başını olumlu anlamda sallayıp, felix'in içeri geçmesi için kenara kaydı. Felix titrek bir nefes verip içeri girdi. Evin içerisi soğuktu. Ayakları yere bastığında bile titremişti.
Kabanını çıkarıp koltuğun başlığına koydu ve ardından gözlerini etrafta gezdirdi. Etrafta 4-5 tane alkol şişesi vardı, hyunjin fena içmiş olmalı diye düşündü. Onunla konuşmak için onun ayık olmasını isterdi ama yapacak bir şey yoktu.
Hyunjin felix'in yanından geçip koltuğa yayıldı.
"F: İçmişsin."
Eline alkol şişelerinden bi tane daha alıp içmeye başladı.
"H: İster misin?"
Başını iki yana salladı felix.
Felix'te çaprazında olacak şekilde oturup, ellerini birbirine sürtü, ev çok soğuktu. Hyunjin'in bu soğukta nasıl hasta olmadığını düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HeartBreak | Hyunlix
FanfictionBir iftira yüzünden araları bozulan iki aşık. [DÜZENLENECEK]