Wukong'un bakış açısından
Zamanında yetişemedim. Planını gerçekleştirmek için gerekli parçaları elde etmeyi başarmıştı. Ayrıca asayı da almayı başardı. Benim akıl sağlığımi koruyan tek şeyi...
LBD: Kader geri alınamaz Sun Wukong.
Aklımı kaybedeceğim! Nasıl bu kadar yavaş olabildim!? Üstelik MK'nin de yaralanmasına sebep oldum! MK ile göz göze geldim. Soru soran gözlerle bana bakıyordu.
MK: (Endişeli bir ses tonuyla) Monkey King şimdi ne yapacağız?!
Wukong: Aklımda bir plan var. Ama seni daha fazla riske atamam. Beni affet.
MK: Sen ne yapıyorsun?
MK'yi yakalar yakalamaz onu bulutuma attım ve arkadaşlarının yanına gönderdim. Bunu kendim yapmak zorundayım. Bu benim savaşım.
LBD: Ah... Gerçekten bu haldeyken benimle dövüşmek mi istiyorsun? Beni yenmenin hiçbir yolu yok. Artık senden daha güçlüyüm.
Wukong: Asanın olmaması hiçbir şeyi değiştirmez, seni yine de yenebilirim. (Birden başına büyük bir acı gelir) Ahhh! (Başını tutar ve bacaklarının üzerine diz çöker)
LBD: Emin misin? Neden hâlâ kavga ettiğini anlamıyorum. Bundan kaçamayacağını biliyorsun. Onu kucaklamak zorunda kalacaksın. Bunu neden erteliyorsun?
Wukong: Kapa çeneni! KAPA ÇENENİ! GAH!
Başım hala çok ağrıyordu ama gözlerimi zar zor açabildim. Ama açtığımda LBD'den veya robottan hiçbir iz yoktu. Tam kalkmak üzereyken mavi zincirler benim her yerimi yakaladı.
Wukong: GAH! BU NEDİR?! Kurtulmaya çalıştım ama zincirler çok sıkıydı. Ben uğraşırken birden onları gördüm. Benim eski arkadaşlarım...
Wukong: Ç-çocuklar mı? H-Hayır... Hayır-Hayır... Bu gerçek değil...
Arkadaşlarım bir süre bana baktılar ve sonra yavaş yavaş ayrılmaya başladılar.
Wukong: H-Hey beni burada bırakmayın! Lütfen!
Ama beni duymadılar. Aniden MK'nin arkadaşları onların yerini aldı ve ortadan kayboldular.
Wukong: N-ne?
Kafam çok karıştı. Bunlar ne anlama geliyordu? LBD'nin planı neydi? Ah... Başım... Bir yandan soğukluk, baş ağrısı, yorgunluk beni tüketiyordu... Ama katlanmak zorundayım. Ona karşı kaybedemem. Herkes bana güveniyor. Buraya kadar geldikten sonra vazgeçemem. Sanki birisi bir anlığına buradaymış gibi bir sıcaklık hissetmeye başladım. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda gözlerime inanamadım.
Herkese yeni yıllar! Umarım 2024 herkes için hayırlı uğurlu geçer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yozlaşmış Kral
FanfictionWukong'un LBD ile ilk savaşı sırasında zihni biraz kirlenir. Ancak zehrin etkileri ilk başta güçlerini kullandığında gözlerinde karıncalanma ve baş ağrısı olur. Bu yüzden emekli olur. Ancak LBD ortaya çıktığında güçlerini kullanmasa bile bu etkiler...