11. 𝐁𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐧𝐠𝛊𝐜̧

403 42 46
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🎀
İyi okumalar 🫶🏻
-
"M: O jay'i öyle bir sikicem ki."

Jisung'ların evinde minho ben ve han oturmuş jay'in bana yaptıklarını konuşuyorduk. O olayı yaşadığımdan beri hyunjin ile 2 gündür hiç konuşmadım, ne o bana yazdı ne de ben ona yazmıştım. Olayları öğrenmesinden korkuyordum, hyunjin'in jay'e inanacağını pek sanmıyordum ama bu aramızın bozulmayacağı anlamına gelmezdi.

"F: Ne yapacağım ben."

Derin bir iç çektim ve verdim. Han bana sarıldı.

"H: felix hyunjin'e anlatmalısın, aksi takdirde bir yerden öğrenir anlatmadığın için sana kızabilir."

Kırgın gözlerimle han'a baktım.

"F: İnanmazsa."

Minho ters ters bana baktı.

"M: Neden inanmayacak lix? Sevgilisiniz farkında mısın? Tabiki de sana inanacak."

Sıkıntılı bir nefes verdim ve başımı hayır anlamında salladım.

"F: Bu olayı burda kapatıyoruz, kimseye bir şey söylemiyoruz tamam mı?"

Han ve minho bana ciddi misin der gibi baktılar.

"F: Lütfen çocuklar size yalvarıyorum ağzınızı kapalı tutun."

Han ve minho çaresizce onaylamak zorunda kaldılar. Kimsenin öğrenmesini istemiyordum, hyunjin'in de öğrenmesini istemiyordum huzurumuzu bozmak istemiyordum.

Ayağa kalkıp ceketimi giydim.

"F: Ben biraz hava alacağım."

"H: Seninle gelmemizi ister misin canım?"

Başımı hayır anlamında salladım.

"F: Teşekkür ederim ama ben yalnız çıksam daha iyi."

"H: Sen nasıl istersen miniğim."

Han yerinden kalkıp bana sarıldı.

"H: Unutmaya çalış tamam mı? geçecek."

Han'a karşılık verip bende ona sarıldım, sonradan geri çekildim. Kapıya doğru yönelip, dışarıya çıktım temiz havayı içime çektim ve sahile yürümeye başladım.

Sahile geldiğim de yavaş adımlarla etrafa bakarak yürüyordum. Kalbim de kırıklık vardı, fakat bu jay'in yaptığı şey yüzünden değildi. Hyunjin ile 2 gün boyunca konuşmamıştık, bu 2 gün bana sanki 1 haft gibi geliyordu. Sürekli beni arayıp dururdu ben aramasam bile, işi vardır diyeceğim ama işi bittiğinde de arardı.

-
Eve geldiğim de anneme bir öpücük kondurup hemen odama çıkıp duş aldım, ardından rahat bir şeyler giyip yatağıma uzandım. Telefonumu çıkarıp instagrama girdim, biraz reels kısmında dolaşırken telefonumun üst kısmından whatsapptan bildirim gelmişti.

Mesaja tıkladım.

Bilinmeyen numara:
Bebeğim.

Yüzümü buruşturdum. Kim olduğunu az çok tahmin edebiliyordum.

Siz:
Siktir git jay, engelliyorum sakın bir daha beni rahatsız etmeye kalkma.

Bilinmeyen numara:
Beni engellemeyeceksin felix.

Siz:
Engelleyeceğim bırak

Bilinmeyen numara:
Eğer engellersen

Engellendi.

HeartBreak | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin