Podziękowania

29 2 7
                                    







Pracę nad Diamentowym Jednorożcem zaczęłam w 2022 ale miną rok zanim odważyłam się ją opublikować na platformie wattpad oczywiście książka wyszła inaczej niż na początku przypuszczałam bo moje wizje cały czas się zmieniały , w tym czasie jak pisałam tę książkę wydarzyło się naprawdę wiele na przykład zaczęłam uprawiać woltyżerkę (w 2022 bym nie uwierzyła jakby mi ktoś to powiedział), zaliczyłam próbę na harcerkę w dwa miesiące, rzuciłam jazdę konną bo w mojej stajni zaczęło polegać to na jeżdżeniu w kółku bez galopów, pojechałam na targi książki w Opolu i byłam na obozie harcerskim o którym możecie przeczytać w książce Tylko Zrywają kwiatki również mojego autorstwa.

Książka była zainspirowana filmem ,,Barbie w krainie kucyków", który uwielbiam.

Maja ( MajaO37 ) - to ty pokazałaś mi że magia może istnieć oraz nauczyłaś mnie cudownych rzeczy związanych z Hobby Horse. Dziękuję!

Tosia - pomagałaś mi w tworzeni opowieści i chociaż twoje pomysły niekiedy naprawdę mnie denerwowały pisałam je. Zaszczepiłaś we mnie pasję do woltyżerki i gimnastyki jak prawdziwa wzorowa siostra. Dziękuję!

Znajomi z mojej klasy (niektórzy) - swoimi komentarzami typu ,,Twoja książka jest nudna" , ,,Dałam twojej książce tylko dwie gwiazdki zawyżałam" zmotywowaliście mnie do dalszej pracy na nią.Dzięki:)

Moi rodzice - bardzo mnie wspieraliście . Dziękuję!

Moi patroni - Szczerze kiedy zaczęliście się zgłaszać  pod postem z patronatem nie mogłam uwierzyć że książka, którą uwielbiam ja lubi ktoś inny. Dziękuję!

Moja pani z polskiego: Wiem że to może nie o procesie pisania ale chcę się z tym podzielić. Moja pani z polskiego nie wspierałam mnie i nadal nie wspiera ponieważ faworyzuje inną dziewczynę. Pokazała mi pani że nie trzeba mieć na wszystko zgody nauczyciela itp.                        

Dziękuję wam moi czytelnicy (może to trochę oklepane) że czytacie tą serię chociaż na ten moment mam około 300 wyświetleń to cieszę się jak małe dziecko (którym jestem bo mam 12 lat:). Dziękuję Bardzo !

Diamentowy Jednorożec #1| 12+|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz