MK, Mei ve Sandy, Wukong'un gönderdiği mesajın ardından o mağaraya doğru gittiler. Elbette bazı molalar oldu ama oraya ulaştılar. Mağaranın önünde durdular. Daha sonra MK konuşmaya başladı.
MK: İşte geldik! Monkey King burada olmalı!
Heyecanlandığı ses tonundan belliydi. Tabii ki heyecanlıydı. Akıl hocasını haftalardır görmemişti ve artık onunla iletişime geçebilmeyi başarmıştı. Ama Mei'nin bir sorunu vardı. Sanki bir şeyler ters gidiyormuş gibiydi. Bunu görmezden gelmek istiyordu ama elinde değildi.
Mei: İçimde çok tuhaf bir his var...
Bunu duyan MK ve Sandy şaşkınlıkla Mei'ye bakmaya başladı.
Sandy: Ne demek istiyorsun Mei?
MK: Evet Mei, ne demek istiyorsun?
Mei: Sadece... öyle hissediyorum. Ama bunun büyütülecek bir şey olmadığından eminim.
Tabii ki MK ve Sandy, Mei'nin söylediklerine tam olarak inanmadılar ama onu çok da zorlamadılar. Üçü de yavaşça mağaraya doğru yürüdü ama Mei durdu. Hala bu duygudan kurtulamıyordu ve daha ileri gitmek istemiyordu. Sandy Mei'yi bu halde görünce o da durdu. MK, tam gözden kaybolmak üzereyken gelmediklerini fark etti. Buna çok şaşırmıştı ve şaşkınlığı onlarla yüzleşmek için döndüğünde fark ediliyordu.
MK: Çocuklar, neden gelmiyorsunuz?
Mei: Buraya girme konusunda hâlâ kendimi iyi hissetmiyorum.
Sandy: Ben de Mei'ye katılıyorum. Sen git MK. İkinizi burada bekliyor olacağız.
MK tek başına gitmek konusunda pek emin değildi ama başını salladı ve Wukong'u bulmak için mağaraya yöneldi.
*Birkaç dakika sonra*
Wukong'u hâlâ bulamamıştı. MK her ihtimale karşı kayaların arkasına bile bakmıştı ama yoktu. Ama buralarda olması gerekiyordu. Aksi takdirde Wukong, MK'ye burada olduğunu söylemezdi.
MK yorulmaya başlamıştı. Daha fazla yürüyemeyeceğini hissetti. Ama onu bulması gerekiyordu. Akıl hocasını bulmak istiyordu. Ama daha fazla yürüyemedi. Bütün bu tuhaf güç olayları onu yormuştu. Dayanamadı, kendine bir yer seçip oturdu. Gözlerini kapattı ve sadece nefesine odaklandı. 1-2 dakika böyle durduktan sonra gözlerini açtı ve gördükleri karşısında dehşete düştü.
Wukong tam önünde oturuyordu ve ona bakıyordu. Ya da en azından öyle görünüyordu. Saçları önceki karşılaşmasına göre düzelmişti. Ama kıyafetleri hâlâ yırtıktı. Gözleri yarı kapalıydı ve donuk görünüyordu. Ve gözlerinin altında siyah halkalar vardı. MK onu nasıl fark edemediğini merak etti ama hızla Wukong'a doğru süründü. Ancak Wukong buna hiç tepki vermedi ve bu çok tuhaftı. Sanki gözleri açık uyuyormuş gibiydi. MK ona seslendi ama kendisinden herhangi bir tepki gelmedi. MK bunu çok garip buldu ve bu sefer onu sarstı. İlk başta ondan hala bir tepki alamadı ama sonra sanki uykudan uyanıyormuş gibi inlemeye ve gözlerini kırpmaya başladı. MK akıl hocasını sallamayı bıraktı ve Wukong'un ona bir şey söylemesini bekledi. Wukong inlemeyi ve göz kırpmayı bitirdikten sonra yarı kapalı gözleri MK'ye odaklanmaya başladı (ki bu onun için dünyadaki en zor iş gibiydi). Birkaç dakikalık sessizliğin ardından alçak sesle ve geveleyerek konuşmaya başladı.
Wukong: N... Ne... o... ol... oldu..?
Wukong sanki konuşmayı yeni öğreniyormuş gibi konuştu. MK bu konuyu fazla düşünmedi ama yine de onun için endişelenmeye devam etti. Wukong'u rahatlatmak için elini onun omzuna koydu ve güven verici bir şekilde gülümsedi.
MK: Her şey yoluna girecek. İyi misin?
Wukong yavaşça başını sallamaya çalıştı. Ancak MK ona inanmıyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yozlaşmış Kral
FanfictionWukong'un LBD ile ilk savaşı sırasında zihni biraz kirlenir. Ancak zehrin etkileri ilk başta güçlerini kullandığında gözlerinde karıncalanma ve baş ağrısı olur. Bu yüzden emekli olur. Ancak LBD ortaya çıktığında güçlerini kullanmasa bile bu etkiler...